Kaj so organski družbeni mediji?
Platforme družbenih medijev olajšajo izmenjavo informacij. Ko se ta izmenjava informacij zgodi spontano ali naravno, velja za organski proces in udeleženci so organsko občinstvo. Ustvarjene in deljene izmenjave sestavljajo organske družbene medije. V kontekstu trženja družbenih medijev ekološko pomeni tudi brezplačno.
Organski družbeni mediji za trženje
Čeprav se platforme družbenih medijev pogosto uporabljajo v zasebne namene, so uporabne tudi za dejavnosti, povezane z delom in trženje. Posledično številne blagovne znamke in podjetja v svoja tržna prizadevanja vključujejo strategije trženja družbenih medijev, da zagotovijo in po možnosti povečajo stopnjo rasti. Dobro ciljanje in kakovostna vsebina družbenih medijev lahko tudi povečata stopnjo konverzije.
Prisotnost na družbenih medijih
Ne glede na to, ali imate novo blagovno znamko ali ste prisotni že nekaj časa, ohranjanje prisotnosti v družbenih medijih je potrebno. Vaše obstoječe občinstvo in zvesti sledilci želijo biti obveščeni o vaših izboljšavah. Poleg tega lahko izboljšajo stopnjo angažiranosti vaših blagovnih znamk z organsko interakcijo na družbenih omrežjih, tako da govorijo o vašem izdelku ali blagovni znamki. Na podlagi stopenj pogovorov lahko analizirate in prilagodite vsebino svojih družbenih medijev. Poleg tega lahko algoritmi družbenih medijev ustvarijo prilagojene vire za vaše stranke.
Organska vsebina
Organske objave so visoke kakovosti, če zagotavljajo dragoceno vsebino.
Ustreznost
Dolgotrajne objave na družbenih medijih o izdelkih in storitvah so lahko odvračilne. Jedrnate objave v spletnem dnevniku, ki vključujejo slike in videe, so veliko bolj sveže, še posebej, če ste predhodno natančno določili ciljno publiko.
Časovna razporeditev
Če ste lansirali nov izdelek ali storitev, redno objavljajte, da bo vaše občinstvo ostalo na sliki. Lahko se takoj odzovejo in ustvarijo resnično organsko vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki.
Doslednost
Graditi zaupanje dobesedno pomeni, da z organsko vsebino gradite in vzdržujete odnos s svojo ciljno in širšo publiko. Želite vedeti, kaj o vas pravijo na kanalih družbenih medijev, in se na to odzvati . Zaupljiv odnos temelji na vzajemnih koristih, kjer se vaše stranke lahko zanesejo na vašo stalno podporo.
Organski družbeni mediji in skrb za stranke
Platforme družbenih medijev uporabljamo za poklicne in osebne namene. In ja, ravnotežje med poklicnim in zasebnim življenjem je izziv. Zato je zelo priročno imeti sporočila v družabnih omrežjih s kartami. Da se lahko osredotočite na delo in vas ne motijo.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the best-rated and most reviewed all-in-one help desk software.
Frequently Asked Questions
Ali so organski družbeni mediji mrtvi?
Ne. Nedvomno pa se je zelo spremenilo. Da bi izkoristili njen potencial, se je pomembno prilagoditi tem spremembam. Dokler ljudje komunicirajo na družbenih medijih, bo to prisotno organsko.
Zakaj objavljati organske družbene vsebine?
Če želite ohraniti prisotnost vaše blagovne znamke v družabnih medijih, komunicirajte s sedanjimi strankami in jih podpirajte, jih obveščajte o novicah in krepite svoj odnos ter se razširite na širše občinstvo. V idealnem primeru uporabite organsko v kombinaciji s plačljivimi družbenimi mediji.
Kateri družbeni mediji so najboljši za organski doseg?
Tisti družbeni mediji so najboljši za organski doseg, ki so najbolj obiskani, med drugim Facebook, Twitter, Instagram in Viber.
Storitve za stranke na družbenih omrežjih
Družbeni mediji so popolnoma spremenili delovanje storitev za stranke. Celoten cikel potencialnih strank-strank se začenja videti nekoliko drugače.
Plačljivi družbeni mediji so oblika oglaševanja na platformah družbenih medijev, ki omogoča podjetjem povečano izpostavljenost, hitrost in pogostost. Pomembno je premišljeno načrtovanje proračuna in izbira prave platforme za ciljno občinstvo. Integracija plačljive strategije z organskimi mediji je ključna za uspeh.
Izkušnja strank vključuje vse interakcije med strankami in podjetji, ki zagotavljajo učinkovito, uporabno in zadovoljivo izkušnjo. Pomembni stebri uporabniške izkušnje vključujejo personalizacijo, poštenost, pričakovanja, reševanje problemov, poenostavitev storitev in empatijo. Za izboljšanje izkušnje strank je ključno razumevanje strank in zagotavljanje odlične storitve ter zanesljive povratne informacije.