Ustvarite bogastvo s programsko opremo za uspeh strank
LiveAgent je programska oprema, ki omogoča večjezično podporo in prilagajanje črk z naglasi. Z intuitivnim sistemom za upravljanje zahtevkov lahko preprosto upravljamo interakcije s strankami in avtomatiziramo opravila. Ponuja več kot 179 funkcij za pomoč uporabnikom in več kot 40 integracij.
Programska oprema službe za pomoč strankam v podjetjih
LiveAgent vam omogoča prilagodljivost dodajanja ali odstranjevanja agentov glede na vaše potrebe za hitro podporo strankam s klepetom v živo, interaktivno tehnologijo glasovnega odziva (IVR) in edinstvenimi CRM vpogledi. Pravilna razporeditev in upravljanje virov je ključnega pomena za splošno dobrobit vsakega podjetja, saj lahko spremljate svojo uspešnost z analitiko, prepoznavate ponavljajoče se težave in ustvarjate načrte za izboljšave. Donosnost naložbe v službo za pomoč uporabnikom v podjetjih lahko hitro vidimo v obliki večjega zadovoljstva in zvestobe strank.
Programska oprema službe za pomoč uporabnikom v kadrovanju
LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom v kadrovanju, ki omogoča upravljanje komunikacije in podatkov o prosilcih ter poenostavi potek dela. Omogoča brezplačno preskusno različico, ki lahko traja 7 ali 30 dni, odvisno od načina registracije. Izberete lahko ime svoje poddomene in prejemate posodobitve izdelkov ter druge promocijske ponudbe. Pogoji in določila ter politika zasebnosti so potrjeni s podpisom.
Program za pomoč strankam za agencije
LiveAgent je večkanalna rešitev za pomoč strankam, ki jo pogosto uporabljajo agencije s vgrajenimi oddelki. Zmanjšuje širjenje po omarah in omogoča sledenje zahtevam in preteklim pogovorom s strankami. Uporaba LiveAgent-a vam lahko prihrani čas pri ponavljajočih se nalogah z uporabo klepeta v živo, portala za stranke in naprednih zaporedij zahtevkov.
Programska oprema za pomoč uporabnikom v trgovini na drobno
Trgovina lahko postane odličen vir vprašanj kupcev. S konceptom "kupi in klikni" lahko izboljšate njihovo nakupovalno izkušnjo. Zagotovite pomoč kupcem s klepetom v živo, portalom strank, bazo znanja ali pogostimi vprašanji. Poleg tega lahko povečate dobiček.
Iščete alternativo Customerly?
Mnogi uporabniki so preklopili na LiveAgent, po tem ko so preizkusili različne druge podporne sisteme, kot so Zendesk, Freshdesk, Desk.com in drugi. Uporabniki so navdušeni nad funkcionalnostjo, podporo strankam, mobilnostjo in izvedbo v celoti. Sistem ponuja dobro premišljene module, kot so klepet v živo, baze podatkov in integracija s socialnim omrežjem, za dobro uporabniško izkušnjo. Podpora je vedno na voljo in cene so zelo dostopne za majhna podjetja. Uporabniki so zadovoljni z naprednim nivojem avtomatizacije, ki nadomesti potrebo po zapier, saj imajo zadostno število integracij.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih