Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki v službi za pomoč uporabnikom Google play

Stiki v službi za pomoč uporabnikom Google play

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Google Play. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Google Play. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Google Play in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Google Play stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Google Play kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Google Play po e-pošti

Google Play Podpora preko e-pošte

https://support.google.com/googleplay/gethelp

Klepetajte s predtavnikom podjetja Google Play

Google Play Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo Google Play

Google Play Podpora preko klicnega centra

N/A

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti Google Play

Google Play Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Google Play Instagram

Google Play Instagram

instagram.com/googleplay/

Google Play Facebook Stran

Google Play Facebook Stran

facebook.com/GooglePlay/

Google Play Twitter

Google Play Twitter

twitter.com/googleplay

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

Google Play agenti za podporo običajno odgovorijo na elektronsko pošto v roku 3 dni .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

Google Play agenti za klepet v živo se običajno odzovejo v roku 3 dni .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

Google Play prestavniki klicnega centra običajno prevzamejo klice v roku 3 dni .

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Google Play Pogoji in določila

Google Play Pogoji in določila

N/A

Google Play Politika zasebnosti

Google Play Politika zasebnosti

N/A

Google Play Varnostna politika

Google Play Varnostna politika

N/A

Google Play GDPR

Google Play GDPR

N/A

Google Play Wikipedia stran

Google Play Wikipedia stran

N/A

Google Play Partnerski program

Google Play Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Google Play?

Google Play je programska oprema & amp; podjetje za internetne storitve. Google Play, prej Android Market, je digitalna distribucijska storitev, ki jo upravlja in razvija Google.

 

Kakšno podporo ponuja Google Play?

Ekipa za podporo strankam podjetja Google Play ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik z Google Play?

Lahko se obrnete na skupino za podporo za Google Play, tako da jim pošljete e -poštno sporočilo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev ali v njihovi aplikaciji. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je Google Play e-poštni naslov?

Na Google Play se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://support.google.com/googleplay/gethelp

Ali Google Play vsebuje klepet v živo?

Ne, Google Play ne vsebuje podpore za klepet v živo.

Kako naj govorim z nekom iz Google Play?

Google Play nima telefonske podpore za stranke.

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico