Kaj je avtomatizacija scenarijev?
Avtomatizacija scenarijev je proces, ki je strogo vezan na izvajanje pravil na podlagi določenih pogojev. S sprožitvijo pravila lahko avtomatizirate določene scenarije, npr. ko prispe zahtevek, ki vsebuje ključno besedo »račun«, jo lahko na podlagi scenarija pravila samodejno označite z oznako »Račun« in jo prenesete v oddelek za obračunavanje. (Obstaja na stotine tisoč možnih variacij.)
Frequently Asked Questions
Kaj je avtomatizacija scenarijev?
Avtomatizacija scenarija vam omogoča, da z enim klikom izvedete več posodobitev zahtevkov. Podpira dejavnosti, povezane z obravnavanjem ponavljajočih se scenarijev.
Kako lahko uporabite avtomatizacijo scenarijev?
Avtomatizacija scenarijev olajša izvajanje ponavljajočih se nalog. Pomembno avtomatizira delo agentov. Agent lahko izbere vse zahtevke, ki jih je mogoče dodeliti določenemu scenariju, in jih izvede z množičnimi dejanji.
Ali je funkcija za avtomatizacijo scenarijev na voljo v storitvi LiveAgent?
Funkcija avtomatizacije scenarijev je na voljo v LiveAgentu in vam omogoča znatno avtomatizacijo dela ekipe za pomoč strankam.
Predloge za pridobitev e-pošte
Pridobivanje e-pošte je ključnega pomena za ohranjanje aktivnih naročnikov. Priporočljivo je čiščenje baze podatkov in promocija vsebine za pridobivanje novih naslovov. Pomembno je tudi, da pošiljate vsebino, ki jo prejemniki želijo prejemati.
Predloge za lansiranje izdelkov
E-poštno sporočilo o predstavitvi izdelka je ključno za promocijo novega izdelka ali storitve. Pomaga ustvariti pričakovanje in navdušenje ter povečati prodajo ob lansiranju. Izbira med e-pošto v navadnem besedilu ali HTML-ju je odvisna od strategije e-poštnega trženja. Priporočljivo je uporabljati e-pošto HTML za izdelke B2C, saj ponuja več možnosti za vizualno predstavitev.