Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge za povratno e-pošto

Predloge za povratno e-pošto

Stranke se najbolj ukvarjajo s podjetjem v trenutku, ko opravijo prvi nakup ali se prijavijo na naročnino na novice. Ne glede na to, kako prepričljiva je vaša ponudba izdelkov ali kako dobra je uporabniška izkušnja, ki jo nudite, bodo tako stranke kot naročniki sčasoma prenehali sodelovati z vašim podjetjem.

Ni nujno, da je to posledica tega, da je nekaj narobe z vašo marketinško strategijo – to je preprosto naraven proces umikanja.

Torej, ali to pomeni, da bi morali svojim zvestim strankam ali sledilcem pustiti, da gredo naprej, morda k vašim konkurentom, ne da bi se poskušali boriti za njihovo pozornost? Seveda ne! Glede na to, da je približno petkrat ceneje obdržati obstoječo stranko kot pridobiti novo (vir), bi morala biti povratna e-pošta bistveni del vsake učinkovite marketinške strategije.

Predloge za povratno e-pošto
Shranite naše predloge kot pripravljene odgovore

Kaj točno pomeni e-pošto za pridobitev nazaj stranke?

E-poštno sporočilo z povratnim uspehom je sporočilo ali serija sporočil, ki se pošljejo nezainteresiranim strankam v upanju, da jih prepričajo, da se vrnejo v vašo spletno trgovino in opravijo nakup, ali jih ponovno vključijo v vaše e-poštne kampanje. Da si zagotovite največjo možnost za uspeh pri pridobivanju takšnih strank, je ključnega pomena, da jim ponudite kakšen poseben popust ali dodano vrednost, ki jih bo spet bolj zanimala za vaše podjetje.

Obdržati stranko ne bo mogoče doseči s pošiljanjem samo enega e-poštnega sporočila. Ne glede na to, kako odlična je vaša ponudba, lahko prejemnik izkoristi spodbujevalni popust, da si zagotovi veliko ugodnosti pri enkratnem nakupu, preden se ponovno odjavi. Namesto tega je priporočljivo, da pošljete več e-poštnih sporočil, da uspešno dokončate postopek ponovne vključitve. Prvo e-poštno sporočilo mora vsebovati prej omenjeni popust ali dodano vrednost, ki mu sledi drugo sporočilo, ki stranko opomni na vse velike prednosti ali funkcije, ki jim jih ponuja vaše podjetje.

Sephora e-pošta za pridobitev stranke nazaj
Povratno e-poštno sporočilo iz Sephore

Končno, če stranka še vedno ni ponovno vključena v vašo blagovno znamko, je verjetno čas, da jo izpustite in ustrezno počistite svojo bazo e-pošte. Zato jim morate poslati zadnje sporočilo in jim sporočiti, da jih odstranjujete s svojega e-poštnega seznama, hkrati pa jim omogočite še eno priložnost za ponovno sodelovanje.

Zadeva e-pošte za pridobitev nazaj stranke

  • Minilo je nekaj časa! Ponovno nakupujte pri nas s  [X] % popustom na vse
  • Kje si bil? Pogrešamo te! Vrnite se, za vas imamo super ponudbo
  • Tukaj je [X] razlogov, zakaj bi morali še naprej nakupovati pri nas
  • Vsi v [company] te pogrešajo! Tukaj so glavni [X] razlogi, da ostanete na naši mailing listi
  • Sporočite nam, če še vedno želite biti z nami v stiku
  • Ločiti se je težko, a še vedno ni prepozno, da se stvari popravijo!

Predloge za e-pošto za pridobivanje nazaj strank

Predloga za e-pošto za pridobivanje nazaj strank 1 – ponudba popusta

Predloga za e-pošto za pridobivanje nazaj strank 2 – obveščanje o razlogih, da ostanete

Predloga za e-pošto za pridobivanje nazaj strank 3 – odstranitev s seznama naročnin

Predloge za e-pošto za pridobivanje nazaj strank – Pogosto zastavljena vprašanja

Ali moram v e-pošto za pridobivanje nazaj strank vključiti ponudbo za popust?

Darilo s trakom

Celoten razlog za pošiljanje povratnega e-poštnega sporočila je zagotoviti neko ponudbo ali dodano vrednost, ki bo spodbudila prej zveste in zainteresirane stranke ali naročnike, da se ponovno vključijo v ponudbo ali vsebino vaše blagovne znamke. Eden najboljših načinov za to je, da jim preprosto ponudite znaten in edinstven popust.

Ne ustavite se tukaj – pomembno je tudi, da jih opomnite na vse razloge, zakaj bi se morali vračati v vašo trgovino, in tovrstna e-pošta bi morala ponuditi tudi popust, da bi povečali svoj učinek. Nenazadnje bi lahko e-poštno sporočilo za zadnjo priložnost z možnostjo odpovedi ali ponovne naročnine vsebovalo tudi popust, ki bo stranke privabil, da se ob zadnji priložnosti vrnejo v vašo trgovino.

Koliko povratnih e-poštnih sporočil naj pošljem?

Odprtokodni sistem za izdajo zahtevkov

Pošljite eno e-pošto s ponudbo popusta, da spodbudite stranko, da se vrne v vašo trgovino. Tudi če ta kupon uporabijo za nakup, je še vedno priporočljivo poslati še eno sporočilo, ki opisuje najboljše razloge za to, da ste zvesta stranka vašemu podjetju, da zmanjšate verjetnost, da se ponovno umaknejo ali samo izkoristijo popust za enkratni nakup. Nazadnje, če se prejemnik ne vrne v vašo trgovino, ne odgovori ali ne odpre vaših prejšnjih e-poštnih sporočil, mu pošljete še zadnje sporočilo z vprašanjem, ali bi ga raje odstranili s seznama e-pošte. To vam bo pomagalo pri konsolidaciji baze podatkov naročnikov in vam omogočilo, da se osredotočite na boljše potencialne stranke.

Kaj pa, če nekdo ne odgovori na moje zadnje povratno e-pošto?

Ikona za odgovor

Po približno enem tednu lahko pošljete še eno e-pošto, če se vaše zadnje sporočilo izgubi v njihovem nabiralniku. Vsa dodatna sporočila, ki jih pošljete po e-poštnem sporočilu o odstranitvi baze podatkov, morajo poudariti vrednost vašega izdelka. Če še vedno ne dobite odgovora, potem je verjetno najbolje, da pozabite na to nekdanjo stranko in greste naprej.

Utilize our free 14-day trial to win-back your customers today!

Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ali moram v povratno e-poštno sporočilo vključiti ponudbo za popust?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Celoten razlog za pošiljanje povratnega e-poštnega sporočila je zagotoviti neko ponudbo ali dodano vrednost, ki bo spodbudila prej zveste in zainteresirane stranke ali naročnike, da se ponovno vključijo v ponudbo ali vsebino vaše blagovne znamke. Eden najboljših načinov za to je, da jim ponudite znaten in edinstven popust.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko e-poštnih sporočil za pridobitev nazaj stranke naj pošljem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pošljite eno e-pošto s ponudbo popusta, da spodbudite stranko, da se vrne v vašo trgovino.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj pa, če nekdo ne odgovori na mojo zadnjo e-pošto za pridobitev nazaj stranke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Po približno enem tednu bi morali poslati še eno e-pošto, če bi se vaše zadnje sporočilo izgubilo v njihovem nabiralniku. Vsako dodatno sporočilo mora poudariti vrednost vašega izdelka. Če še vedno ne dobite odgovora, potem je verjetno najbolje, da pozabite na to nekdanjo stranko in greste naprej.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico