Kaj je avtomatizacija scenarijev?
Avtomatizacija scenarijev je proces, ki je strogo vezan na izvajanje pravil na podlagi določenih pogojev. S sprožitvijo pravila lahko avtomatizirate določene scenarije, npr. ko prispe zahtevek, ki vsebuje ključno besedo »račun«, jo lahko na podlagi scenarija pravila samodejno označite z oznako »Račun« in jo prenesete v oddelek za obračunavanje. (Obstaja na stotine tisoč možnih variacij.)
Frequently asked questions
Kaj je avtomatizacija scenarijev?
Avtomatizacija scenarija vam omogoča, da z enim klikom izvedete več posodobitev zahtevkov. Podpira dejavnosti, povezane z obravnavanjem ponavljajočih se scenarijev.
Kako lahko uporabite avtomatizacijo scenarijev?
Avtomatizacija scenarijev olajša izvajanje ponavljajočih se nalog. Pomembno avtomatizira delo agentov. Agent lahko izbere vse zahtevke, ki jih je mogoče dodeliti določenemu scenariju, in jih izvede z množičnimi dejanji.
Ali je funkcija za avtomatizacijo scenarijev na voljo v storitvi LiveAgent?
Funkcija avtomatizacije scenarijev je na voljo v LiveAgentu in vam omogoča znatno avtomatizacijo dela ekipe za pomoč strankam.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki pomaga pri upravljanju e-pošte in zagotavlja avtomatizacijo prodaje. Integrately je orodje tretjih strank, ki omogoča ustvarjanje integracij med programsko opremo. Axigen pa je e-poštni strežnik in programska oprema za skupinsko sodelovanje, ki se integrira z LiveAgentom za izboljšanje službe za pomoč uporabnikom.
LiveAgent je funkcionalno bogata rešitev za pomoč uporabnikom, ki omogoča enostavno komuniciranje in avtomatizacijo procesov. Sistem zbira vso dohodno komunikacijo na enem vmesniku z možnostjo avtomatizacije, ki lahko prihrani čas agentov in strank. LiveAgent ponuja različne razširitve in integracije in omogoča izdelavo načrta, ki vam pomaga optimizirati izkušnjo strank. 14-dnevni brezplačni preizkus je na voljo.
Samodejno dodeljevanje zahtevkov
LiveAgent je platforma, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam in telefonske sisteme. Ponujajo brezplačno različico in podporo v različnih jezikih ter različne funkcije, vključno s cenikom, integracijami in podporo, ter različni programi za pomoč strankam in upravljanje pritožb. Obstajajo tudi različne integracije in funkcionalnosti programske opreme. LiveAgent omogoča samodejno dodeljevanje zahtevkov, kar poveča učinkovitost in produktivnost ter zmanjša čas odziva in napake.