Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom so ključne za izboljšanje uporabniške izkušnje in zbiranje dragocenih informacij o strankah in izdelkih. LiveAgent je priporočana rešitev za večkanalno podporo strankam, ki izboljša učinkovitost in rezultate podjetij.
Zagotavljanje dobre podpore svojim strankam ni dovolj, da bi izstopali na prenatrpanem trgu. To pravilo velja tako za podjetja B2C in B2B kot tudi za podjetja, ki prodajajo potrebno blago, luksuzne izdelke ali programsko opremo.
Zakaj? Ker imajo kupci v današnjem času večja pričakovanja in so navajeni personaliziranih in pozitivnih izkušenj. Te pozitivne izkušnje so močno povezane z enim od načel sodobne storitve za stranke – večkanalno podporo strankam.
Omnichannel customer support means being available to your customers on various communication channels and providing the same level of support on each channel. As such, having omnichannel support should enable clients to change communication channels (from phone to email, or social media and live chat) smoothly, without having to repeat their problems and questions to different support agents.
Glavne prednosti večkanalne storitve za stranke poleg očitnega izboljšanja uporabniške izkušnje vključujejo:
Povezava s strankami prek različnih kanalov po njihovi izbiri vam lahko pomaga bolje razumeti njihove potrebe, želje, pričakovanja in težave. Vključevanje v komunikacijo z njimi na več kanalih je odličen način, da jih spoznate in pokažete svojo pripravljenost, da se bodo počutili prijetno.
Med povezovanjem s strankami na različnih platformah lahko zberete veliko dragocenih vpogledov in neprecenljivih povratnih informacij o svojem izdelku ali storitvi. Ponavadi so stranke bolj pripravljene deliti svoja mnenja o vašem izdelku ali storitvi na kanalu, ki se jim zdi bolj naraven. Z izrazom “bolj naravno” mislimo na primer na sporočila v družabnih omrežjih ali e-pošto v nasprotju z anketami o zadovoljstvu strank ali pojavnimi vprašanji NPS.
Morda se zdi nemogoče, vendar ponujanje vsekanalne storitve za stranke dejansko olajša in pospeši delo vaših agentov. Kako? Ker ponujanje vsekanalne podpore zahteva, da podjetje svoje storitve za stranke organizira učinkoviteje v primerjavi z večkanalno podporo. Zahvaljujoč temu lahko agenti delajo bolj produktivno in njihova učinkovitost se bo sčasoma izboljšala.
Ponudba večkanalne storitve za stranke pomeni precejšen prihranek v proračunu za podporo strankam. En agent lahko v istem času reši več zahtev – to je neposredno povezano s povečanjem produktivnosti vašega agenta. Še več, agenti so manj frustrirani in njihovo delo je lažje. To pomeni, da se izboljša njihova motivacija in delovna morala.
First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:
Please briefly describe your request:
[Long text field]
…
When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]
How would you like to be contacted? [List of options]
[Button] Submit your request
[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.
First and last name:
Client no.:
Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]
How can we help? Describe your request:
[Long text field]
…
How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]
[Button] Send a request
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:
When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]
Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]
…
[Button] Click here to send your request
* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.
[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.
Help desk request forms should be as short as possible. They should only include the most important fields like customer data (first and last name, email, phone number if necessary), a long text field for the customer to describe their request, and a “submit” button.
Če je vaš oddelek za pomoč strankam bolj zapleten in je sestavljen iz nekaj skupin, morajo takšni obrazci vključevati tudi spustni seznam, kjer lahko stranka izbere, s katero ekipo želi stopiti v stik. Dodate lahko tudi druge spustne sezname, vendar ne pozabite, da mora biti obrazec čim krajši in čim bolj preprost.
Podobno kot dolžina in struktura obrazca za zahtevo službe za pomoč uporabnikom mora biti obrazec napisan v lahko prebavljivem jeziku. Uporabite izjave, ki so razumljive in ki jih vaše stranke poznajo. Izogibajte se uporabi žargona ali tehničnega jezika, izogibajte se uporabi fraznih glagolov ali zapletenih, sestavljenih stavkov. Ne pozabite, da so vaše stranke zaposlene, zato bi morale imeti možnost, da oddajo vaš obrazec v nekaj minutah ali celo sekundah, ne da bi porabili čas za razlago vaše korporativne kode.
The simple answer to this question is as fast as possible, but we know that’s easier said than done. The time required to answer a customer request should be established internally in your customer service team and, if possible, confirmed by a Service Level Agreement (SLA) signed by customer service agents. Response times may vary from industry to industry and from company to company depending on many variables.
Te spremenljivke lahko vključujejo število agentov v skupini za pomoč uporabnikom, količino zahtevkov službe za pomoč uporabnikom, oddanih v določenem časovnem obdobju, zapletenost zahtev strank, stopnjo avtomatizacije delovanja službe za pomoč uporabnikom in kakovost vaše programske opreme za pomoč strankam, če naštejemo le nekatere.
Ne glede na notranje pogoje v vaši ekipi si morajo agenti za pomoč strankam prizadevati, da takoj, ko so zahtevki oddani, odgovorijo na zahteve strank z upoštevanjem najboljših interesov vaših strank.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?
Vrednotenje storitev za stranke kontrolni seznam
Kontrolni seznam za oceno storitev za stranke je ključno orodje za izboljšanje storitev in povečanje prihodka. Pomaga prepoznati izzive, postavljati pričakovanja in cilje ter izboljšati komunikacijo s strankami.
Selitev iz storitve Helpshift?
LiveAgent je cenovno ugodna in zanesljiva rešitev za podporo strankam. Stranke in uporabniki so izrazili zadovoljstvo s hitrostjo in učinkovitostjo podpore, ki jo omogoča LiveAgent. Integracija z družbenimi mediji, forumi, in samopostrežnim portalom, skupaj z možnostjo klepeta v realnem času, so funkcionalnosti, ki so jih uporabniki izpostavili kot zelo koristne. Sposobnost reševanja zahtevkov prek različnih kanalov, vključno z e-pošto, socialnimi mediji in telefonom, je prav tako bila poudarjena kot pomembna prednost LiveAgent.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team