Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Najboljša storitev za stranke

Customer service is the way that an organization deals with customers before, during, and after a sale, and the activities involved in dealing with customers.

Cambridge dictionary

Kaj je odlična storitev za stranke?

Obstaja veliko načinov, kako zagotoviti najboljšo storitev za stranke. Na vprašanja strank se je treba odzvati čim hitreje. Podjetje se mora osredotočiti na izgradnjo zvestih in dolgoročnih odnosov, ne le na prodajo. Predstavniki strank morajo pozorno prisluhniti in biti v pomoč strankam. Zadovoljiti morajo svoje stranke. To je ključno. Izobraževati je treba tudi predstavnike za stranke. Svoje znanje in spretnosti morajo občasno izboljšati.

Katerih je 10 najboljših praks storitev za stranke??

  • Recite oprosti in hvala
  • Prisluhnite
  • Spodbujajte povratne informacije in ravnajte po njih
  • Učinkovito upravljajte s časom
  • Bodite empatični
  • Določite vrste kupcev
  • Odgovorite s klepetom v živo
  • Zbirajte in uporabljajte podatke strank
  • Izogibajte se žargonu
  • Usposabljanje predstavnikov za stranke

Kako lahko izboljšate storitve za stranke s programsko opremo za pomoč strankam?

Poleg omenjenih praks lahko vsako podjetje naredi en vpliven napredek. Programska oprema za storitve za stranke, kot je LiveAgent izboljša vaše vsakodnevne dejavnosti podpore strankam.

LiveAgent ustvarja učinkovito okolje tako za vaše predstavnike kot za stranke. Zbira podatke z vseh vrst platform in jih prikazuje v enem vmesniku. Povečuje zadrževanje strank, zadovoljstvo strank in tudi prihodke podjetja.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

Free trial

Katera podjetja imajo odlično storitev za stranke?

  • Google 
  • Chick-fil-A
  • Ikea
  • Amazon

Kako te blagovne znamke ponujajo odlično storitev za stranke?

Kot ste videli, so podjetja iz vseh panog. Vsi pa si prizadevajo za odlično storitev za stranke. Oglejmo si in poiščimo navdih v vsakem podjetju.

Google ponuja izjemne ugodnosti za zaposlene v ZDA. Na primer; brezplačne obroke v službi, zdravnike na kraju samem, pripeljete hišnega ljubljenčka na delo in drugo. To ustvarja okolje z nizkim stresom. Tako predstavnikom strank omogoča, da so hkrati bolj ustvarjalni in produktivni.

Chick-fil-A je znana veriga restavracij s hitro prehrano. Kako zagotavljajo odlično storitev za stranke? Družba preprosto razume, da je treba najprej vlagati v svoje zaposlene. Usposabljanje zaposlenih lahko odlično vpliva. Storitev za stranke Chick-fil-A je bila ocenjena kot najbolj vljudna. Evo, kako je vljudnost omogočila Chick-fil-A tekmovalno prednost.

IKEA se osredotoča in na koncu ustvari izkušnjo. IKEA si vedno prizadeva izboljšati uporabniško izkušnjo. Poglejmo primer. Vaša družina mora hoditi po nakupih pohištva. Če imate majhne otroke, jim IKEA omogoča igranje v otroškem igralnem centru med nakupovanjem. Ko končate z nakupovanjem, lahko preprosto poberete otroke in se pod isto streho odpravite na prijeten družinski obrok. To udobje je tisto, kar na koncu ustvari primer odlične odlične uporabniške izkušnje. To je velik del splošnega zadovoljstva storitev za stranke v podjetju.

Nenazadnje Amazon. Kaj daje Amazon odlične ocene zadovoljstva storitev za stranke? Pomislite, koliko časa ste kupili pri Amazonu in ste morali izdelek vrniti. Obstaja velika verjetnost, da je bil postopek dokaj hiter in enostaven. To je eden od mnogih vidikov, v katerih se Amazonova služba za stranke odlikuje.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj je storitev za stranke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Storitev za stranke je neposredna interakcija med stranko in predstavnikom podjetja, s katerim se je stranka obrnila. Storitve za stranke so ključni dejavnik pri izgradnji odnosov in podobe blagovne znamke.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako zagotoviti najboljšo storitev za stranke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Obstaja veliko načinov za izboljšanje ravni storitev za stranke v vašem podjetju. Poskrbeti morate za podrobno poznavanje izdelkov in storitev, ki jih ponujate. Prav tako morate prisluhniti svojim strankam in vprašati za njihovo skromno mnenje. Ne škodi se spomniti na prijazen jezik in obliko komunikacije. Poskrbite, da bo vaša ekipa čim prej odgovorila kateri koli stranki, kar najbolje izkoristite povratne informacije za izboljšanje vaše izkušnje s strankami in vzpostavite močan odnos s svojimi strankami – splačalo se vam bo!” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Katere so nekatere pogoste napake pri storitvah za stranke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “V storitvah za stranke obstajajo napake, ki močno vplivajo na sprejem strank in na koncu povzročijo znatno zmanjšanje dobička podjetja. Ena najpogostejših napak pri storitvah za stranke je pomanjkanje usposobljenosti v skupini, ki je odgovorna za storitve za stranke. Pomanjkanje proaktivnosti agentov do potreb strank se pogosto prepozna tudi kot najresnejša napaka procesov storitev za stranke. Če strankam ni na voljo in hitra podpora (vključno z večkanalnimi dejavnostmi), je to še ena rdeča zastava za storitve za stranke. Kar bi lahko povzročilo več škode kot koristi, je tudi ne poslušanje strank, kršitev obljub in njihovo razočaranje. Če nimate zgodovine storitev za stranke, ekipa za pomoč strankam težko spremlja procese v okviru podpore strankam, kar lahko povzroči nizko zadovoljstvo strank. ” } }] }

FAQ

Kaj je storitev za stranke?

Storitev za stranke je neposredna interakcija med stranko in predstavnikom podjetja, s katerim se je stranka obrnila. Storitve za stranke so ključni dejavnik pri izgradnji odnosov in podobe blagovne znamke.

Kako zagotoviti najboljšo storitev za stranke?

Obstaja veliko načinov za izboljšanje ravni storitev za stranke v vašem podjetju. Poskrbeti morate za podrobno poznavanje izdelkov in storitev, ki jih ponujate. Prav tako morate prisluhniti svojim strankam in vprašati za njihovo skromno mnenje. Ne škodi se spomniti na prijazen jezik in obliko komunikacije. Poskrbite, da bo vaša ekipa čim prej odgovorila kateri koli stranki, kar najbolje izkoristite povratne informacije za izboljšanje vaše izkušnje s strankami in vzpostavite močan odnos s svojimi strankami – splačalo se vam bo!

Katere so nekatere pogoste napake pri storitvah za stranke?

V storitvah za stranke obstajajo napake, ki močno vplivajo na sprejem strank in na koncu povzročijo znatno zmanjšanje dobička podjetja. Ena najpogostejših napak pri storitvah za stranke je pomanjkanje usposobljenosti v skupini, ki je odgovorna za storitve za stranke. Pomanjkanje proaktivnosti agentov do potreb strank se pogosto prepozna tudi kot najresnejša napaka procesov storitev za stranke. Če strankam ni na voljo in hitra podpora (vključno z večkanalnimi dejavnostmi), je to še ena rdeča zastava za storitve za stranke. Kar bi lahko povzročilo več škode kot koristi, je tudi ne poslušanje strank, kršitev obljub in njihovo razočaranje. Če nimate zgodovine storitev za stranke, ekipa za pomoč strankam težko spremlja procese v okviru podpore strankam, kar lahko povzroči nizko zadovoljstvo strank. ”

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico