Partner
Obstajata dva načina za uporabo Meetingbird v LiveAgent. Prvi uporablja zunanjo funkcijo vtičnika LiveAgent, drugi pa razširitev Chrome Chrome za Meetingbird. Tu bomo prikazali obe metodi.
Uporaba funkcije zunanjega vtičnika LiveAgent
Opomba: za izvajanje naslednjih sprememb LiveAgent morate imeti skrbniške pravice
- Odprite nadzorno ploščo LiveAgent.
- V levi stranski vrstici izberite ikono zobnika z oznako »Konfiguracija«.
- V razdelku »Sistem« izberite »Vtičniki«.
- Pomaknite se med možnostmi vtičnika in poiščite možnost »Prikaži zunanje informacije v zahtevku«. Kliknite možnost »Aktiviraj« poleg možnosti »Prikaži zunanje informacije v zahtevku«.
- Pojavilo se bo okno za konfiguracijo. Uporabite naslednje nastavitve in kliknite »Shrani«
- Način prikaza: naložite neposredno v brskalnik agenta.
- URL: https://www.meetingbird.com/plugin/partner
- Metoda HTTP: GET
- Telo zahteve: pustite prazno
- Uporabnik za overjanje HTTP: pustite prazno
- Geslo za preverjanje pristnosti HTTP: pustite prazno

Zdaj odprite poljuben zahtevek in kliknite ikono oblaka v desni stranski vrstici, da si ogledate vtičnik Meetingbird. Z nogo na dnu lahko prilagodite višino vtičnika.
Uporaba razširitve Chromeb za Meetingbird
- Če tega še niste storili, tukaj prenesite razširitev Meetingbird za Chrome in sledite navodilom za prijavo ali prijavo za račun.
- Odprite LiveAgent v Chromu.
- V orodni vrstici Chroma kliknite ikono Meetingbird, da odprete integracijo Meetingbird za LiveAgent. Od tu lahko v koledar dodate dogodke, v odgovore na podporo vstavite čas sestankov in dostopate do povezav za razporejanje.

Kaj je Meetingbird?
Meetingbird je prva platforma za načrtovanje. Vmesnik za razporejanje Meetingbirda vašim strankam ali kolegom olajša iskanje časa za srečanje. Z močnimi nastavitvami Meetingbirda lahko enostavno prilagodite čas sestankov, lokacije, časovne pasove in še več.
Kako ga uporabljati?
Ogled koledarja in ustvarjanje koledarskih dogodkov
- Odprite stransko vrstico Meetingbird na strani z zahtevki (če ste namestili z zunanjim vtičnikom LiveAgent) ali tako, da kliknete ikono Meetingbird v orodni vrstici Chrome (če ste namestili razširitev za Chrome Meetingbird).
- Kliknite gumb “Moj koledar”.
- Kliknite kjer koli v koledarju, da ustvarite nov koledarski dogodek, ali kliknite obstoječega, da si ogledate podrobnosti o dogodku.
- Kliknite modri gumb »Urnik«, da ustvarite dogodek in pošljete povabila v koledar vsem udeležencem.

Vstavljanje potencialnih časov sestankov v e-poštno sporočilo
Namesto da po e-pošti poiščete čas, ki deluje, lahko s programom Meetingbird vstavite predlagani čas sestanka neposredno v e-poštno sporočilo in prejemniku omogočite, da sestanek rezervira z dotikom:

Tukaj je opisano kako:
- Najprej se prepričajte, da je vaš urejevalnik odgovorov v načinu HTML – to lahko vklopite, ko kliknem gumb HTML v spodnjem desnem kotu urejevalnika.
- Do stranske vrstice Meetingbird dostopajte s strani z zahtevki (če ste namestili z zunanjim vtičnikom LiveAgent) ali tako, da kliknete ikono Meetingbird v orodni vrstici za Chrome (če ste namestili razširitev za Chrome za Meetingbird).
- Kliknite “Vstavi čas srečanja”. Odpre se pojavno okno, ki prikaže vaš koledar.
- S klikom in vlečenjem regij koledarja (na primer v četrtek od 14. do 16. ure) označite čas, za katerega ste na voljo.
- V stranski vrstici na levi lahko po želji prilagodite temo sestanka, trajanje, lokacijo in drugo.
- Kliknite modri gumb “Vstavi reže za sestanke” in zaprite pojavno okno.
- Zdaj boste pozvani, da kopirate reže za sestanke in jih prilepite v svoj e-poštni naslov. Pred kopiranjem na seznamu nastavitev prilagodite slog (mrežo ali navadni tekst), časovni pas in časovno obliko.
- Reže prilepite v odgovor na e-pošto in pošljite e-pošto. Prejemnik bo lahko rezerviral sestanek s preprostim dotikom časovne reže.
Frequently asked questions
Kaj je Meetingbird?
Meetingbird je platforma, ki vam pomaga časovno učinkovito načrtovati sestanke s strankami ali sodelavci.
Kako lahko integrirate Meetingbird z LiveAgent?
Tu je hiter vodnik za integracijo Meetingbird:
1. Prijavite se v svoj račun LiveAgent
2. Pomaknite se do Konfiguracije & gt; Sistem & gt; Vtičniki & gt; Ptica za srečanja
3. Aktivirajte vtičnik
4. Shrani</
Kaj je razširitev za Chrome?
Razširitev Chrome je majhen program. Poleg tega pomaga prilagoditi izkušnjo vsakega uporabnika glede na njegove potrebe in želje.
Klepetalnice v živo prinašajo hitro storitev za stranke, sposobnost odziva v realnem času, povečanje konverzij in zmanjšanje stresa strank, ki jim ni treba čakati na odgovor. S tem stranke lahko hitro pridobijo potrebne informacije o izdelkih in storitvah. Klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, saj ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni.
Kako na spletno mesto dodati gumb za klepet v živo
LiveAgent je programska oprema, ki ponuja podporo strankam na vseh kanalih, vključno s ključnim elementom za klepet v živo. Ta funkcija omogoča enostavno komunikacijo in interakcijo s strankami ter skoraj takojšen odgovor. Cena se razlikuje glede na število agentov v podjetju. Poleg tega oblikovanje strani s pogostimi vprašanji zahteva dobro organizacijo in jasno strukturo vprašanj in odgovorov z uporabo enostavne berljivosti ter vizualnih elementov. Glavna razlika med pogostimi vprašanji in bazo znanja je velikost, vsebina in pristop.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
Se selite iz Pure Chat na LiveAgent?
LiveAgent je vrhunska rešitev za pomoč uporabnikom in vključuje 175 funkcij ter 40 integracij. Podpira 43 različnih prevodov in omogoča jezikovno prilagodljive pripomočke. Nudi izjemno podporo strankam 24 ur na dan in se prilagaja velikosti podjetja ter panogi. Obstajajo paketi, ki se prilegajo potrebam in velikostim različnih podjetij. Preizkusite LiveAgent.