Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom

Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom

Zagotavljanje dobre podpore svojim strankam ni dovolj, da bi izstopali na prenatrpanem trgu. To pravilo velja tako za podjetja B2C in B2B kot tudi za podjetja, ki prodajajo potrebno blago, luksuzne izdelke ali programsko opremo.

Zakaj? Ker imajo kupci danes večja pričakovanja in so vajeni personaliziranih in pozitivnih izkušenj. Te pozitivne izkušnje so močno povezane z enim od načel sodobne storitve za stranke – večkanalna podpora strankam.

Vloga večkanalne službe za pomoč uporabnikom in njene prednosti

Večkanalna podpora za pomoč uporabnikom pomeni, da ste strankam na voljo na različnih komunikacijskih kanalih in zagotavljate enako raven podpore na vsakem kanalu posebej. Če imate podporo z vsemi kanali, bi morali strankam omogočiti nemoteno spreminjanje komunikacijskih kanalov (od telefona do e-pošte, ali družabnih omrežij in klepeta v živo), ne da bi morali svoje težave in vprašanja ponavljati različnim podpornim agentom posebej.

Glavne prednosti večkanalne storitve za stranke poleg očitnega izboljšanja uporabniške izkušnje vključujejo:

1. Izvedite več o svojih strankah

Povezava s strankami prek različnih kanalov po njihovi izbiri vam lahko pomaga bolje razumeti njihove potrebe, želje, pričakovanja in težave. Vključevanje v komunikacijo z njimi na več kanalih je odličen način, da jih spoznate in pokažete svojo pripravljenost, da se bodo počutili prijetno.

Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
Shranite vpogled strank v naš vgrajeni CRM.

2. Zbiranje vpogledov glede vaših izdelkov ali storitev

Med povezovanjem s strankami na različnih platformah lahko zberete veliko dragocenih vpogledov in neprecenljivih povratnih informacij o svojem izdelku ali storitvi. Ponavadi so stranke bolj pripravljene deliti svoja mnenja o vašem izdelku ali storitvi na kanalu, ki se jim zdi bolj naraven. Z izrazom “bolj naravno” mislimo na primer na sporočila v družabnih omrežjih ali e-pošto v nasprotju z anketami o zadovoljstvu strank ali pojavnimi vprašanji NPS.

3. Izboljšanje produktivnosti in zmogljivosti agentov

Morda se zdi nemogoče, toda ponujanje večkanalne storitve za pomoč uporabnikom dejansko olajša in pospeši delo vaših agentov. Kako? Ker ponudba večkanalne podpore zahteva, da podjetje svoje storitve za stranke organizira učinkoviteje v primerjavi z večkanalno podporo. In zahvaljujoč temu so lahko agenti  bolj produktivni  in njihova uspešnost se bo sčasoma izboljšala.

agent-uspešnost-LiveAgent
Poročila o uspešnosti agenta v LiveAgent

4. Viden prihranek pri stroških storitev za stranke

Ponudba večkanalne storitve za stranke pomeni precejšen prihranek v proračunu za podporo strankam. En agent lahko v istem času reši več zahtev – to je neposredno povezano s povečanjem produktivnosti vašega agenta. Še več, agenti so manj frustrirani in njihovo delo je lažje. To pomeni, da se izboljša njihova motivacija in delovna morala.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Predloga obrazca za službo za pomoč uporabnikom

Predloga obrazca za službo za pomoč uporabnikom 1

Predloga obrazca za službo za pomoč uporabnikom 2

Predloga obrazca za službo za pomoč uporabnikom 3

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako dolg naj bo obrazec službe za pomoč uporabnikom?

Obrazci za pomoč uporabnikom naj bodo čim krajši. Vključevala naj bi le najpomembnejša polja, kot so podatki o strankah (ime in priimek, e-pošta, telefonska številka, če je potrebno), dolga besedilna polja, namenjena stranki, da opiše svojo zahtevo, in gumb “Pošlji”.

Če je vaš oddelek za pomoč strankam bolj zapleten in je sestavljen iz nekaj skupin, morajo takšni obrazci vključevati tudi spustni seznam, kjer lahko stranka izbere, s katero ekipo želi stopiti v stik. Dodate lahko tudi druge spustne sezname, vendar ne pozabite, da mora biti obrazec čim krajši in čim bolj preprost.

Kakšen jezik naj bo na voljo v obrazcu službe za pomoč uporabnikom?

Podobno kot dolžina in struktura obrazca službe za pomoč uporabnikom, mora biti obrazec napisan v lahko prebavljivem jeziku. Uporabite trditve, ki so razumljive in jih vaše stranke poznajo. Izogibajte se uporabi žargona ali tehničnega jezika, izogibajte se fraznim glagolom ali zapletenim, sestavljenim stavkom. Ne pozabite, da so vaše stranke zasedene, zato morajo imeti možnost, da pošljejo obrazec v nekaj minutah ali celo sekundah, ne da bi pri tem porabile čas za razlago vaše interne kode.

Kako hitro naj odgovorim na oddani obrazec?

Preprost odgovor na to vprašanje je čim hitrejši, vendar vemo, da je to lažje reči kot storiti. Čas, potreben za odgovor na zahtevo stranke, mora biti določen znotraj vaše službe za pomoč uporabnikom in, če je mogoče, potrjen z dogovori o ravni storitve (SLA)  (SLA), ki so ga podpisali agenti. Odzivni čas se lahko razlikuje od panoge do panoge in od podjetja do podjetja, odvisno od številnih spremenljivk.

Te spremenljivke lahko vključujejo število agentov v skupini za pomoč uporabnikom, količino zahtevkov službe za pomoč uporabnikom, oddanih v določenem časovnem obdobju, zapletenost zahtev strank, stopnjo avtomatizacije delovanja službe za pomoč uporabnikom in kakovost vaše programske opreme za pomoč strankam, če naštejemo le nekatere.

Ne glede na notranje pogoje v vaši ekipi si morajo agenti za pomoč strankam prizadevati, da takoj, ko so zahtevki oddani, odgovorijo na zahteve strank z upoštevanjem najboljših interesov vaših strank.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your<br /> own customer email templates, thus<br /> helping you improve customer service.<br /> Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako dolg naj bo obrazec službe za pomoč uporabnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Obrazci za pomoč uporabnikom naj bodo čim krajši. Vključevala naj bi le najpomembnejša polja, kot so podatki o strankah (ime in priimek, e-pošta, telefonska številka, če je potrebno), dolga besedilna polja, namenjena stranki, da opiše svojo zahtevo, in gumb “Pošlji”.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšen jezik naj bo na voljo v obrazcu službe za pomoč uporabnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Uporabite trditve, ki so razumljive in jih vaše stranke poznajo. Izogibajte se uporabi žargona ali tehničnega jezika, izogibajte se fraznim glagolom ali zapletenim, sestavljenim stavkom. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako hitro naj odgovorim na oddani obrazec?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Ne glede na notranje pogoje v vaši ekipi si morajo agenti za pomoč strankam prizadevati, da takoj, ko so zahtevki oddani, odgovorijo na zahteve strank z upoštevanjem najboljših interesov vaših strank.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico