SIP trunk je oblika internetne telefonije, digitalna zamenjava za telefonsko linijo. Omogoča vam neomejeno telefoniranje in videokonference prek interneta, vendar ni isto kot VoIP. Prihranki vključujejo odpravo mesečnih pristojbin za več ločenih telefonskih linij in dragih medkrajevnih cen.
Kaj je SIP trunk?
SIP trunk je izraz, ki se uporablja vtehnologiji VoIP za opis povezave med dvema končnima točkama.
SIP trunking je metoda zagotavljanja glasovnih storitev prek internetnega protokola (IP), kjer stranka uporablja eno samo telefonsko številko za dostop do več priključkov v svoji zasebni centrali.
Natančneje, gre za vrsto navideznega vezja, ki ga uporabljate za povezavo vašega poslovnega telefonskega sistema neposredno v javno komutirano telefonsko omrežje ( PSTN), mimo ponudnika internetnih storitev (ISP); povezuje se s ponudnikom storitev internetne telefonije (ITSP). Tehnologija SIP trunking IP uporabnikom omogoča klicanje prek ene same številke javnega komutiranega telefonskega omrežja (PSTN) z uporabo več številk zasebnih central (PBX), brez vmesnika za primarno hitrost (PRI). V bistvu, namesto ločenih telefonskih linij, telekomunikacijska infrastruktura SIP trunks omogoča več povezav med telefonskimi napravami na eni liniji.
Kakšne so prednosti kanalov SIP?
SIP trunking omogoča podjetjem, da prihranijo stroške pri komunikaciji v različnih omrežjih s klici ali videokonferencami, ker SIP trunking storitve nadomeščajo ločene telefonske linije.
Poleg tega storitve SIP trunking zagotavljajo preprost način povezovanja več naprav v eno omrežje. Ta enotni komunikacijski sistem je še posebej uporaben na primer v klicnih centrih. Podjetja lahko opravljajo sočasne klice ali uporabljajo videokonference med mobilnimi telefoni, namiznimi računalniki, tabličnimi napravami in drugo opremo VoIP.
Zato podjetja zaradi visokokakovostnih zvočnih in video zmožnosti pogosto uporabljajo povezave SIP za podporo strankam, zaradi česar so idealne za takojšnje sporočanje in pogovore s strankami v živo.
Prednosti SIP trunking za storitve za stranke
- Prihranek pri stroških – Odpravite stroške vzdrževanja več telefonskih linij, prihranite denar pri dodajanju ali odstranjevanju agentov za pomoč uporabnikom in dodajte dodatne številke v obstoječe povezave SIP (ker se zaračuna ne na povezavo).
- Povečana zanesljivost – Zmanjšajte čas izpadov zaradi okvare opreme.
- Razširljivost – Dodajte nove razširitve v komunikacijsko omrežje, ne da bi morali nadgraditi obstoječo strojno opremo.
- Prilagodljivost – Po potrebi prilagodite število agentov za pomoč strankam.
- Mobilnost – premaknite svojo pisarno in z njo svoj enotni komunikacijski sistem, ne da bi stranke sploh opazile, da ste se preselili, kar zagotavlja stalen tok poslovanja .
Kako je lahko LiveAgent s kanali SIP koristen pri storitvah za stranke?
Povezovanje SIP je še posebej uporabno v okolju klicnega centra, saj vam omogoča, da imate več agentov za pomoč strankam na isti liniji in vam omogoča dodajanje in odstranjevanje agentov kadar koli.
Toda imeti zanesljivo internetno telefonijo je le en kos sestavljanke učinkovite komunikacije s strankami. Za zagotavljanje kakovosti storitev morate ostati povezani s strankami na kanalu po njihovi izbiri, klepetati z njimi, če jim je to ljubše, dostopati do njihovih podatkov na CRM, da bo na sliki, in se po potrebi pogovorite z njimi.
Na primer, če je vaš obseg klicev velik in potrebujete več kot enega agenta za pomoč strankam, da odgovori na klice, vam lahko SIP trunking pomaga pri tem in prihrani stroške, LiveAgent pa vam omogoča, da poenostavite svojo komunikacijo na eno platformo, zaradi česar bo vaša storitev enakomerna. bolj učinkovit.
Tehnologijo kanalov SIP lahko uporabite tudi za ustvarjanje različnih linij za vsak oddelek ali pisarno v vaši organizaciji. Na ta način lahko ločite dohodne klice po oddelkih, ne da bi morali dodati dodatne telefonske številke; poleg tega lahko ta postopek avtomatizirate.
Cene SIP Trunk
Ponudniki SIP običajno ponujajo tri cenovne modele: na mesec, na napravo in na minuto klica. Vsak model ponuja različne prednosti in slabosti.
Tipičen paket SIP trunking vključuje neomejene dohodne in odhodne minute ter lokalne in medkrajevne klice. Ta načrt običajno stane 10–20 USD na mesec, odvisno od števila vrstic, ki jih dodate v račun. Vendar morda ne vključuje funkcij, kot so glasovna pošta, preusmeritev klicev, ID klicatelja ali mednarodno klicanje.
Najdražja možnost je plačilo na napravo. V tem primeru se vsaka naprava polni posebej. Plačate za vsako vrstico v napravi, ne glede na njeno uporabo. Če bi želeli uporabljati 10 naprav, bi še vedno plačali 100 USD na mesec.
Poleg cene je pri izbiri ponudnika SIP trunkinga treba upoštevati še veliko drugih dejavnikov. Pred naložbo boste morda želeli preizkusiti zmogljivost omrežja in preveriti, ali ustreza vašim potrebam. Nekateri ponudniki ponujajo brezplačne pakete, drugi pa vam omogočajo, da njihov izdelek preizkusite 30 dni. Poleg tega nekateri ponudniki ponujajo popuste za nakupe velikih količin.
Start calling efficiently with LiveAgent
Get started with our free 14-day trial today and explore how our call center features can help you effectively handle customer calls.
Frequently asked questions
Kako deluje SIP trunking?
SIP trunking uporablja govor prek internetnega protokola in infrastrukturo IP. Nastavitev SIP trunk-a vključuje ustvarjanje navideznega vezja med vašo PBX in ITSP. Pri ITSP kupite namenski naslov IP in ga dodelite svoji PBX. Vaša PBX uporablja ta naslov IP za komunikacijo z ITSP.
Kako dodam SIP trunk svojemu računu LiveAgent?
Različne aplikacije tretjih oseb, vključno s ponudniki VoIP, je mogoče integrirati s programsko opremo za klicni center LiveAgent. Če želite povezati Twilio, pojdite na elastično povezovanje SIP , sledite navodilom in uživajte v storitvi, ki se samodejno poveča ali zmanjša glede na vaše potrebe po prometu.
Kako nastaviti SIP trunk?
Prvi korak pri uporabi SIP trunking je nastavitev računa pri ponudniku. Ko se prijavite, vam bo dodeljena edinstvena številka, ki identificira vaše podjetje. Naslednji korak je konfiguracija vaših naprav, tako da lahko sprejemajo dohodne klice. Večina storitev povezovanja SIP ponuja brezplačne preizkuse, kar pomeni, da jih lahko preizkusite brez tveganja.
Klepet v živo je pomemben za različne storitve za stranke, saj ponuja hitrejše odgovore in konkurenčnost. SIP klicanje je signalizacijski protokol, ki je stroškovno učinkovit in enostavno nastavljiv. LiveAgent omogoča integracijo s številnimi ponudniki kanalov SIP. Programi za pomoč strankam in VoIP telefonski sistemi so popularne programskimi izdelki.
Sipcall je ponudnik VoIP telefonije, ki omogoča optimalne telefonske rešitve za vaše podjetje. LiveAgent omogoča integracijo s Sipcallom za vzpostavitev klicnega centra. Ta center deluje z uporabo naprednih funkcij, kot je ustvarjanje po meri IVR drevesa. Klicni center zagotavlja izboljšanje odnosov s strankami, prodajo izdelkov in pridobivanje novih strank. Sipcall ponuja švicarske telefonske številke.
Telefonska podpora ostaja ena izmed najbolj zaželenih možnosti za potrošnike. Jezik, ki ga agenti klicnega centra uporabljajo, vpliva na čustva strank ter dojemanje blagovne znamke. Svetujejo, naj agenti uporabljajo profesionalen ton, tehnike aktivnega poslušanja in se prilagajajo sogovornikom. Priporočajo tudi vljudno pozdravljanje in zaključevanje klicev ter pojasnjevanje razlogov za preusmeritev klicev. Dajo tudi predloge za začetne fraze, zahtevanje več informacij, zadrževanje klicateljev in prenašanje klicev.
Brezplačna programska oprema za klicni center
Pri upravljanju klicnih centrov je pomembno, da se posodabljajo scenariji za agentov klicnih centrov, da bi bili bolj samozavestni in produktivni pri delu. Prednosti uporabe orodij klicnega centra vključujejo izboljšanje produktivnosti, zadovoljstvo strank, nižje stroške, enostavno izvedbo in skalabilnost. Pomembna je tudi ustrezna oprema klicnega centra, sledenje pravilnega jezika, uporaba prave vrste programske opreme ter upravljanje klicnega centra. Stroški, potrebni za vzpostavitev klicnega centra, se lahko razlikujejo glede na vrsto in vključujejo plače, najemnino in programske stroške.