• Predloge
  • Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom

Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom

Zagotavljanje dobre podpore svojim strankam ni dovolj, da bi izstopali na prenatrpanem trgu. To pravilo velja tako za podjetja B2C in B2B kot tudi za podjetja, ki prodajajo potrebno blago, luksuzne izdelke ali programsko opremo.

Zakaj? Ker imajo kupci v današnjem času večja pričakovanja in so navajeni personaliziranih in pozitivnih izkušenj. Te pozitivne izkušnje so močno povezane z enim od načel sodobne storitve za stranke – večkanalno podporo strankam.

Vloga večkanalne službe za pomoč uporabnikom in njene prednosti

Omnichannel customer support means being available to your customers on various communication channels and providing the same level of support on each channel. As such, having omnichannel support should enable clients to change communication channels (from phone to email, or social media and live chat) smoothly, without having to repeat their problems and questions to different support agents.

Glavne prednosti večkanalne storitve za stranke poleg očitnega izboljšanja uporabniške izkušnje vključujejo:

1. Izvedite več o svojih strankah

Povezava s strankami prek različnih kanalov po njihovi izbiri vam lahko pomaga bolje razumeti njihove potrebe, želje, pričakovanja in težave. Vključevanje v komunikacijo z njimi na več kanalih je odličen način, da jih spoznate in pokažete svojo pripravljenost, da se bodo počutili prijetno.

Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
Shranite vpogled strank v naš vgrajeni CRM.

2. Zbiranje vpogledov glede vaših izdelkov ali storitev

Med povezovanjem s strankami na različnih platformah lahko zberete veliko dragocenih vpogledov in neprecenljivih povratnih informacij o svojem izdelku ali storitvi. Ponavadi so stranke bolj pripravljene deliti svoja mnenja o vašem izdelku ali storitvi na kanalu, ki se jim zdi bolj naraven. Z izrazom “bolj naravno” mislimo na primer na sporočila v družabnih omrežjih ali e-pošto v nasprotju z anketami o zadovoljstvu strank ali pojavnimi vprašanji NPS.

3. Izboljšanje produktivnosti in zmogljivosti agentov

Morda se zdi nemogoče, vendar ponujanje vsekanalne storitve za stranke dejansko olajša in pospeši delo vaših agentov. Kako? Ker ponujanje vsekanalne podpore zahteva, da podjetje svoje storitve za stranke organizira učinkoviteje v primerjavi z večkanalno podporo. Zahvaljujoč temu lahko agenti delajo bolj produktivno in njihova učinkovitost se bo sčasoma izboljšala.

agent-uspešnost-LiveAgent
Poročila o uspešnosti agenta v LiveAgent

4. Viden prihranek pri stroških storitev za stranke

Ponudba večkanalne storitve za stranke pomeni precejšen prihranek v proračunu za podporo strankam. En agent lahko v istem času reši več zahtev – to je neposredno povezano s povečanjem produktivnosti vašega agenta. Še več, agenti so manj frustrirani in njihovo delo je lažje. To pomeni, da se izboljša njihova motivacija in delovna morala.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Predloga obrazca za službo za pomoč uporabnikom

Predloga obrazca za službo za pomoč uporabnikom 1


Please provide us with the basic information below. It will help our agent start working on your request faster.

First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:

Please briefly describe your request:
[Long text field]

When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]

How would you like to be contacted? [List of options]

[Button] Submit your request

[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.

Predloga obrazca za službo za pomoč uporabnikom 2


Please fill out the fields below and describe your problem. We’ll be happy to help!

First and last name:
Client no.:

Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]

How can we help? Describe your request:
[Long text field]

How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]

[Button] Send a request

[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.

Predloga obrazca za službo za pomoč uporabnikom 3


Fill out the form below to help us assist you faster. It will only take you up to [X] minutes.

First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:

When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]

Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]

[Button] Click here to send your request

* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.

[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako dolg naj bo obrazec službe za pomoč uporabnikom?

Help desk request forms should be as short as possible. They should only include the most important fields like customer data (first and last name, email, phone number if necessary), a long text field for the customer to describe their request, and a “submit” button.

Če je vaš oddelek za pomoč strankam bolj zapleten in je sestavljen iz nekaj skupin, morajo takšni obrazci vključevati tudi spustni seznam, kjer lahko stranka izbere, s katero ekipo želi stopiti v stik. Dodate lahko tudi druge spustne sezname, vendar ne pozabite, da mora biti obrazec čim krajši in čim bolj preprost.

Kakšen jezik naj bo na voljo v obrazcu službe za pomoč uporabnikom?

Podobno kot dolžina in struktura obrazca za zahtevo službe za pomoč uporabnikom mora biti obrazec napisan v lahko prebavljivem jeziku. Uporabite izjave, ki so razumljive in ki jih vaše stranke poznajo. Izogibajte se uporabi žargona ali tehničnega jezika, izogibajte se uporabi fraznih glagolov ali zapletenih, sestavljenih stavkov. Ne pozabite, da so vaše stranke zaposlene, zato bi morale imeti možnost, da oddajo vaš obrazec v nekaj minutah ali celo sekundah, ne da bi porabili čas za razlago vaše korporativne kode.

Kako hitro naj odgovorim na oddani obrazec?

The simple answer to this question is as fast as possible, but we know that’s easier said than done. The time required to answer a customer request should be established internally in your customer service team and, if possible, confirmed by a Service Level Agreement (SLA) signed by customer service agents. Response times may vary from industry to industry and from company to company depending on many variables. 

Te spremenljivke lahko vključujejo število agentov v skupini za pomoč uporabnikom, količino zahtevkov službe za pomoč uporabnikom, oddanih v določenem časovnem obdobju, zapletenost zahtev strank, stopnjo avtomatizacije delovanja službe za pomoč uporabnikom in kakovost vaše programske opreme za pomoč strankam, če naštejemo le nekatere.

Ne glede na notranje pogoje v vaši ekipi si morajo agenti za pomoč strankam prizadevati, da takoj, ko so zahtevki oddani, odgovorijo na zahteve strank z upoštevanjem najboljših interesov vaših strank.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?

Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico