Kaj je SAML?
SAML (Security Assertion Markup Language) je odprti standard XML za izmenjavo podatkov o preverjanju veljavnosti med ponudnikom storitev in ponudnikom identitet (IdP). IdP tretje osebe lahko uporabite za overjanje uporabnikov in posredovanje identitetnih podatkov ponudniku storitev v obliki digitalno podpisanega dokumenta XML.
Frequently asked questions
Kaj je SAML?
SAML ali Security Assertion Markup Language je odprt standard XML. Uporablja se za izmenjavo podatkov o preverjanju veljavnosti med ponudnikom storitev in ponudnikom identitete (IdP). Zunanji ponudnik identitet uporabnikom omogoฤa preverjanje pristnosti in omogoฤa tudi prenos informacij o identiteti ponudnika storitev.
ย
Zakaj bi morali izvajati SAML?
SAML je vredno izvajati, saj poenostavlja zvezno preverjanje pristnosti in avtorizacijo za uporabnike, ponudnike identitet in ponudnike storitev. Ta reลกitev omogoฤa, da ponudnik identitete in ponudnik storitev obstajata neodvisno drug od drugega. To centralizira upravljanje uporabnikov in omogoฤa dostop do reลกitev SaaS.
ย
Ali LiveAgent ponuja SAML?
LiveAgent ลกe ne ponuja SAML. Vendar ga naฤrtujemo v prihodnje. To bo ponudniku identitete in ponudniku storitev omogoฤilo neodvisno delovanje. Upravljanje uporabnikov je centralizirano in je moลพen dostop do reลกitev SaaS.
ย
Expert note
SAML je odprti standard XML, ki omogoฤa izmenjavo podatkov o preverjanju veljavnosti med ponudnikom storitev in ponudnikom identitete (IdP), kar poenostavlja zvezno preverjanje pristnosti in avtorizacijo za uporabnike.

LiveAgent je spletne pomoฤi in podpore. Njihove storitve vkljuฤujejo sistem IT zahtevkov, storitev klepeta, programsko opremo za upravljanje storitev in opremo za pomoฤ uporabnikom. Ponujajo tudi razliฤne funkcije, kot so VoIP telefonski sistemi, samopostreลพna programska oprema in ลกe veฤ. Stranke lahko stopijo v stik s prodajnimi stiki in najnovejลกimi novicami Naroฤite se.
Brezplaฤna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo
LiveAgent, Zendesk Support, Freshdesk, LiveChat in Intercom so med najboljลกimi ponudniki programske opreme za podporo strankam, ki omogoฤajo odliฤno izkuลกnjo strankam preko razliฤnih komunikacijskih kanalov. Poleg tega ฤlanek ponuja 12 nasvetov za uฤinkovito upravljanje s programsko opremo za izdelavo zahtevkov, ki lahko izboljลกajo zadovoljstvo strank in uฤinkovitost ekipe za podporo. Najboljลกe prakse sluลพbe za pomoฤ uporabnikom vkljuฤujejo izbiro prave programske opreme, eno samo kontaktno toฤko, avtomatizacijo procesov, sporazume o ravni storitev, namenske skupine za pomoฤ uporabnikom, veฤstopenjsko gradnjo, vnaprej pripravljene odgovore, dovolj zaposlenih ter portal za samopostreลพne storitve.
Klepeta v ลพivo so odliฤen naฤin za izboljลกanje komunikacije s strankami in zagotavljanje vrhunske storitve. LiveAgent ponuja ลกtevilne funkcije, kot so oblikovanje gumbov in oken za klepet, klepet v realnem ฤasu ter proaktivna povabila. Pomembno je prilagajanje klepeta lastni blagovni znamki ter moลพnost ocenjevanja storitev za stranke. LiveAgent omogoฤa enostavno upravljanje strank in ponuja ลกtevilne dodatne funkcije.