Odkrijte, kako LiveAgent izboljša poslovanje s programsko opremo.
Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile o vas.
Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.
Zmanjšajte pritok zahtevkov v zvezi s podporo z bazo znanja.
LiveAgent je najbolj pregledovana in ocenjena s številko 1 programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2019. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Opolnomočite svoje uporabnike s samopostrežnimi možnostmi z ustvarjanjem obsežnih baz znanja, napolnjenih s članki, vodniki, forumi in pogosto zastavljenimi vprašanji.
Potencialne stranke vodite skozi prodajni lijak tako, da v realnem času odgovorite na njihova vprašanja.
Izkoristite naša polja za povratne informacije in predloge, da natančno ugotovite, kaj vaše stranke želijo in pričakujejo od vas.
Različne stranke imajo različne potrebe, zato se morate osredotočiti na vse. Zahvaljujoč zmožnostim večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom lahko ostanete v stiku z njimi na različnih ravneh – naj bodo to družbena omrežja, klici, e-pošta ali klepet v živo v realnem času. Ne glede na to, od kod prihajajo vaše stranke, boste vedno na voljo zanje.
Baza znanja in portal za podporo sta prva mesta, ki jih bo iskala večina vaših strank med iskanjem odgovorov. Robustne sposobnosti LiveAgentja vam dajejo dovolj moči, da ustvarite pogosto zastavljena vprašanja, pišete članke o samopostrežni pomoči ali oblikujete več kategorij glede na vaše podjetje.
Nekatere vaše bodoče stranke lahko stopijo v stik z vami prek klepeta v živo, kjer jim lahko takoj odgovorite. Pozneje vas lahko dobijo po običajni e-pošti in vas ne nazadnje tudi pokličejo. Vse informacije so na voljo v univerzalni mapi “Prejeto”, zato lahko sledite njihovim potrebam in zahtevam. Super, kajne?
Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank ter odkrijte pozitiven vpliv uporabe programske opreme za pomoč uporabnikom na avtomobilsko industrijo
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Programska oprema službe za pomoč uporabnikom je sistem, ki vam omogoča učinkovito upravljanje vseh poizvedb v zvezi s storitvami za stranke. Na primer, lahko ločite svojo skupino za podporo in svojo razvojno skupino in jih dodelite ustreznim nalogam.
LiveAgent je programska oprema, ki nudi popolno službo za pomoč pri integraciji klepeta v živo, e-pošte, telefona in družabnih omrežij.
LiveAgent ima več kot 180 funkcij za pomoč svojim agentom. Nekatere vam pomagajo avtomatizirati vsakodnevne naloge vaše ekipe za učinkovite delovne tokove, kot so IVR, avtomatizirana distribucija vstopnic, samodejni povratni klic in še več.
Bodite prvi, ki boste prejemali ekskluzivne ponudbe in najnovejše novice o naših izdelkih in storitvah, neposredno v svoj poštni predal.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih