Kaj je SAML?
SAML (Security Assertion Markup Language) je odprti standard XML za izmenjavo podatkov o preverjanju veljavnosti med ponudnikom storitev in ponudnikom identitet (IdP). IdP tretje osebe lahko uporabite za overjanje uporabnikov in posredovanje identitetnih podatkov ponudniku storitev v obliki digitalno podpisanega dokumenta XML.
Frequently Asked Questions
Kaj je SAML?
SAML ali Security Assertion Markup Language je odprt standard XML. Uporablja se za izmenjavo podatkov o preverjanju veljavnosti med ponudnikom storitev in ponudnikom identitete (IdP). Zunanji ponudnik identitet uporabnikom omogoča preverjanje pristnosti in omogoča tudi prenos informacij o identiteti ponudnika storitev.
Zakaj bi morali izvajati SAML?
SAML je vredno izvajati, saj poenostavlja zvezno preverjanje pristnosti in avtorizacijo za uporabnike, ponudnike identitet in ponudnike storitev. Ta rešitev omogoča, da ponudnik identitete in ponudnik storitev obstajata neodvisno drug od drugega. To centralizira upravljanje uporabnikov in omogoča dostop do rešitev SaaS.
Ali LiveAgent ponuja SAML?
LiveAgent še ne ponuja SAML. Vendar ga načrtujemo v prihodnje. To bo ponudniku identitete in ponudniku storitev omogočilo neodvisno delovanje. Upravljanje uporabnikov je centralizirano in je možen dostop do rešitev SaaS.
Strokovna opomba
SAML je odprti standard XML, ki omogoča izmenjavo podatkov o preverjanju veljavnosti med ponudnikom storitev in ponudnikom identitete (IdP), kar poenostavlja zvezno preverjanje pristnosti in avtorizacijo za uporabnike.

How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.