Zahteve za pričevanja so ključne za pridobivanje priporočil in pregledov strank, kar lahko vpliva na poslovanje podjetja. V tem tekstu boste izvedeli, kako pridobiti pričevanja strank ter kakšne so različne vrste pričevanj in kanali podpore strankam.
Ker so današnji potrošniki manj nagnjeni k zaupanju tradicionalnemu trženju in oglaševanju, zbiranje pričevanj in pregledov strank še nikoli ni bilo tako kritično. Pričevanja strank lahko resnično močno vplivajo na vplivanje na možnosti za poslovanje z vami in vam pomagajo izboljšati svoj spletni ugled, zgraditi kredibilnost in povečati prodajo. Vendar pa je morda težko pridobiti vaše zadovoljne stranke, da delijo svoje pozitivne izkušnje z vašo blagovno znamko, saj mnoga podjetja preprosto ne vedo, kako prositi za pričevanja.
Pričevanja so priporočila zadovoljnih strank, ki potrjujejo kakovost, učinkovitost ali vrednost izdelka ali storitve – podana prostovoljno ali na zahtevo podjetja. Pričevanja strank so eno najmočnejših marketinških orodij. Pravzaprav študije kažejo, da imajo pričevanja najvišjo oceno učinkovitosti (89 %) kot katera koli druga vrsta vsebinskega trženja.
Tukaj je nekaj splošnih nasvetov in najboljših praks, kako zahtevati pričevanja svojih strank.
Spodbujanje strank, da delijo posebne podrobnosti o svojih izkušnjah s podjetjem, izdelkom ali storitvijo, je tisto, kar je dobra izjava. Ko jih vprašajo, večina komaj ve, kaj naj reče takoj. Spodaj je nekaj osnovnih vprašanj o pričevanju za stranke, ki jih je mogoče prilagoditi v skladu z vašim podjetjem.
Večina vaših zvestih strank – ne glede na to, kako zadovoljne so z vašimi izdelki ali storitvami – verjetno ne bo delila pričevanj, razen če jih vprašate. Toda kako natančno bi se morali obrniti na stranko za izjavo? Tukaj je nekaj preizkušenih e-poštnih predlog, ki jih lahko uporabite, ko zahtevate pričevanja svojih strank.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Zahteve za pričevanja so zahteve za preglede ali pričevanja, ki jih lahko pošljete svojim strankam in nato objavite na vašem spletnem mestu.
Različne vrste pričevanj strank lahko vključujejo izjave o citatih, video pričevanja, pričevanja vplivnežev, ocene potrošnikov, študije primerov in pričevanja družbenih medijev.
Pričevanja strank so eno najmočnejših marketinških orodij. Študije kažejo, da imajo pričevanja najvišjo oceno učinkovitosti (89 %) kot katera koli druga vrsta vsebinskega trženja.
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Predloge klicnih centrov, ki gradijo močne odnose s strankami
Skripti klicnega centra morajo biti dosledni, jedrnati in prilagojeni potrebam strank. Komunikacija mora biti hitra in kakovostna, s poudarkom na sočutju in reševanju težav. Pomembno je uporabiti močne besede in stavke, ki kažejo razumevanje in spoštovanje do strank.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team