Iščete uporabniško podobno alternativo?
LiveAgent je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu. LiveAgent ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam, s katerimi lahko povečate zadovoljstvo strank, povečate "vrednost" strank, ustvarite več prihodkov in spremenite vaše poslovne cilje v resničnost. LiveAgent je pionirska programska oprema, ki ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam.
Iščete boljši program za podporo strankam?
Podjetja so prešla na LiveAgent zaradi boljših funkcij, cene in podpore strankam v primerjavi s konkurenčnim Zendeskom. Uporabniki LiveAgenta pohvalijo enostavno uporabo, avtomatizacijo in podporo na različnih platformah. Sistem ima številne funkcije, vključno z klepetom v živo, integracijo s socialnim omrežjem in bazo podatkov ter splošno stabilnost. Uporabniki so prej uporabljali druge podporne sisteme, vendar je LiveAgent osvojil njihovo naklonjenost zaradi dobre vrednosti za denar.
Iščete alternativo za Kustomer?
LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, ki je pospešilo komunikacijo s strankami in jim omogočilo klepet s strankami. Uporaba LiveAgenta je izboljšala zadovoljstvo strank in prodajo ter povečala odzivni čas za 60%. Stopnja konverzije plačanih strank se je po uporabi LiveAgenta povečala za 325%. Vse to je privedlo do izboljšanja produktivnosti in profesionalnega pristopa do strank. LiveAgent je priporočljiv za izboljšanje in učinkovitost storitve za stranke.
Iščete alternativo za Channels?
LiveAgent je programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Nudi funkcionalnost vseh modulov kot eno storitev, vključno s kontaktnimi obrazci, klepetom v živo, bazami podatkov in integracijo s socialnim omrežjem ter je stabilna tudi na mobilnih platformah. Uporabniki so izrazili zadovoljstvo z njihovo podporno ekipo in integracijami. Poleg tega ima podporo v 43 jezikih ter poslovne stranke, kot so BMW, Huawei, Yamaha in tudi Oxford University. Najbolje ocenjena je programska oprema za pomoč strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020 in je priporočljiva alternativa tudi za druge podporne sisteme, kot so Zendesk, Freshdesk, Desk.com, SupportBee, Customerly, Pure Chat in Drift.
Iščete alternativo za SupportBee?
LiveAgent je celovita rešitev za podporo strankam, ki vključuje vstopnice, klepet v živo, portal za stranke, forum, bazo znanja in integracijo družbenih omrežij. To omogoča učinkovito reševanje težav strank, kar izboljša izkušnjo in zvestobo strank, prodajo ter potek dela agentov. LiveAgent je tudi programska oprema, polna funkcij, ki izboljšujejo potek dela agentov.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih