Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljša poslovanje s programsko opremo.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile o vas.

24%

Skrajšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte količino zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov v zvezi s podporo z bazo znanja.

Industry background

Iščete boljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom?

LiveAgent je najbolj pregledovana in ocenjena s številko 1 programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2019. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 razlogi, zakaj se podjetja za razvoj programske opreme odločijo za LiveAgent

Opolnomočite svoje uporabnike s samopostrežnimi možnostmi z ustvarjanjem obsežnih baz znanja, napolnjenih s članki, vodniki, forumi in pogosto zastavljenimi vprašanji.

Potencialne stranke vodite skozi prodajni lijak tako, da v realnem času odgovorite na njihova vprašanja.

Izkoristite naša polja za povratne informacije in predloge, da natančno ugotovite, kaj vaše stranke želijo in pričakujejo od vas.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
focus on needs

Osredotočite se na potrebe

Različne stranke imajo različne potrebe, zato se morate osredotočiti na vse. Zahvaljujoč zmožnostim večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom lahko ostanete v stiku z njimi na različnih ravneh – naj bodo to družbena omrežja, klici, e-pošta ali klepet v živo v realnem času. Ne glede na to, od kod prihajajo vaše stranke, boste vedno na voljo zanje.

Ustvarite bazo znanj

Baza znanja in portal za podporo sta prva mesta, ki jih bo iskala večina vaših strank med iskanjem odgovorov. Robustne sposobnosti LiveAgentja vam dajejo dovolj moči, da ustvarite pogosto zastavljena vprašanja, pišete članke o samopostrežni pomoči ali oblikujete več kategorij glede na vaše podjetje.

create the knowledge base
complete the sales funnel

Izpopolnite prodajni lijak

Nekatere vaše bodoče stranke lahko stopijo v stik z vami prek klepeta v živo, kjer jim lahko takoj odgovorite. Pozneje vas lahko dobijo po običajni e-pošti in vas ne nazadnje tudi pokličejo. Vse informacije so na voljo v univerzalni mapi “Prejeto”, zato lahko sledite njihovim potrebam in zahtevam. Super, kajne?

Ne more se motiti več kot 21.000 podjetij

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank ter odkrijte pozitiven vpliv uporabe programske opreme za pomoč uporabnikom na avtomobilsko industrijo

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Zakaj bi podjetja za razvoj programske opreme vlagala v programsko opremo za pomoč uporabnikom?

Programska oprema službe za pomoč uporabnikom je sistem, ki vam omogoča učinkovito upravljanje vseh poizvedb v zvezi s storitvami za stranke. Na primer, lahko ločite svojo skupino za podporo in svojo razvojno skupino in jih dodelite ustreznim nalogam.

Kako lahko podjetja za razvoj programske opreme koristijo LiveAgent?

LiveAgent je programska oprema, ki nudi popolno službo za pomoč pri integraciji klepeta v živo, e-pošte, telefona in družabnih omrežij.

Katere funkcije LiveAgent vam pomagajo avtomatizirati vsakodnevna ponavljajoča se opravila?

LiveAgent ima več kot 180 funkcij za pomoč svojim agentom. Nekatere vam pomagajo avtomatizirati vsakodnevne naloge vaše ekipe za učinkovite delovne tokove, kot so IVR, avtomatizirana distribucija vstopnic, samodejni povratni klic in še več.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico