Brezplačen preizkus

Predloge zavrnitvenih pisem

Čeprav želi vsako podjetje vsakič ugoditi svojim strankam, ni vedno mogoče reči da na vse zahteve strank. Če sprejmemo idejo, da ima stranka vedno prav, je težje ugotoviti, kako strankam reči ne, ne da bi jih razočarali ali izgubili. Ko pa stranka zahteva nekaj, kar ni na voljo, je nerazumno ali preprosto nemogoče zagotoviti, bi se morali vsi, ki so vključeni v neposredno interakcijo s strankami, popolnoma zavedati, kako strankam reči ne na vljuden način.

Kako strankam reči ne, ne da bi izgubili posel

Kako reči ne zahtevam ali zahtevam strank, ne da bi bile stranke jezne, razočarane ali razočarane? Tukaj je nekaj osnov, ki jih morate upoštevati, ko morate strankam ali potencialnim strankam napisati zavrnilno pismo.

  • Preoblikujte ‘ne’ s pozitivnim jezikom, kar je edina komunikacija, ki jo morate uporabiti pri pisanju zavrnitvenega pisma.
  • Ohranite preprosto obliko zavrnitvenega pisma: izkažite hvaležnost, sporočite novico, povejte zakaj, ponudite pomoč, zaključite na visoki toni.
  • Uporabite izjave o empatiji, da pokažete, da razumete čustva stranke (tj. Popolnoma razumem to …, vem, kako frustrirajuće mora biti … itd.)
  • Vedno navedite namensko razlago, zakaj ne morete izpolniti zahteve stranke (tj. nekaj je v nasprotju s politiko podjetja).
  • Uveljavite svojo zavrnitev, ne da bi strankam dali lažne obljube (tj. ne obljubljajte, da boste v bližnji prihodnosti uvedli funkcijo, če tega res ne nameravate storiti).
  • Poiščite najbližjo alternativo, če je mogoče. Tudi če za stranko ne bo delovalo, bodo še vedno cenili vaš trud.
  • Prepričajte se, da stranka razume, da odgovarjate njeni zahtevi, ne njej osebno.
  • Če se stvari spremenijo, se obrnite na stranko in ji sporočite, da lahko zdaj izpolnite njeno zahtevo.

Kako stranki reči ne: 7 predlog zavrnitvenih pisem

Ne glede na to, ali gre za strah pred slabim ugledom, uničenjem vašega odnosa s stranko ali popolno izgubo njihovega posla, je lahko zavrnitev zahtev strank izziv, če tega ne veste na profesionalen način. Pravzaprav je učenje, kako reči ne, bistvena veščina, zlasti za tiste, ki delajo na položajih, obrnjenih k strankam. Spodaj je nekaj standardnih predlog zavrnitvenih pisem, ki jih lahko uporabite (in prilagodite) za interakcije s strankami.

V LiveAgentu ustvarite predlogo zavrnitvenega pisma
Shranite naše predloge zavrnitvenih pisem v svoja pripravljena sporočila, da prihranite čas

Kako reči ne zahtevi po funkciji stranke

Kako stranki, ki prosi za odstranjeno funkcijo, reči ne

Kako stranki, ki prosi za popust, reči ne

Kako reči ne stranki, ki zahteva vračilo/vračilo/zamenjava

Kako reči ne stranki, ki vas prosi, da namesto njih opravite njihovo delo

Kako sestanku s stranko reči ne

Kako reči ne strankin projekt

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj je zavrnilno pismo?

Zavrnitveno pismo je uradno pismo, s katerim se prosilca obvesti, da ne bo zaposlen.

Kaj pravite v pismu o zavrnitvi?

Pismo mora na kratko povzeti glavni razlog, zakaj prosilca ni bilo treba zaposliti. Pismo se mora končati z zahvalo. Poleg tega je treba pismo o zavrnitvi poslati v enem tednu po razgovoru.

Kako napisati dobro zavrnilno pismo?

Pismo naj bo naslovljeno na vlagatelja in napisano v tretji osebi. Biti mora strokovno, vljudno in kratko.

Ready to put our rejection templates to the test?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj je zavrnilno pismo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zavrnitveno pismo je uradno pismo, s katerim se prosilca obvesti, da ne bo zaposlen.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj pravite v zavrnilnem pismu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pismo mora na kratko povzeti glavni razlog, zakaj prosilca ni bilo treba zaposliti. Pismo se mora končati z zahvalo. Poleg tega je treba pismo o zavrnitvi poslati v enem tednu po razgovoru.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako napisati dobro zavrnilno pismo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pismo naj bo naslovljeno na vlagatelja in napisano v tretji osebi. Biti mora strokovno, vljudno in kratko.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo