Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Email predloge za preklic

Preklici so neizogibni v SaaS poslovanju. Tudi najbolj lojalne dolgoletne stranke , za katere ste mislili, da bodo z vami za vedno, bodo morda preklicale naročnino kot strela iz jasnega. Morda niso dosegle pričakovanih rezultatov, ker niste poskrbeli, da bi realizirali potreben ROI vaših izdelkov. Morda so našle boljšo rešitev (s širšim naborom funkcij in dostopnejšo ceno), ali pa enostavno več ne potrebujejo vaših izdelkov ali storitev. Kakorkoli že, preklic ne pomeni vedno konec vašega razmerja s stranko.

Način, kako upravljate s preklici, naredi razliko in začne se z vašimi emaili za preklic  – email sporočili, ki se pošljejo, ko naročnik prekine plačljivo naročnino. Bolj kot vabilo nazaj igra pomembno vlogo pri ohranjanju strank email sporočilo. Pogosto se pojavi priložnost, da stranko znova privabimo nazaj. Zato naj bodo vaši emaili po preklicu več kot zgolj ‘nasvidenje’ – oblikovani naj bodo za pozitiven vtis. Spodaj je nekaj osnovnih nasvetov za izdelavo emailov za preklic vključno z že pripravljenimi predlogami, ki jih popravite in uporabite.

Email predloge za preklic

Najboljše prakse emailov po preklicu

Ohranjajte svoja sporočila kratka in prijazna

Dokazano je, da sporočila ob preklicu delujejo najbolje, če so kratka in enostavna. V svoj email vključite le štiri najpomembnejše točke:

Email predloge za preklic

Vprašajte jih za razlog preklica

Poznavanje razlogov za preklic in kje ste ga polomili, zna postati boleče, vendar pa neprecenljivo za vaše poslovanje. Spremljanje razlogov, ki stojijo za preklici, je velika priložnost za uravnoteženje povratnih informacij strank, izboljša vašo ponudbo za bodoče stranke in zmanjšuje število odpovedi.

Uporabljajte empatijo in jim pokažite, da vam je mar

Sporočilo za preklic mora biti tipično kratko, ni pa potrebno, da je preveč formalno in hladno. Poudarite, da ni nobenih zamer z vključevanjem izrazov v smislu “Veseli bomo, če ostanete z nami, vendar razumemo odpoved” lahko vaš email naredi bolj oseben in človeški, čeprav je sporočilo avtomatsko.

Design your own cancellation templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Vrstica zadeve v emailu za preklic

  • Žal nam je, da odhajate
  • Pogrešali vas bomo!
  • Preden greste … (že zdaj vas pogrešamo!)
  • Vaš račun je potekel. Preizkusite premium naročnino!
  • Vaša naročnina [Izdelek] je bila preklicana
  • Preklic vašega računa [Izdelka]. Dosezite več z Premium
  • Preklic Premium računa za [Izdelek]
  • Potrdite zahtevek za preklic
  • Nadaljevanje preklica, [Ime]
  • Vaš [Izdelek] račun bo deaktiviran v 30 dneh
Email predloge za preklic

Primeri predlog emailov za preklic

Email za preklic osnovne naročnine

Sproščen neavtomatski email za preklic naročnine

SaaS anketa za preklic naročnine #1 primer

SaaS anketa za preklic naročnine #2 primer

SaaS nadaljevanje ankete za preklic naročnine

Preklic Premium računa

Potrditev preklica naročnine

Email za deaktivacijo računa

Naročnina preklicana zaradi neplačila

Pogosto zastavljena vprašanja

Zakaj naj pošljem email ob preklicu?

Kako vaše podjetje odgovarja strankam, ki prekličejo naročnino, premium račun ali članstvo, ima pomemben vpliv ne glede na rezultat. Dobro oblikovana sporočila ob preklicu vam lahko vrnejo stranke, popravijo odnose s strankami, ki bi bile sicer izgubljene in zadržuje stranke ter preprečuje odliv.

Ali naj vprašam stranko, zakaj preklicuje?

Vprašanje stranki, zakaj preklicuje naročnino, vam lahko poda globje razumevanje njenih potreb, pričakovanj in dragocen vpogled na izboljšanje izdelkov, strategije in blagovne znamke. Če ugotovite, da večina strank odpoveduje zaradi pomanjkanja funkcionalnosti, bi bilo dobro razmisliti o funkcionalnostih in opraviti izboljšave.

Ali naj pošljem generične avtomatizirane emaile ali nadaljujem osebno?

Osebno sledenje strankam, ki so preklicale storitev, dodaja več človeškega tona vašim sporočilom in gradi na zaupanju. Čeprav vsakokratno osebno pošiljanje ni vedno mogoče, bi bilo morda to dobro za vaše najbolj lojalne in dragocene stranke. Namesto pošiljanja generičnih in informiranih sporočil ob preklicu, razmislite z dolgoletnimi strankami nadaljevati osebno. Morda bo to povečalo stopnjo ponovnega vračanja in pridobivanja zaupanja nazaj.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Why should I send cancellation emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “How your brand responds to customers who canceled their subscription, premium account, or membership has a significant impact on whether or not they eventually churn. Well-crafted cancelation messages can be used to win back disengaged customers, mend customer relationships that might otherwise be lost, improve retention, and minimize the number of churned customers.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I ask customers why they canceled?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Asking customers why they canceled their subscription in the first place can give you a deeper understanding of their needs and expectations and, ultimately, valuable insights that can help you improve your product, strategy, and brand. If you find out most customers who churn require particular features your product lacks, it might make sense to reconsider your functionality and make improvements.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I send generic automated cancelation emails or follow up personally?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Following up with customers who canceled personally adds a more human touch to your message and builds more trust. While it’s not always possible to send personalized messages every time, it may be reasonable with your most loyal and high-spending customers. Instead of sending a generic, one-size-fits-all cancelation message, consider following up with your long-term, high-value clients personally – it might increase your chances of re-engaging them and winning back their loyalty.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico