Organski družbeni mediji

Kaj so organski družbeni mediji?

Platforme družbenih medijev olajšajo izmenjavo informacij. Ko se ta izmenjava informacij zgodi spontano ali naravno, velja za organski proces in udeleženci so organsko občinstvo. Ustvarjene in deljene izmenjave sestavljajo organske družbene medije. V kontekstu trženja družbenih medijev ekološko pomeni tudi brezplačno.

Organski družbeni mediji za trženje

Čeprav se platforme družbenih medijev pogosto uporabljajo v zasebne namene, so uporabne tudi za dejavnosti, povezane z delom in trženje. Posledično številne blagovne znamke in podjetja v svoja tržna prizadevanja vključujejo strategije trženja družbenih medijev, da zagotovijo in po možnosti povečajo stopnjo rasti. Dobro ciljanje in kakovostna vsebina družbenih medijev lahko tudi povečata stopnjo konverzije.

Prisotnost na družbenih medijih

Ne glede na to, ali imate novo blagovno znamko ali ste prisotni že nekaj časa, ohranjanje prisotnosti v družbenih medijih je potrebno. Vaše obstoječe občinstvo in zvesti sledilci želijo biti obveščeni o vaših izboljšavah. Poleg tega lahko izboljšajo stopnjo angažiranosti vaših blagovnih znamk z organsko interakcijo na družbenih omrežjih, tako da govorijo o vašem izdelku ali blagovni znamki. Na podlagi stopenj pogovorov lahko analizirate in prilagodite vsebino svojih družbenih medijev. Poleg tega lahko algoritmi družbenih medijev ustvarijo prilagojene vire za vaše stranke.

suši na družbenih omrežjih - gif

Organska vsebina

Organske objave so visoke kakovosti, če zagotavljajo dragoceno vsebino.

Ustreznost

Dolgotrajne objave na družbenih medijih o izdelkih in storitvah so lahko odvračilne. Jedrnate objave v spletnem dnevniku, ki vključujejo slike in videe, so veliko bolj sveže, še posebej, če ste predhodno natančno določili ciljno publiko.

Časovna razporeditev

Če ste lansirali nov izdelek ali storitev, redno objavljajte, da bo vaše občinstvo ostalo na sliki. Lahko se takoj odzovejo in ustvarijo resnično organsko vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki.

Doslednost

Graditi zaupanje dobesedno pomeni, da z organsko vsebino gradite in vzdržujete odnos s svojo ciljno in širšo publiko. Želite vedeti, kaj o vas pravijo na kanalih družbenih medijev, in se na to odzvati . Zaupljiv odnos temelji na vzajemnih koristih, kjer se vaše stranke lahko zanesejo na vašo stalno podporo.

Stran za pomoč uporabnikom LiveAgent

Organski družbeni mediji in skrb za stranke

Platforme družbenih medijev uporabljamo za poklicne in osebne namene. In ja, ravnotežje med poklicnim in zasebnim življenjem je izziv. Zato je zelo priročno imeti sporočila v družabnih omrežjih s kartami. Da se lahko osredotočite na delo in vas ne motijo.

Povežite Facebook s programsko opremo službe za pomoč - LiveAgent

Try LiveAgent Today

LiveAgent is the best-rated and most reviewed all-in-one help desk software.

Frequently asked questions

Ali so organski družbeni mediji mrtvi?

Ne. Nedvomno pa se je zelo spremenilo. Da bi izkoristili njen potencial, se je pomembno prilagoditi tem spremembam. Dokler ljudje komunicirajo na družbenih medijih, bo to prisotno organsko.

Zakaj objavljati organske družbene vsebine?

Če želite ohraniti prisotnost vaše blagovne znamke v družabnih medijih, komunicirajte s sedanjimi strankami in jih podpirajte, jih obveščajte o novicah in krepite svoj odnos ter se razširite na širše občinstvo. V idealnem primeru uporabite organsko v kombinaciji s plačljivimi družbenimi mediji.

Kateri družbeni mediji so najboljši za organski doseg?

Tisti družbeni mediji so najboljši za organski doseg, ki so najbolj obiskani, med drugim Facebook, Twitter, Instagram in Viber.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico