Predloge zavrnitvenih pisem za podjetja, ki se želijo naučiti kako vljudno reči ne strankam in kako ohraniti dobre odnose s strankami. Navodila in osnovni koraki za zavrnitev zahtev in prošenj strank na vljuden način, ne da bi izgubili posel ali negativno vplivali na zadovoljstvo strank.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Čeprav želi vsako podjetje vsakič ugoditi svojim strankam, ni vedno mogoče reči da na vse zahteve strank. Če sprejmemo idejo, da ima stranka vedno prav, je težje ugotoviti, kako strankam reči ne, ne da bi jih razočarali ali izgubili. Ko pa stranka zahteva nekaj, kar ni na voljo, je nerazumno ali preprosto nemogoče zagotoviti, bi se morali vsi, ki so vključeni v neposredno interakcijo s strankami, popolnoma zavedati, kako strankam reči ne na vljuden način.
Kako reči ne zahtevam ali zahtevam strank, ne da bi bile stranke jezne, razočarane ali razočarane? Tukaj je nekaj osnov, ki jih morate upoštevati, ko morate strankam ali potencialnim strankam napisati zavrnilno pismo.
Ne glede na to, ali gre za strah pred slabim ugledom, uničenjem vašega odnosa s stranko ali popolno izgubo njihovega posla, je lahko zavrnitev zahtev strank izziv, če tega ne veste na profesionalen način. Pravzaprav je učenje, kako reči ne, bistvena veščina, zlasti za tiste, ki delajo na položajih, obrnjenih k strankam. Spodaj je nekaj standardnih predlog zavrnitvenih pisem, ki jih lahko uporabite (in prilagodite) za interakcije s strankami.
Dear [NAME],
Unfortunately, I’m unable to process your refund/ return/ exchange request because the product has been damaged after the delivery.
I understand this is not the message you wanted to hear and it must be disappointing given that you didn’t get to use it much.
We do accept this damage was most likely caused unintentionally, so as a gesture of goodwill we’d be happy to provide you with a 20% discount off your future purchase. Simply use this code: [NAME] to redeem it.
If you have any questions, please let me know. I will always do whatever I can to assist you.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
I have attached a short instruction that will walk you through the process of doing X. You can easily get this ready in less than no time.
In case you do face any difficulties, please don’t hesitate to reach me. We can get on a call and I will guide you step by step.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
I’m so glad you’re interested in cooperating with our company on your new project.
As much as I’d love to meet to personally, I’m unfortunately unavailable to travel this week due to existing commitments and can’t give you the time you deserve to discuss this further.
However, I’m happy to start the conversation now via email if that works for you?
[DETAILS YOU PLANNED ON DISCUSSING]
Would love to hear your thoughts on this. And if you’d prefer to discuss in person, I’m available [DATES] and would be happy to talk more about it then.
Thanks for understanding,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
Thanks a lot for sending us the details of [PROJECT NAME], it really sounds like a great opportunity!
However, after reading through the proposal and having a discussion with my team, we’ve decided that unfortunately we won’t be able to take on this project.
Though we’d love to move forward with this, at this moment we simply don’t have enough resources that this project deserves.
Should things change in the nearest future, I will definitely be in tough and let you know.
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]
Zavrnitveno pismo je uradno pismo, s katerim se prosilca obvesti, da ne bo zaposlen.
Pismo mora na kratko povzeti glavni razlog, zakaj prosilca ni bilo treba zaposliti. Pismo se mora končati z zahvalo. Poleg tega je treba pismo o zavrnitvi poslati v enem tednu po razgovoru.
Pismo naj bo naslovljeno na vlagatelja in napisano v tretji osebi. Biti mora strokovno, vljudno in kratko.
Ready to put our rejection templates to the test?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Služba za stranke v angleščini: Pomiritev razočaranih strank
Za zagotavljanje odlične storitve za stranke je pomembno uporabiti prave besede, prisluhniti skrbem in ponuditi rešitve. Vpliva na dojemanje podjetja.
Jezik storitve za stranke – 7 stavkov, ki se jim je treba izogibati v službi za stranke
Video predstavlja 7 fraz in besed, ki negativno vplivajo na izkušnjo strank. Vlaganje v usposabljanje zaposlenih je ključno za učinkovito komuniciranje.
LiveAgent ponuja učinkovito in uspešno orodje programske opreme za podporo uporabnikom, ki lahko pomaga podjetjem pri izboljšanju zadovoljstva strank, produktivnosti zaposlenih ter prihranku denarja. Programska rešitev LiveAgent omogoča enostavno obdelavo poizvedb in klepetov ter zagotavlja informacije v enem pogovoru. Zgodovina klepeta omogoča hitrejšo rešitev težav. LiveAgent ima še dodatne funkcije kot so interni klepet, ki izboljšuje dnevne naloge agentov ter učinkovito upravljanje klicnega centra, ki zahteva več kot samo usposobljene agente za odgovarjanje na klice. Podjetje LiveAgent je zmagovalec številnih nagrad in certifikatov ter ima številne zadovoljne stranke.
Vstopnični sistemi lahko izboljšajo izkušnjo podpore strankam in prihodke podjetja. Mnoga podjetja ne vlagajo v programsko opremo vstopničnega sistema, kar vodi v razočaranje strank, opustitev nakupovalnih košaric in promet predstavnikov službe za stranke. Izboljšana uporabniška izkušnja vodi do povečanja prihodka, saj zadovoljne stranke ustvarjajo pozitivno izkušnjo od ust do ust.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih