Kaj je arhiviranje?
Na voljo je odlično orodje, ki pomaga očistiti pomnilnik in optimizirati programsko opremo za pomoč uporabnikom. Z arhiviranjem se podatki in informacije prenesejo v redko uporabljeno skladišče. Rešene ali zaprte zahtevke in e-poštna sporočila je mogoče arhivirati po določenem času. Arhiviranje se izvede samodejno. Pomaga tudi pri ločevanju aktivnih in arhiviranih zahtev. V LiveAgent lahko celotno komunikacijo v družabnih medijih arhivirate kot komunikacijo prek Facebook ali Twitter v zahtevkih.
FAQ
Kaj pomeni arhiviranje?
Arhiviranje je dejanje premikanja podatkov na drugo mesto za dolgoročno shranjevanje. V LiveAgenu je mogoče po določenem času arhivirati razrešene ali zaprte zahtevke in e-pošto.
Kaj lahko arhivirate?
V LiveAgent lahko arhivirate rešene ali zaprte zahtevke in e-poštno sporočilo po določenem času. Poleg tega lahko prek poročil arhivirate vso komunikacijo na družabnih medijih (npr. na Facebook in Twitter).
Ali LiveAgent ponuja funkcijo arhiviranja?
LiveAgent ima možnost arhiviranja. Zahvaljujoč temu se pomnilnik sproti čisti in optimizira programska oprema za tehnično podporo. Arhiviranje v LiveAgentu je samodejno. Imate tudi možnost ločevanja aktivnih in arhiviranih zahtev.
- Soba za klepet v živo [Pojasnjeno]
- Razširitve (Pojasnjeno)
- Orodje za klepet [Pojasnjeno]
- Kaj je vgrajeno sledenje v klepetu? (+ Brezplačna preizkusna različica) | LiveAgent
- Podpora za klepet v živo (Pojasnjeno)
- Programska oprema baze znanja - LiveAgent
- Aplikacije za klepet [Pojasnjeno]
- Značilnosti programske opreme za pomoč uporabnikom (+videoposnetki)