Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša Zopim alternativa na trgu.

  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Podpora 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Začnite | 14 dni brezplačno Oglejte si v delovanju
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete Zopimovo alternativo?

Iščete boljšo programsko opremo za klepet v živo za vaše podjetje? LiveAgent je najboljša rešitev za storitve strankam, ki pokriva vse ustrezne kanale, zanesljiv sistem zahtevkov in pošteno ceno.

Ne glede na to, ali gre za e-pošto, družabna omrežja, klicni center, bazo znanja ali klepet v živo, LiveAgent vas podpira vsak dan 24/7

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Bogat nabor funkcij

Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.

Dostopne cene

LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč.

Izboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.

app installation - illustration

Zmogljiva alternativa Zopim

Z LiveAgent dobite eno močno rešitev za svojo službo za pomoč uporabnikom.

Poleg zmogljivega klepeta v živo vam LiveAgent ponuja še druga odlična orodja, več kot 175 funkcij in več kot 40 integracij, ki vam pomagajo zagotoviti najboljšo možno podporo strankam. Vse to za ceno, ki vam ne bo uničila proračuna.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je eno najbolj uporabnih orodij za agente za podporo strankam. Omogoča hitro povezavo s strankami, neposredno z vašega spletnega mesta. Klepet v živo je namenjen takojšnji komunikaciji, zato mora biti čim hitrejši.

LiveAgent je ponosen, da ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu s hitrostjo klepeta 2,5 sekunde.

Watch the website loading time
Savings illustration

Prejmite vsako orodje za ugodno ceno

Odlična programska oprema za podporo strankam vas ne bo stala veliko denarja. LiveAgent ima tri odlične plačljive načrte, ki vam ne bodo uničili proračuna. Opremljeni so z orodji, funkcijami in integracijami, ki vam zagotavljajo vse, kar potrebujete za podporo strankam.

Oglejte si naše cenovne načrte in izvedite več.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Ste pripravljeni na drugačno rešitev?

LiveAgent je najbolj ocenjena in ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Oglejte si druge primerjave

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

    Povezani članki zZopim alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x