Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Arhiviranje

Kaj je arhiviranje?

Na voljo je odlično orodje, ki pomaga očistiti pomnilnik in optimizirati programsko opremo za pomoč uporabnikom. Z arhiviranjem se podatki in informacije prenesejo v redko uporabljeno skladišče. Rešene ali zaprte zahtevke in e-poštna sporočila je mogoče arhivirati po določenem času. Arhiviranje se izvede samodejno. Pomaga tudi pri ločevanju aktivnih in arhiviranih zahtev. V LiveAgent lahko celotno komunikacijo v družabnih medijih arhivirate kot komunikacijo prek Facebook ali Twitter v zahtevkih.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj pomeni arhiviranje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Arhiviranje je dejanje premikanja podatkov na drugo mesto za dolgoročno shranjevanje. V LiveAgentu je mogoče arhivirati razrešene ali zaprte zahtevke in e-pošto po določenem času.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj lahko arhivirate?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “V LiveAgent lahko arhivirate rešene ali zaprte vstopnice in e-poštno sporočilo po določenem času. Poleg tega lahko prek poročil arhivirate vso komunikacijo na družabnih medijih (npr. na Facebooku in Twitterju).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali LiveAgent ponuja funkcijo arhiviranja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent ima možnost arhiviranja. Zahvaljujoč temu se pomnilnik sproti čisti in optimizira programska oprema za tehnično podporo. Arhiviranje v LiveAgentu je samodejno. Imate tudi možnost ločevanja aktivnih in arhiviranih zahtev.” } }] }

FAQ

Kaj pomeni arhiviranje?

Arhiviranje je dejanje premikanja podatkov na drugo mesto za dolgoročno shranjevanje. V LiveAgenu je mogoče po določenem času arhivirati razrešene ali zaprte zahtevke in e-pošto.

Kaj lahko arhivirate?

V LiveAgent lahko arhivirate rešene ali zaprte zahtevke in e-poštno sporočilo po določenem času. Poleg tega lahko prek poročil arhivirate vso komunikacijo na družabnih medijih (npr. na Facebook in Twitter).

Ali LiveAgent ponuja funkcijo arhiviranja?

LiveAgent ima možnost arhiviranja. Zahvaljujoč temu se pomnilnik sproti čisti in optimizira programska oprema za tehnično podporo. Arhiviranje v LiveAgentu je samodejno. Imate tudi možnost ločevanja aktivnih in arhiviranih zahtev.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico