Ali potrebujete alternativo storitvi Help Scout?

Če iščete zmogljivo alternativo sistemu Help Scout, je LiveAgent odlična izbira. Neomejeni nabiralniki in več kot 175 funkcij službe za pomoč uporabnikom vam bodo zagotovili najboljšo izkušnjo pri zagotavljanju podpore strankam.

Preidite iz sistema Help Scout na LiveAgent v le nekaj minutah. Ponujamo podprto selitev Help Scout , ki bo vse vaše podatke iz Help Scout  uvozila v LiveAgent. To je brezplačno in vam bo vzelo le 5 minut.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa sistemu Help Scout

Pomagajte strankam prek e-pošte, klepeta v živo, telefona, družabnih omrežij, portala za stranke in upravljajte z vsemi poizvedbami na enem mestu. V LiveAgentu so za vas pripravljeni neomejeni nabiralniki, avtomatizacija, pravila, gumbi za klepet in več kot 175 funkcij za prodajo vstopnic.

Smo večjezični

Naša programska oprema je večjezična. LiveAgent je na voljo v  43  la prevodih v razične jezike (nekateri delno) in podpira pripomočke, ki jih je mogoče prilagoditi jeziku. Ne dovolite, da tuji jeziki ustvarjajo oviro med vami in strankami. Podprli vas bomo.

Multilingual support in LiveAgent

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Ugotovite, kako LiveAgent izstopa od drugih možnosti

Izboljšano zadovoljstvo

LiveAgent pomaga povečati zadovoljstvo strank in izboljšati stopnje pretvorbe.

Povečana produktivnost

Skrajšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.

Bogat s funkcijami

Z več kot 175 funkcijami službe za pomoč uporabnikom bo zagotavljanje podpore mala malica

The fastest live chat on the market

Najhitrejši pripomoček za klepet

Če iščete alternativo storitvi Help Scout in je hitrost pomembna za vas, je morda LiveAgent tisto, kar iščete. LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet na trgu – prikaže se v le 2,5 sekundah.

Pripomoček za hitri klepet je prava pot, če želite obiskovalca spletnega mesta učinkovito pretvoriti v stranko. Po poročilu eMarketer je po uporabi klepeta v živo 35% več ljudi opravilo nakup prek spleta. To je zato, ker lahko kupci takoj odgovorijo na njihova vprašanja pred nakupom.

Zakaj LiveAgent?

LiveAgent je najbolj pregledan in s prvo ocenjeno programsko opremo službe za pomoč uporabnikom, zato je odlična alternativa storitvi Help Scout.

Z našo 24-urno podporo strankam in brezplačno namestitvijo belih rokavic bo vaša nova služba za pomoč pripravljena v le nekaj minutah. Začnite zmanjševati povprečni odzivni čas stranke. Začnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus in primerjajte LiveAgent s storitvijo Help Scout.

Ready to switch to LiveAgent

Primerjava LiveAgent in Help Scout

Oglejte si in primerjajte naše ocene na podlagi mnenj strank o G2

LiveAgent vs Help Scout g2 comparison

Velja od 12/18/2019

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico