VoIP

Te zanima VoIP in kako ti lahko omogoči dostopne klice? Preberi, kako deluje VoIP.

Kaj je VoIP?

VoIP je okrajšava za govorni protokol. Tradicionalni telefonski sistem vas povezuje z drugimi ljudmi z uporabo omrežja bakrenih žic in drugih sistemov. Za primerjavo, klici VoIP se prenašajo prek interneta. Vsak del pogovora se pošlje kot paket podatkov osebi, s katero govorite, in se nato prevede nazaj v zvok.

VoIP klice vsak dan uporablja na milijone ljudi. Če ste kdaj delali v sodobni poslovni zgradbi, obstaja velika verjetnost, da ste že opravljali in prejemali VoIP klice s tem sistemom.

Zdaj pa si poglejmo podrobneje, kako sistemi VoIP delujejo, da ostanete povezani.

Kako deluje VoIP?

Če želite klicati in sprejemati klice prek tehnologije VoIP, vam ni treba podrobno vedeti, kako sistem deluje. Vendar pa je dobro razumevanje mehanike storitve VoIP na visoki ravni.

Če želite ponazoriti tehnologijo VoIP v akciji, predpostavimo, da imate trenutno rešitev VoIP in vas pokliče vaš najboljši prijatelj. Naslednji koraki pojasnjujejo, kako klic deluje.

  • Vaš prijatelj pokliče vašo telefonsko številko. Ta klic se na koncu poveže z vašim ponudnikom storitev VoIP in njihovim IP omrežjem.
  • Ponudnik VoIP storitev pošlje klic na vaš VoIP telefon prek internetne povezave.
  • Zaslišite zvok dohodnega klica in sprejmete telefon. Takoj, ko vas prijatelj pozdravi, začnete govoriti.
  • Ko klic napreduje, se vsak zvok vašega pogovora prenaša naprej in nazaj prek omrežja IP. VoIP tehnologija nenehno prenaša te digitalne informacije in jih med nadaljevanjem klica pretvori nazaj v zvok.
Kako deluje VoIP? - App - Uploads - 2021 - 09 - Research 10 9 9percent.svg

Kako optimizirate svojo internetno povezavo za VoIP?

Hitra internetna povezava je ključnega pomena za VoIP klice. Obstaja samo en izziv: verjetno imate doma in v pisarni več naprav, ki hkrati uporabljajo vašo širokopasovno internetno povezavo. Če imate prevelike zahteve po vaši širokopasovni internetni povezavi, lahko ogrozi vaša VoIP povezava.

Če želite preprečiti razočaranje, uporabite naslednje nasvete za optimizacijo internetne povezave.

  • Razdalja do brezžičnega usmerjevalnika. Vaš računalnik ali mobilna naprava je verjetno povezana z internetom prek wi-fi. Hitrejšo povezavo lahko zagotovite tako, da se med klici fizično približate usmerjevalniku.
  • Izklopite druge naprave in programe, ki uporabljajo vašo internetno povezavo. Pred vsakim klicem VoIP razmislite o izklopu aplikacij, ki pretakajo zvok in video (npr. storitve pretakanja videa, kot so Netflix in internetne videoigre). Ko so te druge naprave in storitve prekinjene, bo vaš VoIP klic verjetno bolj kakovosten.
  • Če vam zgornji nasveti ne pomagajo pri optimizaciji vaše širokopasovne internetne povezave, je dober naslednji korak, da pokličete svojega ponudnika internetnih storitev (ISP). Morda imajo dodatne tehnične predloge, kako pospešiti vašo internetno povezavo.
Kako optimizirate svojo internetno povezavo za VoIP? - App - Uploads - 2021 - 09 - Research Resp Time.svg

Kakšne so prednosti in slabosti VoIP?

Kot vsaka tehnologija ima uporaba VoIP prednosti in slabosti. Preden torej preklopite na poslovnega ponudnika VoIP in prekličete svoje tradicionalne telefonske sisteme, si vzemite nekaj minut, da razumete prednosti in slabosti.

Prednosti VoIP

Prihranki pri stroških v primerjavi s tradicionalnimi telefonskimi linijami. Poleg tega ponudniki storitev VoIP pogosto zagotavljajo večjo prilagodljivost (npr. kličete lahko VoIP iz računalnika, pametnega telefona ali tablice). Nadaljnja prednost VoIP pred analognim telefonom je hitrost. Telefonske sisteme VoIP lahko nastavite v minutah ali urah, medtem ko lahko prijava za analogni telefon ali mobilni telefon traja veliko dlje.

Slabosti VoIP

Za uporabo VoIP morate imeti delujočo širokopasovno povezavo. Druga možna pomanjkljivost je čas, potreben za polno uporabo VoIP, če ste navajeni klicati s tradicionalnimi telefonskimi linijami. Poleg tega lahko zaradi izpada električne energije dostop do VoIP z osebnim računalnikom oteži, vendar lahko še vedno uporabljate mobilno aplikacijo VoIP.

Tradicionalni telefonski sistemi imajo tudi prednosti in slabosti, ki jih je treba upoštevati. Glavna prednost tradicionalnih telefonskih sistemov je, da še vedno delujejo med izpadom električne energije. Poleg tega analogni telefon za klicanje ne potrebuje internetne povezave. Po drugi strani pa so slabša stran telefoniranja z analognim telefonom višji stroški in pomanjkanje prilagodljivosti.

Kakšna je razlika med VoIP in poenotenimi komunikacijami?

Preden spremenite svojo omrežno infrastrukturo in kupite IP telefon za vsakega zaposlenega, lahko razmislite, ali bi namesto tega izbrali enotno komunikacijo. Obstaja nekaj ključnih razlik, ki jih je treba upoštevati.

  • Osredotočenost na poslovne komunikacije. Sistem poenotenega komuniciranja združuje več zmogljivosti, kot so videokonference, zvočne konference, mobilna aplikacija in službena telefonska storitev. Nasprotno pa lahko VoIP telefon uporablja posameznik ali podjetje.
  • Razlike v stroških. Razumevanje stroškov orodij za poslovno komuniciranje je bistveno. V večini primerov bo poslovni ponudnik VoIP verjetno cenejši od poenotenih komunikacij, še posebej, če potrebujete samo telefonske klice.
  • Poklicne storitve. Zaradi zapletenosti in številnih možnosti, ki so vključene v poenotene komunikacije, boste morda morali plačati strokovne storitve (npr. svetovalce) za nastavitev sistema. Nasprotno pa so izvedbe VoIP lahko veliko bolj enostavne.

Kako izbrati najboljšega ponudnika VoIP?

Kot lastnik podjetja so nekatere odločitve o nakupu pomembnejše od drugih. Ko izberete ponudnika storitev VoIP, ne pozabite, da boste sistem uporabljali vsak dan. Zato je vredno porabiti nekaj časa za primerjavo različnih ponudnikov VoIP, preden se odločite. Za poenostavitev postopka uporabite naslednja izbirna merila kot izhodišče.

  • Ugled ponudnika storitev VoIP – povprašajte prijatelje in sodelavce za predloge o ponudniku storitev VoIP, ki ga uporabljajo. Poleg tega si vzemite nekaj časa in poiščite spletne ocene, ki poudarjajo prednosti in slabosti različnih ponudnikov (npr. kakovost glasu), da lahko razvijete svoj ožji izbor.
  • mednarodno klicanje – ponudniki VoIP pristopajo k mednarodnim klicem na različne načine. Nekateri zagotavljajo neomejene mednarodne klice v nekaj državah, drugi pa ponujajo mednarodne klice na desetine lokacij.
  • varnostne zmogljivosti – ko vaše stranke govorijo z vami, vam lahko posredujejo zaupne podatke, kot so podatki o plačilu (npr. številke kreditnih kartic). To je eden od razlogov, zakaj je varnost tako kritična funkcija pri izbiri ponudnika storitev VoIP.
  • Kakovost storitve – Ali ste med pomembnim telefonskim klicem kdaj prekinili povezavo? To je neverjetno frustrirajoča izkušnja. Kar zadeva kakovost storitve, bodite še posebej pozorni na kakovost zvoka, ki jo ponuja ponudnik VoIP storitev. Poleg tega preverite, kakšno vrsto podpore strankam (npr. e-pošta, telefon ali klepet) ponujajo.
  • stroški – Ne domnevajte, da je vsak mesečni načrt primerljiv. Nekatere lahko vključujejo dodatne funkcije, kot so videoklici, SMS-i in možnost povezave z vašim sistemom za upravljanje odnosov s strankami (CRM).
Kako izbrati najboljšega ponudnika VoIP? - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 581.png

Preden pogledate stroške, naredite seznam svojih ključnih funkcij (npr. mora vključevati mednarodno medkrajevno in glasovno pošto).

Choose the right VoIP provider

LiveAgent offers plenty of integrations with various VoIP providers so you can pick the right one for you. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Kaj je VoIP?

VoIP je kratica za govorni protokol. To je način telefoniranja prek interneta in ne prek telefonskega podjetja.

Kako deluje?

Glas prek IP-ja deluje tako, da vaš namizni telefon povežete z internetom in vaš pogovor posredujete prek omrežja IP. Navsezadnje vam VoIP omogoča klicanje komur koli, ne glede na to, ali ima namizni telefon ali mobilni telefon.

Kako optimizirate svojo internetno povezavo za VoIP?

Če želite izboljšati kakovost storitve za klice VoIP, morate zagotoviti, da storitve, ki zahtevajo veliko podatkov (npr. pretakanje videa), ne uporabljajo vaše širokopasovne povezave hkrati z vašimi klici. Če kljub temu naletite na težave, se poskusite približati svojemu omrežnemu usmerjevalniku. Če nobeden od teh nasvetov ne deluje, prosite svojega ponudnika internetnih storitev za nadaljnji nasvet.

Kakšne so prednosti in slabosti VoIP?

Prednosti VoIP vključujejo cenovno ugodne telefonske storitve in prilagodljivost (npr. za klice VoIP lahko uporabite svoj pametni telefon). Pomanjkljivosti VoIP vključujejo občasne težave s kakovostjo govora in zahtevo po kakovostni širokopasovni povezavi.

Kakšna je razlika med VoIP in poenotenimi komunikacijami?

VoIP je tehnologija za opravljanje telefonskih klicev prek interneta namesto uporabe mobilne storitve ali tradicionalnega telefona. Nasprotno pa je poenotena komunikacija zbirka orodij za poslovno komunikacijo, ki lahko vključujejo faks, e-pošto, telefonske klice, videokonference in drugo.

Kako izbrati najboljšega ponudnika VoIP?

Začnite z opredelitvijo, kaj je za vas pomembno. Na primer, če potrebujete poceni mednarodne klice, se osredotočite na ponudnike VoIP, ki ponujajo to funkcijo. V večini primerov bo popolna rešitev ponudila prihranke stroškov, visoko kakovost storitev, podporo strankam in odličen ugled ponudnika.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    ×
    Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

    Na voljo smo v več terminih

    Rezervirajte si demo različico