S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Če iščete zmogljivo alternativo sistemu Help Scout, je LiveAgent odlična izbira. Neomejeni nabiralniki in več kot 175 funkcij službe za pomoč uporabnikom vam bodo zagotovili najboljšo izkušnjo pri zagotavljanju podpore strankam.
Preidite iz sistema Help Scout na LiveAgent v le nekaj minutah. Ponujamo podprto selitev Help Scout , ki bo vse vaše podatke iz Help Scout uvozila v LiveAgent. To je brezplačno in vam bo vzelo le 5 minut.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Pomagajte strankam prek e-pošte, klepeta v živo, telefona, družabnih omrežij, portala za stranke in upravljajte z vsemi poizvedbami na enem mestu. V LiveAgentu so za vas pripravljeni neomejeni nabiralniki, avtomatizacija, pravila, gumbi za klepet in več kot 175 funkcij za prodajo vstopnic.
Preizkusite brezplačno preskusno različico
Naša programska oprema je večjezična. LiveAgent je na voljo v 43 la prevodih v razične jezike (nekateri delno) in podpira pripomočke, ki jih je mogoče prilagoditi jeziku. Ne dovolite, da tuji jeziki ustvarjajo oviro med vami in strankami. Podprli vas bomo.
Ugotovite, kako LiveAgent izstopa od drugih možnosti
LiveAgent pomaga povečati zadovoljstvo strank in izboljšati stopnje pretvorbe.
Skrajšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.
Z več kot 175 funkcijami službe za pomoč uporabnikom bo zagotavljanje podpore mala malica
Če iščete alternativo storitvi Help Scout in je hitrost pomembna za vas, je morda LiveAgent tisto, kar iščete. LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet na trgu – prikaže se v le 2,5 sekundah.
Pripomoček za hitri klepet je prava pot, če želite obiskovalca spletnega mesta učinkovito pretvoriti v stranko. Po poročilu eMarketer je po uporabi klepeta v živo 35% več ljudi opravilo nakup prek spleta. To je zato, ker lahko kupci takoj odgovorijo na njihova vprašanja pred nakupom.
Pričnite z brezplačno preskusno različico
LiveAgent je najbolj pregledan in s prvo ocenjeno programsko opremo službe za pomoč uporabnikom, zato je odlična alternativa storitvi Help Scout.
Z našo 24-urno podporo strankam in brezplačno namestitvijo belih rokavic bo vaša nova služba za pomoč pripravljena v le nekaj minutah. Začnite zmanjševati povprečni odzivni čas stranke. Začnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus in primerjajte LiveAgent s storitvijo Help Scout.
Zaženite brezplačno preskusno različico
Oglejte si in primerjajte naše ocene na podlagi mnenj strank o G2
Velja od 12/18/2019
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.
Prehajate iz Help Scouta na LiveAgent?
LiveAgent je rešitev za pomoč strankam, ki ponuja več kot 179 funkcij in več kot 40 integracij. Nudi vrhunsko storitev za stranke z agenti, pripravljenimi pomagati 24/7. LiveAgent je tudi v 43 prevodih v različne jezike, kar pomeni, da podpira skoraj vse jezike. Poleg tega vam ponuja brezplačen načrt in tri druge po ugodni ceni, kar zagotavlja pomemben prihranek in donosnost naložbe.
Iščete uporabniško podobno alternativo?
CRM sistem omogoča podjetjem različnih velikosti konkurenčno prednost pri upravljanju odnosov s strankami s pomočjo e-pošte, klicev, klepeta v živo in združevanja/razdeljevanja zahtevkov. LiveAgent je zmogljivo orodje za podporo strankam, ki omogoča enostavno nudenje podpore prek e-pošte, klepeta in družbenih omrežij ter podpira tudi Facebook, Twitter, Instagram in kmalu tudi Viber. Po registraciji na platformi LiveAgent bo na vaš e-poštni naslov poslano sporočilo s podatki za prijavo.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam za mala in srednja podjetja, ki ima odlično funkcionalnost, vključno s klepetom v živo in integracijo s socialnimi omrežji. Podjetja, kot so Huawei, BMW, Yamaha in O2, jo uporabljajo. Ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo s časom prikaza le 2,5 sekunde in različne plačljive pakete, ki vsebujejo najboljša orodja za olajšanje dela vaše podporne službe. Uporabniki so zadovoljni z enostavnostjo uporabe, stabilnostjo na mobilnih platformah in odlično vrednostjo za denar. Poleg tega premaga druge podporne sisteme, kot so Zendesk, Freshdesk in več drugih. CRM sistem omogoča segmentacijo strank, pregled preteklih informacij o njih ter bolj gladko komunikacijo, kar daje podjetjem konkurenčno prednost.
Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
To improve efficiency and results for businesses, LiveAgent recommends focusing on customer service and experiences. Benchmarking customer service is essential, as quality and price are no longer the main factors in consumer purchases. Testimonials from satisfied customers are important in building trust and increasing sales. Multichannel support is necessary for gathering feedback and improving the user experience. Training agents is crucial for success in all aspects of business. Overall, LiveAgent is a recommended solution for businesses looking to improve their customer service.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih