Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nadzorna plošča

Kaj je nadzorna plošča?

Nadzorna plošča je sestavljena iz zaslona, ki prikazuje informacije za uporabnika na enem mestu, tako da so informacije enostavne in dostopne. To pomaga agentom, da so na tekočem z najpomembnejšimi informacijami v podjetju.

Nadzorna plošča daje podatke v realnem času in agentom pomaga spremljati njihovo delovanje. Na primer, ko se agent za pomoč strankam prijavi v svoj račun na svoji spletni strani podjetja, lahko vidi količino odprtih zahtevkom, ki so dodeljene njemu in agentom, ki delajo v njegovem oddelku. Če je odprtih zahtevkov veliko, to pomeni, da agent in njegova ekipa ne delata dobro, da bi zadovoljila potrebe strank.

Nadzorna plošča

Pogosta vprašanja

Kaj je nadzorna plošča?

Nadzorna plošča je orodje, ki vam omogoča upravljanje informacij in vodenje poslovne inteligence. Na enem mestu prikaže in shrani pomembne podatke iz različnih virov. Običajno se uporabljajo vizualizacije podatkov, ki omogočajo enostavno razumevanje prikazanih podatkov in njihovih odvisnosti. Omogoča vam sledenje trendom in izključitev napak.

Kako dostopati do nadzorne plošče v LiveAgent?

Za dostop do nadzorne plošče morate biti uporabnik LiveAgent. Po prijavi v sistem na svojem računu se uporabniku prikaže nadzorna plošča, ki omogoča sledenje številu odprtih zahtevkov, dodeljenih določenemu osebju, podatke o tem, koliko ljudi dela v danem oddelku. Nadzorna plošča pomaga agentom spremljati njihovo uspešnost.

Kakšne vrste nadzornih plošč ponuja LIveAgent?

Obstajajo tri glavne vrste nadzornih plošč, prva je nadzorna plošča, ki vam pove, kaj se v tem trenutku dogaja, druga pa strateška nadzorna plošča, ki sledi KPI. Zadnja je analitična plošča, ki se uporablja za obdelavo podatkov za ugotavljanje prednosti. V LiveAgent imate dostop do nadzorne plošče.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico