Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljša vaše bančno ali zavarovalno poslovanje.

  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Podpora 24/7
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile o vas.

24%

Skrajšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte količino zahtevkov

Zmanjšajte število dohodnih zahtevkov za podporo z bazo znanja.

Industry background

Programska oprema za pomoč uporabnikom za bančno industrijo

Vlagajte v svoje stranke z vodilno službo za pomoč uporabnikom. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.
Posredniška in ponavljajoča se opravila dodelite programski opremi za pomoč uporabnikom, da se bodo vaši agenti lahko osredotočili na negovanje odnosov s strankami.
Povečajte učinkovitost svoje podpore, hkrati pa znižajte režijske stroške z našo programsko opremo za pomoč strankam.
Clock icon
Zaščitite podatke svoje stranke z najsodobnejšimi varnostnimi ukrepi, vključno s šifriranjem HTTPS, ublažitvijo DDoS in drugimi.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Prisotnost kapitalizacije v spletnem svetu

Tehnologija in digitalna preobrazba sta spremenila način, kako stranke prihajajo v stik z bankami in zavarovalnicami. Večino potreb je mogoče izpolniti na spletu prek običajnega namizja ali prek mobilnih aplikacij. Izkoristite svoje spletno mesto in dodajte moč storitve za stranke s storitvijo LiveAgent za finančni sektor.
banking insurance-illustration
Banking insurance illustration

Stranke naj bodo v varnem zavetrju

Tako kot vaše stranke želijo svoj denar varovati in ga izkoristiti, enako želite doseči s storitvijo za stranke. LiveAgent za finančni sektor vam ponuja veliko možnosti, kako to doseči z minimalnim tveganjem.

Prihranite čas

Z našim vrhunskim klepetom v živo prihranite ne samo svoj čas, temveč tudi čas svojih strank. Funkcija projekcije tipkanja v realnem času vam zelo pomaga in vam omogoča hiter prikaz tistega, kar stranke pišejo. Tako lahko pripravite odgovore in jim jih zagotovite pravočasno.
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Prihranite več z LiveAgentom

Analizirajte in primerjajte LiveAgent z različnimi rešitvami za podporo strankam ter izberite eno z najbolj ustreznimi funkcijami za vašo panogo in najboljšo ceno .

Ne more se motiti več kot 21.000 podjetij

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja ter odkrijte pozitiven vpliv uporabe programske opreme za pomoč uporabnikom na bančništvo.
[extrafaq headline = "Pogosta vprašanja" question-1 = "Zakaj bi morala institucija za bančno zavarovanje imeti programsko opremo za pomoč strankam?" answer-1 = "Finančne institucije potrebujejo programsko opremo za pomoč strankam, da vodijo evidence o zahtevah za pomoč strankam in učinkovito služijo strankam." question-2 = "Zakaj bi se odločil za LiveAgent?" answer-2 = "Programska služba za pomoč uporabnikom LiveAgent vodi k večjemu zadovoljstvu strank, saj svojim strankam omogoča hitrejši in učinkovitejši način, kako lahko dobijo odgovore na vprašanja. Poleg tega je LiveAgent enostaven za uporabo, cenovno ugodno in z več kot 180 funkcijami za izboljšanje vaših vsakodnevnih opravil. "question-3 =" Kakšne so prednosti LiveAgentja? " answer-3 = "LiveAgent podjetjem pomaga upravljati podporo strankam na eni platformi in ponuja inovativne rešitve, ki zmanjšujejo čas pogovora s telefonom, povečajo prijaznost do uporabnikov in izboljšajo izkušnjo strank."
Povezani članki zBančno zavarovanje
Videos - Storitev Za Stranke Nasveti Za Druzbena Omrezja

Storitev za stranke – nasveti za družbena omrežja

Videos - Storitev Za Stranke Nasveti Za Druzbena Omrezja

V tem informativnem članku se naučite, kako enostavno integrirati številke Voiceland VoIP z rešitvijo LiveAgent. Pridobite dragocene vpoglede še danes.

Voiceland

Voiceland je specializiran ponudnik telefonije za podjetja in strokovnjake. Ponuja prilagojene telefonske rešitve z vrhunsko infrastrukturo. Integracija z LiveAgentom omogoča gladko delovanje klicnega centra. Storitve Voicelanda so stroškovno učinkovite in zanesljive, brez skritih stroškov.

Videos - Zgodba O Uspehu Liveagent Sli Do

Zgodba o uspehu LiveAgent: Sli.do

Videos - Zgodba O Uspehu Liveagent Sli Do

Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Prilagodite si svojo knjižnico zvokov in si omogočite nekaj opozoril po meri za nove zahtevke, klice, sporočila v klepetu, povezave in še več.

Zvoki

LiveAgent programska oprema za pomoč uporabnikom ima pozitiven vpliv na trženje in telekomunikacije. Uporabniki navajajo, da pomaga izboljšati podporo strankam, povečati zadovoljstvo strank in povečati prodajo. LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je brezplačno dostopno brez obveznosti kreditne kartice. Programska oprema LiveAgent lahko pomaga izboljšati CX vaše spletne trgovine. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Ta tekst ponuja primerjave različnih rešitev za pomoč uporabnikom in upravljanje zahtevkov na tržišču, ocenjenih s strani uporabnikov Capterre glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.

Izboljšajte izkušnjo vaših strank z enostavnim gumbom za klepet v živo na vaši spletni strani. Preveritevse funkcije in prednosti, ki jih ponuja klepet v živo.

Klepet v realnem času

Orodje Klepet v živo LiveAgent ponuja 15 funkcij klepeta v živo, ki pomagajo izboljšati kakovost storitev strankam, povečati zadovoljstvo in zvestobo. Omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času, vključuje integracije z drugimi aplikacijami ter sistem upravljanja pritožb in VoIP telefonske sisteme. Klepet v živo je pomemben kanal za pridobivanje informacij o izdelkih in storitvah ter povečanje konverzij in zmanjšanja stresa strank.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x