Pripravljeni odgovori, makri in predloge za pomoč uporabnikom omogočajo učinkovitejšo in hitrejšo podporo ter večje zadovoljstvo strank. Odkrijte kako lahko učinkovito izboljšate svojo podporo s programsko opremo LiveAgent.
Raziskava je pokazala, da 69 % potrošnikov ocenjuje kakovost uporabniške izkušnje na podlagi tega, ali prejmejo »hitro rešitev« svojih poizvedb ali prošenj za pomoč. Vendar pa je ročno ustvarjanje istih odgovorov vedno znova pri interakciji s strankami izjemno neučinkovito in dolgotrajno tudi za najbolj usposobljene agente za podporo strankam. Tu pridejo zelo prav pripravljena sporočila. Pravzaprav so pripravljeni odgovori (makri), vnaprej določeni odgovori in pripravljene predloge ena izmed najbolj nujnih funkcij službe za pomoč uporabnikom, ki agentom za podporo omogočajo izboljšanje učinkovitosti in uspešnosti, pospešijo podporo strankam in povečajo zadovoljstvo strank.
Spodaj je 10 primerov odgovorov službe za pomoč uporabnikom za nekatere najpogostejše težave in poizvedbe o podpori, ki jih lahko vaši agenti prilagodijo, prilagodijo in uporabijo pri svojih vsakodnevnih interakcijah s podporo.
E-poštna predloga je sporočilo, ki ga lahko znova uporabite v e-poštnem dopisovanju s strankami. Predloge se pogosto uporabljajo za doslednost in prihranek časa.
Vsekakor. LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki vam omogoča ustvarjanje predlog za agente in stranke, da prihranite čas. Če želite izvedeti več, si oglejte funkcijo E-poštne predloge.
Služba za pomoč uporabnikom je oddelek v organizaciji, ki nudi podporo strankam in uporabnikom.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Zagotovite odlične storitve za stranke
Klepet v živo in klicni center LiveAgent sta orodji, ki lahko povečata prihodek in izboljšata storitve za stranke. LiveAgent ponuja tudi večkanalno rešitev s številnimi funkcijami. Začnite brezplačen preizkus zdaj!
Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
Obrazci za pomoč uporabnikom morajo biti enostavni in razumljivi. Večkanalna podpora omogoča boljše razumevanje strank in zbiranje dragocenih vpogledov ter izboljšanje produktivnosti agentov. LiveAgent je priporočana rešitev za večkanalno podporo strankam.
Odgovori na vprašanja o izdelkih/storitvah
Podjetje vrednoti mnenja in povratne informacije strank ter spodbuja uporabo baze znanja za samopostrežbo. Svetujejo, naj se stranke ob prvem stiku seznanijo z bazo znanja, kar lahko zmanjša stroške in olajša reševanje težav.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team