Iščete boljšo programsko opremo za klepet v živo za vaše podjetje? LiveAgent je najboljša rešitev za storitve strankam, ki pokriva vse ustrezne kanale, zanesljiv sistem zahtevkov in pošteno ceno.
Ne glede na to, ali gre za e-pošto, družabna omrežja, klicni center, bazo znanja ali klepet v živo, LiveAgent vas podpira vsak dan 24/7
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.
LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč.
LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.
Z LiveAgent dobite eno močno rešitev za svojo službo za pomoč uporabnikom.
Poleg zmogljivega klepeta v živo vam LiveAgent ponuja še druga odlična orodja, več kot 175 funkcij in več kot 40 integracij, ki vam pomagajo zagotoviti najboljšo možno podporo strankam. Vse to za ceno, ki vam ne bo uničila proračuna.
Klepet v živo je eno najbolj uporabnih orodij za agente za podporo strankam. Omogoča hitro povezavo s strankami, neposredno z vašega spletnega mesta. Klepet v živo je namenjen takojšnji komunikaciji, zato mora biti čim hitrejši.
LiveAgent je ponosen, da ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu s hitrostjo klepeta 2,5 sekunde.
Odlična programska oprema za podporo strankam vas ne bo stala veliko denarja. LiveAgent ima tri odlične plačljive načrte, ki vam ne bodo uničili proračuna. Opremljeni so z orodji, funkcijami in integracijami, ki vam zagotavljajo vse, kar potrebujete za podporo strankam.
Oglejte si naše cenovne načrte in izvedite več.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
LiveAgent je najbolj ocenjena in ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.
LiveAgent je odlična alternativa Zopim, če vaše podjetje želi zagotoviti ustrezno podporo strankam na več platformah. Na primer, e-pošta, klici, portal za stranke, klepet v živo, družabna omrežja, forum itd. Posledično se vsa povpraševanja strank zbirajo in pretvorijo v vstopnice na nadzorni plošči LiveAgent.
LiveAgent je rešitev službe za pomoč uporabnikom. Zato ponuja več funkcij, kot so samopostrežna možnost za stranke, klicni center, klepet v živo , vstopnice in še več. Posledično prihranite čas, stroške in povečate zadrževanje, zadovoljstvo in donosnost naložbe.
LiveAgent je bogata programska oprema, ki ponuja vtičnik za selitev. Vtičnik vam omogoča hiter prenos bistvenih podatkov v LiveAgent, kot so vstopnice, oznake, stiki in drugo.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih