Kdo je zagovornik blagovne znamke?
Eden od načinov za pridobivanje stalnih strank je zaposlovanje ljudi, ki delujejo kot zagovorniki blagovnih znamk. Ti ljudje ali stranke govorijo pozitivno in verjetno o blagovni znamki ali izdelku. Priporočajo izdelek ali storitev drugim ljudem. Zagovornik blagovne znamke je lahko znana oseba ali nekdo z močnim poznavanjem blagovne znamke. Zaupajo v izdelek ali storitev, ki jo pomagajo promovirati in oglaševati s trženjem od ust do ust. To je odličen način za ustvarjanje vseh pomembnih trenutkov v odnosih s strankami.
Expert’s note
Zagovornik znamke je oseba ali stranka, ki promovira in govori pozitivno o blagovni znamki ali izdelku ter ga priporoča drugim ljudem. To je odličen način za ustvarjanje boljših odnosov s strankami.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Prodajni zastopniki za vhodne zahtevke prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem preko vhodnih klicev. Povprečna plača je od 50.000 do 300.000 USD na leto. LiveAgent ponuja rešitve za inbound sales.
Večkanalna storitev za stranke
Optimalna storitev za stranke je ključna za uspeh podjetja LiveAgent, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Culturalni faktorji vplivajo na standarde storitev strank, saj so v nekaterih državah storitve prioriteta, v drugih pa ne. Napredne programske rešitve, kot je LiveAgent, omogočajo učinkovito delo z analizo podatkov in izboljšujejo zadovoljstvo strank. Cena se giblje od 15 USD na uporabnika na mesec. Partnerski program in spletni seminarji so na voljo.
Klicni center življenjepis mora biti urejen in berljiv. Telefonska podpora ostaja priljubljena, zato je pomembno, da agenti uporabljajo pravilen jezik in bonton pri interakciji s strankami. Nasveti vključujejo začetne fraze, zahteve za informacije, zadrževanje in prenašanje klicev ter obravnavanje jeznih strank.