Brezplačen preizkus

Zahteve za pričevanja

Zahteve za pričevanja

Ker so današnji potrošniki manj nagnjeni k zaupanju tradicionalnemu trženju in oglaševanju, zbiranje pričevanj in pregledov strank še nikoli ni bilo tako kritično. Pričevanja strank lahko resnično močno vplivajo na vplivanje na možnosti za poslovanje z vami in vam pomagajo izboljšati svoj spletni ugled, zgraditi kredibilnost in povečati prodajo. Vendar pa je morda težko pridobiti vaše zadovoljne stranke, da delijo svoje pozitivne izkušnje z vašo blagovno znamko, saj mnoga podjetja preprosto ne vedo, kako prositi za pričevanja.

Kaj je pričevanje?

Pričevanja so priporočila zadovoljnih strank, ki potrjujejo kakovost, učinkovitost ali vrednost izdelka ali storitve – podana prostovoljno ali na zahtevo podjetja. Pričevanja strank so eno najmočnejših marketinških orodij. Pravzaprav študije kažejo, da imajo pričevanja najvišjo oceno učinkovitosti (89 %) kot katera koli druga vrsta vsebinskega trženja.

LiveAgent pregled capterra
Izjava strank za LiveAgent na Capterri

Kako prositi za izjavo: najboljše prakse

Tukaj je nekaj splošnih nasvetov in najboljših praks, kako zahtevati pričevanja svojih strank.

  • Bodite proaktivni – če strank ne boste prosili za pričevanja, jih skoraj nikoli ne boste dobili.
  • Izberite pravi čas – dokončanje projekta, mejnik, ki ga je dosegla stranka, konec leta itd.
  • Pomislite na pravi ton (formalen ali priložnosten), ki je najbolj primeren za vaše podjetje in občinstvo.
  • Pisanje pričevanja je lahko težavno – strankam olajšajte tako, da jim postavite številna vodilna vprašanja.
  • Izrazite hvaležnost, povejte strankam, kako pomembne so njihove povratne informacije in zakaj sploh zbirate pričevanja.
  • Ko uporabljate predloge za pričevanja, prilagodite in prilagodite svojo zahtevo, da zagotovite, da je smiselna v kontekstu vašega odnosa s strankami.
  • Dajte v skupno rabo povezavo do svoje strani s pričevanjem, da bodo stranke lahko dobile nekaj idej iz obstoječih pričevanj.
  • Zagotovite več možnosti oblike pričevanja (besedilo ali video) in dovolite strankam, da predložijo izjavo v obliki, ki jim ustreza.
  • Uporabite nekaj spodbude (popust, brezplačna naročnina, darilna kartica itd.), vendar to ni vedno potrebno.
  • Vašo zahtevo za izjavo lahko pozabite ali pa se izgubi v nabiralniku vaše stranke – ne bojte se, če je potrebno, spremljajte.

12 vprašanj o pričevanju, ki jih lahko postavite svojim strankam

Spodbujanje strank, da delijo posebne podrobnosti o svojih izkušnjah s podjetjem, izdelkom ali storitvijo, je tisto, kar je dobra izjava. Ko jih vprašajo, večina komaj ve, kaj naj reče takoj. Spodaj je nekaj osnovnih vprašanj o pričevanju za stranke, ki jih je mogoče prilagoditi v skladu z vašim podjetjem.

  1. Kako je bilo, preden ste imeli naš izdelek/storitev?
  2. Kaj je bil vaš največji izziv pred nakupom našega izdelka/storitve?
  3. Kje ste začeli iskanje rešitve/ Kako ste nas našli?
  4. Katere težave ste poskušali rešiti z našim izdelkom/storitev?
  5. Po čem je naš izdelek/storitev izstopal od drugih možnosti, ki so na voljo na trgu?
  6. Kaj vam je uspelo doseči od uporabe našega izdelka/storitve?
  7. Kakšne so posebne prednosti, ki jih dobite z uporabo našega izdelka/storitve?
  8. Kaj vam je pri našem izdelku/storitev najbolj všeč?
  9. Kaj je preseglo vaša pričakovanja?
  10. Kaj je bila vaša glavna skrb, ki bi vam lahko preprečila nakup našega izdelka/storitve, in kaj vas je pomirilo?
  11. Kaj je glavni razlog, zakaj priporočate naš izdelek/storitev?
  12. Kaj bi rekli nekomu drugemu, ki razmišlja o nakupu našega izdelka/storitve?

5 Predloge pisma prošnje za pričevanje

Večina vaših zvestih strank – ne glede na to, kako zadovoljne so z vašimi izdelki ali storitvami – verjetno ne bo delila pričevanj, razen če jih vprašate. Toda kako natančno bi se morali obrniti na stranko za izjavo? Tukaj je nekaj preizkušenih e-poštnih predlog, ki jih lahko uporabite, ko zahtevate pričevanja svojih strank.

Uradna zahteva

Neformalna zahteva

Zahteva storitvene industrije

Spodbujevalna ponudba

Posodabljanje spletne strani

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj so zahteve za pričevanja?

Zahteve za pričevanja so zahteve za preglede ali pričevanja, ki jih lahko pošljete svojim strankam in nato objavite na vašem spletnem mestu.

Kakšne so vrste pričevanj strank?

Različne vrste pričevanj strank lahko vključujejo izjave o citatih, video pričevanja, pričevanja vplivnežev, ocene potrošnikov, študije primerov in pričevanja družbenih medijev.

Zakaj bi morali biti pozorni na pričevanja?

Pričevanja strank so eno najmočnejših marketinških orodij. Študije kažejo, da imajo pričevanja najvišjo oceno učinkovitosti (89 %) kot katera koli druga vrsta vsebinskega trženja.

Ready to put your testimonial templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj so pričevanja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pričevanja so priporočila zadovoljnih strank, ki potrjujejo kakovost, učinkovitost ali vrednost izdelka ali storitve – podana prostovoljno ali na zahtevo podjetja.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakšne so vrste pričevanj strank?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Različne vrste pričevanj strank lahko vključujejo izjave o citatih, video pričevanja, pričevanja vplivnežev, ocene potrošnikov, študije primerov in pričevanja družbenih medijev.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj bi morali biti pozorni na pričevanja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pričevanja strank so eno najmočnejših marketinških orodij. Študije kažejo, da imajo pričevanja najvišjo oceno učinkovitosti (89 %) kot katera koli druga vrsta vsebinskega trženja.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo