Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Klicni center – Predloge za prvi kontakt

Klicni center – Predloge za prvi kontakt

Pogovori po telefonu so še vedno pomemben kontaktni kanal, za podjetje in njihove stranke. Res je, da druge oblike komunikacije, kot so aplikacije za sporočanje, klepeti v živo, ali chatboti, postajajo čedalje bolj popularne. Ampak dobri stari telefonski klic je še vedno oblika komunikacije, za katero se bo odločilo veliko strank, da bi prišli v stik z enim od predstavnikov podjetja.

Klicni center – Predloge za prvi kontakt
LiveAgent je možno uporabljati za odhodne in dohodne klice

Ta študija je dokazala, da ima 69% strank raje telefonsko podporo, kot klepet v živo ali “druge” podporne kanale. Čeprav je druga študija pokazala, da 71% vprašanih verjame, da bo do leta 2021 klepet v živo postal bolj popularen od elektronske pošte in telefonov, so klicni centri še vedno sestavni del storitev in podpore strankam.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.

Peter Komornik, direktor
logo slido black

Ustvarili smo sklop predlog za prvi kontakt, da bi vam pomagali, da vašim strankam zagotovite najboljšo možno izkušnjo po telefonu. Lahko jih kopirate in uporabite dobesedno, ali glede na vaše potrebe, preuredite in podkrepite v drugem formatu.

Klicni center – predloge za prvi kontakt

Predloga za prvi kontakt 1

Predloga za prvi kontakt 2

Predloga za prvi kontakt 3

Pogosto zastavljena vprašanja

Ali moram stranki pri prvem stiku dati dokončen odgovor na njeno vprašanje?

Idealno bi naj vaši agentje na vprašanje stranke poskušali ogovoriti takoj. Vendar v prvem poskusu težko razrešimo vsako težavo. Ne pozabite, vsaka interakcija mora dosegati vrednost in okrepiti idejo, da je vašemu podjetju mar za stranko.

Ali obstajajo posebne besede/fraze, ki bi jih naj agentje vključili v prvi pogovor?

Posebnih besed ni, ampak vsak prvi pogovor mora vsebovati določene elemente. Ti elementi lahko vključujejo pozdrav, ime, priimek agenta, ime podjetja, in oddelek ali ekipa, katere član je agent. Pri vsakem prvem pogovoru mora stranka imeti občutek, da je slišana in da je za njo poskrbljeno. Zato naj taki pogovori vsebujejo prijazne besede in sočutne izjave.

Če uporabljate IVR (interaktivni glasovni odzivnik), je dobro, da stranki sporočite, kako dolgo mora čakati, da jo povežete z agentom. Če katerekoli težave, ki je bila omenjena v prvem pogovoru, ni možno takoj razrešiti, je potrebno stranko obvestiti, kako dolgo bo trajalo, da bo težava obravnavana s strani agenta. Priporočljivo je, da stranki sporočite, kdaj bo seznanjena o naslednjih korakih.

Kako dolgo bi naj prvi telefonski pogovor trajal?

Ni enostavno določiti, kako dolgo bi naj prvi telefonski pogovor trajal. Noben telefonski pogovor klicnega centra ne sme biti predolg. Agentje pomagajo strankam poročati o težavi, na hiter in logičen način. Potem je na agentu, da razloži stranki vse možne rešitve, ki so na voljo, in poskuša izbrati najbolj učinkovito.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ali moram stranki pri prvem stiku dati dokončen odgovor na njeno vprašanje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Idealno bi naj vaši agentje na vprašanje stranke poskušali ogovoriti takoj. Vendar v prvem poskusu težko razrešimo vsako težavo. Ne pozabite, vsaka interakcija mora dosegati vrednost in okrepiti idejo, da je vašemu podjetju mar za stranko.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali obstajajo posebne besede/fraze, ki bi jih naj agentje vključili v prvi pogovor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Posebnih besed ni, ampak vsak prvi pogovor mora vsebovati določene elemente. Ti elementi lahko vključujejo pozdrav, ime, priimek agenta, ime podjetja, in oddelek ali ekipa, katere član je agent. Pri vsakem prvem pogovoru mora stranka imeti občutek, da je slišana in da je za njo poskrbljeno. Zato naj taki pogovori vsebujejo prijazne besede in sočutne izjave.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako dolgo bi naj prvi telefonski pogovor trajal?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ni enostavno določiti, kako dolgo bi naj prvi telefonski pogovor trajal. Noben telefonski pogovor klicnega centra ne sme biti predolg.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico