Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Fiverr. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Fiverr. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Fiverr in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Fiverr stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Fiverr platforma povezuje podjetja s samostojnimi talenti na zahtevo, ki ponujajo digitalne storitve v več kot 400 kategorijah v 8 panogah.
Fiverr platforma povezuje podjetja s samostojnimi talenti na zahtevo, ki ponujajo digitalne storitve v več kot 400 kategorijah v 8 panogah.
Ekipa za podporo strankam Fiverr ponuja naslednje podporne kanale: email, klicni center, podporo na socialnih omrežjih in samopostrežno podporo.
Fiverr lahko kontaktirate preko email sporočil, klicen v klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od socialnih platform. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Njihovo podporo lahko kontaktirate preko emaila na support@fiverr.com
Ne, Fiverr nima podpore preko klepeta v živo.
Če imate raje telefonsko podporo, kličite klicni center +97236317882
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih