Družbeni mediji so postali sestavni del naše družbe. Je platforma za povezovanje s prijatelji in družino, spletno nakupovanje, zaslužek, vse bolj pa tudi v marketinške namene. Trženje na družbenih platformah je lahko brezplačno ali plačljivo.
Katere so glavne razlike med plačljivimi družbenimi mediji in organskimi?
Oba…
… vključujejo sodelovanje z obstoječim in pridobivanje novega občinstva na platformah družbenih medijev za promocijo, prodajo , in oglašujte svoj izdelek, podjetje ali blagovno znamko. Oba uporabljata obstoječe družbene platforme in zahtevata prisotnost v družbenih medijih. In za učinkovito uporabo oba potrebujeta nekaj spretnosti.
ampak…
… organski družbeni mediji so brezplačni.
Je bolje plačan kot organski?
Odvisno je od vašega proračuna in poslovnega cilja. Nekateri pravijo, da so organske objave bolj pristne. Po drugi strani pa lahko plačano bolje cilja na ciljno skupino, vendar vam lahko bolj škodi kot pomaga, če se izvaja nepravilno, saj izgubite denar in čas. Dobra novica je, da se je njihove učinkovite uporabe mogoče naučiti. Pravzaprav je kombinacija obeh strategij najbolj smiselna.
Obe strategiji ne uspeta, če obljube niso izpolnjene ali če ne odgovarjate sledilcem v družabnem omrežju mediji.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Frequently asked questions
Ali so organski družbeni mediji mrtvi?
Ne. Nedvomno pa se je zelo spremenilo. Da bi izkoristili njen potencial, se je pomembno prilagoditi tem spremembam. Dokler ljudje komunicirajo na družbenih medijih, bo to prisotno organsko.
Zakaj objavljati organske družbene vsebine?
Če želite ohraniti organsko družbeno prisotnost vaše blagovne znamke, komunicirajte s sedanjimi strankami in jih podpirajte, jih obveščajte o novostih in krepite svoj odnos.
Kako združiti plačljive in organske družbene medije?
Pridobite veščine, da oba uporabite v največji možni meri. Na primer, uporabite organsko za vzdrževanje dobrih, podpornih odnosov s trenutnimi strankami in plačano za doseganje novih ciljnih skupin.
- Organski družbeni mediji (Pojasnjeno)
- Plačljivi družbeni mediji (Pojasnjeno)
- Nasveti za storitve strankam v družabnih medijih (+ integracije)
- Kakšne so funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev? | LiveAgent
- Družbeni mediji pregled - LiveAgent
- Družbena omrežja pričakovana - LiveAgent
- Predloge zbirke znanja (Kopiraj in prilepi) | LiveAgent
- Dobro zasnovana stran s pogostimi vprašanji - nov priročnik (+ video)