Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljša poslovanje s programsko opremo.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile o vas.

24%

Skrajšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte količino zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov v zvezi s podporo z bazo znanja.

Industry background

Iščete boljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom?

LiveAgent je najbolj pregledovana in ocenjena s številko 1 programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2019. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj se podjetja za razvoj programske opreme odločijo za LiveAgent

Opolnomočite svoje uporabnike s samopostrežnimi možnostmi z ustvarjanjem obsežnih baz znanja, napolnjenih s članki, vodniki, forumi in pogosto zastavljenimi vprašanji.

Potencialne stranke vodite skozi prodajni lijak tako, da v realnem času odgovorite na njihova vprašanja.

Izkoristite naša polja za povratne informacije in predloge, da natančno ugotovite, kaj vaše stranke želijo in pričakujejo od vas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Osredotočite se na potrebe

Različne stranke imajo različne potrebe, zato se morate osredotočiti na vse. Zahvaljujoč zmožnostim večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom lahko ostanete v stiku z njimi na različnih ravneh – naj bodo to družbena omrežja, klici, e-pošta ali klepet v živo v realnem času. Ne glede na to, od kod prihajajo vaše stranke, boste vedno na voljo zanje.

Ustvarite bazo znanj

Baza znanja in portal za podporo sta prva mesta, ki jih bo iskala večina vaših strank med iskanjem odgovorov. Robustne sposobnosti LiveAgentja vam dajejo dovolj moči, da ustvarite pogosto zastavljena vprašanja, pišete članke o samopostrežni pomoči ali oblikujete več kategorij glede na vaše podjetje.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Izpopolnite prodajni lijak

Nekatere vaše bodoče stranke lahko stopijo v stik z vami prek klepeta v živo, kjer jim lahko takoj odgovorite. Pozneje vas lahko dobijo po običajni e-pošti in vas ne nazadnje tudi pokličejo. Vse informacije so na voljo v univerzalni mapi “Prejeto”, zato lahko sledite njihovim potrebam in zahtevam. Super, kajne?

Ne more se motiti več kot 21.000 podjetij

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank ter odkrijte pozitiven vpliv uporabe programske opreme za pomoč uporabnikom na avtomobilsko industrijo

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zprogramska oprema & Internet
Izjemna storitev za stranke je ključna za uspeh podjetij. Pravilna izgovorjava je pomembna. LiveAgent ponuja številne funkcije za reševanje strankinih potreb.

Ne poslušajte svojih strank – storite raje to | Kristen Berman | TEDxBerlin

Izjemna storitev za stranke je ključna za uspeh podjetij. Pravilna izgovorjava je pomembna. LiveAgent ponuja številne funkcije za reševanje strankinih potreb.

Klepetalni roboti so priljubljeno orodje za pomoč strankam za izboljšanje zadovoljstva strank. Ali res pomagajo izboljšati storitve za stranke?

Kako lahko klepetalni roboti izboljšajo storitve za stranke?

Izkušnja stranke LiveAgent je programska oprema za podporo strankam z orodji, kot sta klepet v živo in zbirka znanja. Omogoča interakcijo s strankami, vpogled v uspešnost in upravljanje pritožb.

Odnosi s strankami so odnosi, ki jih ima vsako podjetje s strankami. Ne glede na to, kako veliko je podjetje, je pomen odnosov s strankami velik.

Odnosi s strankami

LiveAgent je zmagovalna programska oprema za pomoč strankam s številnimi funkcijami in integracijami, vključno z orodji za klepet v živo in bazo znanja.

Vse interakcije, ki jih imajo stranke s podjetjem, njegove storitve in izdelki se imenujejo izkušnja strank. Več o izkušnjah strank.

Izkušnja stranke

Izkušnja strank je ključ do uspeha podjetij. Boljše izkušnje prinašajo večje prihodke in večjo zvestobo strank. Pomembno je slediti pričakovanjem, zagotavljati podporo prek digitalnih medijev in ohranjati hitrost ter udobje. Investiranje v uporabniško izkušnjo je dolgoročno cenejše za podjetja. Programska oprema za pomoč strankam, kot je LiveAgent, omogoča izboljšano komunikacijo in boljšo storitev strankam.

Pogovor je izmenjava sporočil običajno med stranko in predstavnikom za stranke. Ta pogovor se spremeni v zahtevek.

Pogovor

Pogovor s stranko je ključen za gradnjo odnosov in zadovoljstva strank. LiveAgent ponuja klepet v živo in orodja za pomoč strankam.

Spoznajte, kaj je stopnjevanje. Razumeti poglobljena pojasnila strokovnjakov.

Stopnjevanje

Skrbna komunikacija, reševanje konfliktov in ustrezno usposabljanje so ključni dejavniki za učinkovito storitev za stranke in zmanjšanje eskalacij.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico