Družbeni mediji so postali sestavni del naše družbe. Je platforma za povezovanje s prijatelji in družino, spletno nakupovanje, zaslužek, vse bolj pa tudi v marketinške namene. Trženje na družbenih platformah je lahko brezplačno ali plačljivo.
Katere so glavne razlike med plačljivimi družbenimi mediji in organskimi?
Oba…
… vključujejo sodelovanje z obstoječim in pridobivanje novega občinstva na platformah družbenih medijev za promocijo, prodajo , in oglašujte svoj izdelek, podjetje ali blagovno znamko. Oba uporabljata obstoječe družbene platforme in zahtevata prisotnost v družbenih medijih. In za učinkovito uporabo oba potrebujeta nekaj spretnosti.
ampak…
… organski družbeni mediji so brezplačni.
Je bolje plačan kot organski?
Odvisno je od vašega proračuna in poslovnega cilja. Nekateri pravijo, da so organske objave bolj pristne. Po drugi strani pa lahko plačano bolje cilja na ciljno skupino, vendar vam lahko bolj škodi kot pomaga, če se izvaja nepravilno, saj izgubite denar in čas. Dobra novica je, da se je njihove učinkovite uporabe mogoče naučiti. Pravzaprav je kombinacija obeh strategij najbolj smiselna.
Obe strategiji ne uspeta, če obljube niso izpolnjene ali če ne odgovarjate sledilcem v družabnem omrežju mediji.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Frequently asked questions
Ali so organski družbeni mediji mrtvi?
Ne. Nedvomno pa se je zelo spremenilo. Da bi izkoristili njen potencial, se je pomembno prilagoditi tem spremembam. Dokler ljudje komunicirajo na družbenih medijih, bo to prisotno organsko.
Zakaj objavljati organske družbene vsebine?
Če želite ohraniti organsko družbeno prisotnost vaše blagovne znamke, komunicirajte s sedanjimi strankami in jih podpirajte, jih obveščajte o novostih in krepite svoj odnos.
Kako združiti plačljive in organske družbene medije?
Pridobite veščine, da oba uporabite v največji možni meri. Na primer, uporabite organsko za vzdrževanje dobrih, podpornih odnosov s trenutnimi strankami in plačano za doseganje novih ciljnih skupin.
Expert note
Organski družbeni mediji se osredotočajo na naravno rast in kakovostno vsebino. Plačani družbeni mediji zagotavljajo hiter dosega na nove ciljne skupine. Uporabite oba za najboljše rezultate.

Neposredna sporočila na družbenih omrežjih so zelo pomembna za podjetja, saj imajo visoko stopnjo odprtosti in uporabniki več časa preživijo na družbenih omrežjih kot preverjanju e-pošte. Podjetja morajo zagotavljati izjemne storitve na družbenih medijih in odgovarjati na vsako sporočilo. Obstajajo splošne predloge za odgovore, ki jih je priporočljivo uporabljati. Pri komuniciranju na družbenih medijih je treba biti dosleden, hitro se odzvati, paziti na slovnične napake in odgovarjati na vprašanja strank.
Merila za podporo družbenih medijev se razlikujejo med panogami. Maloprodajna in e-trgovinska podjetja prejmejo več poizvedb v družbenih medijih kot SaaS in zdravstvena podjetja. Povprečni odzivni čas za podjetja, ki uporabljajo družbene medije kot enega od svojih primarnih podpornih kanalov, je 15 minut. Najpočasnejši zabeleženi odzivni čas je bil 72 ur. 50 % strank poroča, da so dobili odgovore v prvih 4 urah po oddaji poizvedbe, 90 % pa poroča, da so prejeli odgovor v prvih 24 urah.
Multibrand omogoča podjetjem personalizirano storitev prek različnih blagovnih znamk in kanalov ter krepi zadovoljstvo strank. LiveAgent ponuja funkcijo multibrand, ki lahko izboljša organizacijsko strukturo. Poleg tega je pomembno spremeniti nezadovoljne stranke v zagovornike blagovnih znamk, kar je mogoče z uporabo petih korakov. Oznake v storitvi za pomoč uporabnikom lahko izboljšajo učinkovitost in zadovoljstvo strank ter pomagajo pri filtriranju zahtevkov. Koncept označevanja klicev je prav tako ključen za dobro podporo strankam.