Družbeni mediji so postali sestavni del naše družbe. Je platforma za povezovanje s prijatelji in družino, spletno nakupovanje, zaslužek, vse bolj pa tudi v marketinške namene. Trženje na družbenih platformah je lahko brezplačno ali plačljivo.
Katere so glavne razlike med plačljivimi družbenimi mediji in organskimi?
Oba…
… vključujejo sodelovanje z obstoječim in pridobivanje novega občinstva na platformah družbenih medijev za promocijo, prodajo , in oglašujte svoj izdelek, podjetje ali blagovno znamko. Oba uporabljata obstoječe družbene platforme in zahtevata prisotnost v družbenih medijih. In za učinkovito uporabo oba potrebujeta nekaj spretnosti.
ampak…
… organski družbeni mediji so brezplačni.
Je bolje plačan kot organski?
Odvisno je od vašega proračuna in poslovnega cilja. Nekateri pravijo, da so organske objave bolj pristne. Po drugi strani pa lahko plačano bolje cilja na ciljno skupino, vendar vam lahko bolj škodi kot pomaga, če se izvaja nepravilno, saj izgubite denar in čas. Dobra novica je, da se je njihove učinkovite uporabe mogoče naučiti. Pravzaprav je kombinacija obeh strategij najbolj smiselna.
Obe strategiji ne uspeta, če obljube niso izpolnjene ali če ne odgovarjate sledilcem v družabnem omrežju mediji.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Oglejte si videoposnetek o organskih in plačljivih družbenih medijih
Organski družbeni mediji so vsebine, ki jih ustvarijo, delijo in promovirajo oboževalci ali sledilci kot odgovor na sporočila blagovne znamke ali podjetja, medtem ko so plačani družbeni mediji vsebina, ki jo blagovna znamka ali podjetje plača za objavo na trgu s ciljem doseganja želenega rezultata. kot je več sledilcev ali večja angažiranost. S programsko opremo službe za pomoč uporabnikom LiveAgent lahko podjetja učinkovito upravljajo svoje organske in plačane kampanje v družabnih medijih. Z integracijo s kanali družbenih medijev LiveAgent ponuja funkcije, kot so samodejni odgovori, poglobljena analitika, pogosta vprašanja, baze znanja in še veliko več. To ekipam omogoča, da se hitro in učinkovito odzovejo na poizvedbe družbenih medijev kadarkoli in s katere koli lokacije.
Frequently Asked Questions
Ali so organski družbeni mediji mrtvi?
Ne. Nedvomno pa se je zelo spremenilo. Da bi izkoristili njen potencial, se je pomembno prilagoditi tem spremembam. Dokler ljudje komunicirajo na družbenih medijih, bo to prisotno organsko.
Zakaj objavljati organske družbene vsebine?
Če želite ohraniti organsko družbeno prisotnost vaše blagovne znamke, komunicirajte s sedanjimi strankami in jih podpirajte, jih obveščajte o novostih in krepite svoj odnos.
Kako združiti plačljive in organske družbene medije?
Pridobite veščine, da oba uporabite v največji možni meri. Na primer, uporabite organsko za vzdrževanje dobrih, podpornih odnosov s trenutnimi strankami in plačano za doseganje novih ciljnih skupin.
Kontrolni seznam za nastavitev družbenih medijev
Se trudite konfigurirati spletne račune za svoje podjetje? Ko je ta kontrolni seznam za nastavitev družabnih medijev končan, se bodo stvari odvijale kot nalašč.
Bonton klepeta v živo za podporo strankam
Upoštevajte protokole klepeta in vljudnega pogovora. Spoznajte komunikacijski bonton klepeta v živo in se seznanite s pravili za storitve za stranke.
Povečajte sodelovanje z LiveAgent
LiveAgent je večkanalna rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje. Priporočena je za podporo strankam in omogoča prilagodljivost in hitrost na vseh podpornih kanalih. Poleg tega omogoča tudi povečanje angažiranosti strank in izboljšanje sodelovanja s strankami.
Storitve za stranke na družbenih omrežjih
Družbeni mediji so popolnoma spremenili delovanje storitev za stranke. Celoten cikel potencialnih strank-strank se začenja videti nekoliko drugače.