Kaj je predloga za odgovor agenta?
Predloga odgovora agenta je posebno orodje za hiter odgovor na zahtevek. To je odličen način, da olajšate delo ekipe za podporo strankam in prihranite njihov čas. Zastopniki lahko preprosto uredijo in uredijo vsebino predloge za odgovor agenta. Predloga vsebuje pozdrave na začetku in podpis agenta na koncu odgovora. Agenti lahko predlogo prilagodijo za različne situacije. Predloge v vašem LiveAgentu ni težko ustvariti.
FAQ
Kaj je predloga za odgovor agenta?
Predloga odziva agenta je orodje, ki vam omogoča hiter odziv za zahtevke v teku. Predlogo lahko prilagodite posebnemu primeru in položaju. Na začetku predloge so pozdravi, naslovljeni na stranko, na koncu odgovora pa podpis zastopnika. S to možnostjo lahko agent organizira in ureja vsebino predloge odgovora agenta. Ta funkcija olajša delo in prihrani čas ekipi za pomoč strankam.
Koliko predlog za odgovore agentov ponuja LiveAgent?
Število predlog je odvisno od tega, koliko jih prilagodite svojim potrebam. Odvisno od tega, koliko vrst predlog potrebujete, jih lahko toliko prilagodite.
Kako najti predloge za odgovore agenta?
Predloge odziva agenta najdete v podoknu zastopnika pod Zavihek “Konfiguracije”. Nato izberite “E-pošta” in “Predloga e-pošte”.
Samodejno dodeljevanje zahtevkov
Samodejno zasukajte dolžnost telefona in po potrebi nastavite čas premora za svoje agente. Preberite več o samodejnem dodeljevanju zahtevkov LiveAgent.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča samodejno dodeljevanje zahtevkov in obvestila preko različnih kanalov. Funkcije omogočajo izboljšanje učinkovitosti agentov ter zadovoljstva strank, vključuje pa tudi VoIP telefonske sisteme in samopostrežno programsko opremo. LiveAgent zagotavlja podporo strankam in omogoča preprosto upravljanje s pritožbami in odjemalskimi portali. Na voljo je brezplačna preizkusna različica, vključno s podporo in izobraževanjem. Vendar pa trenutno ne omogoča anonimne komunikacije med agenti in strankami, skrbniki pa imajo več privilegijev kot agenti.