Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademija
  • Kako ustvariti tablo za povratne informacije in predloge

Kako ustvariti tablo za povratne informacije in predloge

Podjetja lahko z uporabo table za povratne informacije in predloge ustvarijo izdelke, ki so osredotočeni na kupce, ki jim bolje pomagajo in rešujejo njihove težave. To posledično povečuje zadrževanje in zvestobo strank, kar se lahko uporabi za ustvarjanje družbenega dokaza, ki lahko ustvari več novih strank.

To je dobesedno win-win. Kako pa ustvarite uporabne povratne informacije strank? Prek table za povratne informacije in predloge. Poglejmo, kako jo ustvariti.

Obstaja več načinov, kako podjetja trenutno pridobivajo povratne informacije, vendar je večina preveč neučinkovitih.

Na primer, vzemite e -poštno trženje. Po e -pošti bi lahko podjetje doseglo obstoječe stranke in jih prosilo, naj odgovorijo na nekaj vprašanj o njihovi blagovni znamki in izdelkih. Koliko strank pa res ima čas – ali energijo in željo – za to? Brez spodbud jih je zelo malo.

Enako je z obrazci za povratne informacije na vašem spletnem mestu. Čeprav imajo ti obrazci zagotovo potencial, da ustvarijo uporabnejše povratne informacije strank, jih lahko pogosto razumemo kot odvračanje pozornosti za stranke, ki se želijo le odločiti za nakup.

Nekatera podjetja gredo tudi po poti, da dejansko kličejo svoje stranke. Ta metoda pa je z vaše strani zahtevna. Čeprav bodo nekatere stranke zagotovo cenile takšno interakcijo v razmerju 1: 1, se vam bo morda zdelo, da vas odvrača od ključnih vidikov vašega podjetja, na katerih bi morali delati. Zato bi bilo dobro, če bi s pomočjo sledilnika SEO delali na svojem organskem dosegu. Dolgoročno se lahko izplača.

Podobno, ko gre za spremljanje vaših družabnih kanalov. Čeprav je to lahko odličen način za spremljanje pogovorov o vaši blagovni znamki in odkrivanje, kaj si ljudje o tem res mislijo, je tudi z vaše strani zelo dolgotrajen. Dejansko socialno poslušanje zahteva predana sredstva za spremljanje in odgovarjanje na povratne informacije.

Ne samo to, ampak ko izvajate številne strategije povratnih informacij strank, izgubljate veliko časa.

Prednosti odbora za povratne informacije in predloge

Predstavljamo okvir za povratne informacije in predloge, pametnejši način za ustvarjanje uporabnejših povratnih informacij strank. Manj zahtevna tako za vas kot za vaše stranke, polje za povratne informacije in predloge je zabaven, interaktiven in super vključujoč forum, ki vam omogoča, da izveste več o tem, kaj imajo vaše stranke radi in česa ne marajo glede vaše blagovne znamke in izdelkov.

Z dodajanjem gumba za povratne informacije na vaše spletno mesto vam bodo stranke lahko pustile povratne informacije in podale predloge. Glasujejo lahko tudi za obstoječe s klikom na gumb, kar pomeni, da se lahko stranke med seboj pogovarjajo. To je za razliko od raziskave, kjer nihče ne ve, kaj govorijo drugi ljudje.

Vsakič, ko stranka pošlje povratne informacije, ste obveščeni prek novega zahtevka. Nato se morate odločiti, ali se boste odzvali ali ne.

Če zberete vse povratne informacije na enem mestu, poenostavite celoten proces. Ni vam treba izvajati različnih strategij povratnih informacij – od anket do telefonskih klicev do poslušanja v družabnih omrežjih – kar pomeni, da si prihranite ogromno časa. Tako lahko hitreje razvijate svoje podjetje. Potrebujete le povratne informacije in polje s predlogi.

Najboljše pa je, da lahko prilagodite gumbe s svojimi povratnimi informacijami in predlogi na tabli. Lahko celo naložite svojo sliko ali napišete svojo kodo HTML.

Tu je nekaj funkcij:

Univerzalna mapa

Vsi zahtevki so zbrani na enem mestu v pametnejši različici vašega e -poštnega predala.

Vstopnični sistem

Vsak posamezni zahtevek vsebuje vsako sporočilo o določenem incidentu, o katerem je poročala stranka. Tako je lažje prepoznati in rešiti težave kot kdaj koli prej.

Samodejno razdeljevanje zahtevkov

Odločite se, kdo lahko upravlja s katerimi zahtevki in koliko zahtevkov lahko obravnava vsak agent. Če agent potrebuje malo oddiha, mu ga lahko date. Če je treba spremeniti lastništvo zahtevka, lahko to tudi preprosto storite.

Časovno sledenje

Več o tem, kako dolgo traja reševanje povprečne težave s funkcijo sledenja časa.

Oznake

S težavami prihajajo teme podpore. Z oznakami ločite pomembne stranke.

Oznake-LiveAgent

Več informacij o tej funkciji najdete na LiveAgent – tabla za povratne informacije in predloge.

Zaključek

Veste, kako pomembne so povratne informacije za uspeh vašega podjetja. Če namestite in nastavite tablo za povratne informacije in predloge, lahko svoje podjetje popeljete na naslednjo stopnjo veliko hitreje kot prej. Spoznajte svoje stranke, ugotovite, katere so njihove največje težave – in jih nato rešite.

Odkrijte sami

Znanje je pomembno, vendar le, če se uresniči. Preizkusite vse, kar se naučite na naši akademiji, v storitvi LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj bi moralo vaše podjetje imeti odbor za povratne informacije in predloge?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Podjetja lahko gradijo izdelke, osredotočene na kupce, ki bodo bolje servisirali in reševali njihove težave z uporabo tabel za povratne informacije strank in predlogov. V zameno povečuje zadrževanje in zvestobo strank, kar ustvarja družbeni dokaz in vodi do novih strank.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali so povratne informacije strank prek e -pošte učinkovite?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Podjetja trenutno ustvarjajo številne povratne informacije, vendar je večina preveč neučinkovitih. Na primer povratne informacije prek e -pošte. Podjetje bi se lahko obrnilo na obstoječe stranke in jih prosilo, naj odgovorijo na nekaj vprašanj o njihovi blagovni znamki in izdelkih. Koliko strank pa ima časa – ali energije in želje – za to? Brez spodbud jih je zelo malo.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšne so prednosti dodajanja gumba za povratne informacije na vaše spletno mesto?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Z dodajanjem gumba za povratne informacije na vaše spletno mesto vam bodo stranke lahko pustile povratne informacije in podale predloge. Glasujejo lahko tudi za obstoječe s klikom na gumb, kar pomeni, da lahko stranke komunicirajo med seboj.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.