Kontrolni seznam standardov storitev za stranke je ključnega pomena za podjetja, ki želijo zagotoviti najboljšo izkušnjo strankam. Vsebuje smernice za politike storitev za stranke, dosego doslednosti, pozornost do podrobnosti in uporabo umetne inteligence. S pomočjo kontrolnih seznamov lahko dosežete visoko kakovost storitev, zadovoljstvo strank in lojalnost.
Podpora in storitve za stranke sta ključnega pomena za podjetja, ki se vsakodnevno ukvarjajo s strankami, saj je s strankami treba ravnati pravilno.
Ni pomembno, kakšen izdelek ali storitev prodajate: če ni dovolj dober za vaše stranke, bodo našli nekoga drugega, od katerega ga bodo kupili.
Če pa vzdržujete visoke standarde storitev za stranke, da svojim strankam zagotovite najboljšo možno storitev, se bodo te vedno znova vračale.
Oglejte si naš kontrolni seznam standardov storitev za stranke, da določite jasne smernice za svoje agente in ohranite svojo storitev na najvišji ravni.
Ko gre za zagotavljanje podpore strankam, se mnoga podjetja borijo z ohranjanjem doslednosti. Razlog je pogosto pomanjkanje posebnih smernic za osebje za podporo strankam.
To lahko privede do nedoslednosti v kakovosti ponujene storitve, kar bo na koncu odražalo slabo izkušnjo strank. Dober način za boj proti tej težavi je uvedba kontrolnega seznama standardov za vaše podporno osebje., ki vam bo pomagal vzdrževati visoko kakovost storitev, lahko pa ga uporabite tudi v primeru kakršnega koli nesporazuma s strankami.
Z upoštevanjem teh smernic lahko ekipa za pomoč strankam strankam zagotovi visokokakovostne storitve. To je še posebej pomembno za podjetja z več lokacijami, da se ohrani doslednost pri zagotavljanju storitev vsake podružnice. Prav tako bo pomagalo izboljšati zadovoljstvo strank, kar lahko povzroči, da se bodo v prihodnosti vrnili.
Vodstvena skupina lahko uporabi kontrolni seznam standardov storitev kot način za revizijo kakovosti storitev, ki jih ponuja njihovo podporno osebje. To jim bo pomagalo prepoznati vsa področja, ki jih je treba izboljšati, in jim dalo predstavo o tem, kako dobro deluje njihovo poslovanje.
Poglejmo, katere standarde industrije storitev za stranke bi moralo vaše podjetje pokrivati, da bi zagotovili visokokakovostno zagotavljanje storitev.
Automatizacija storitev za stranke je sestavni del zagotavljanja visokokakovostne podpore. Poveča učinkovitost dela vašega osebja. Ponavljajoča se opravila, ki jih je mogoče definirati s kriteriji, se lahko izvajajo samodejno.
Uporaba orodij za avtomatizacijo pomaga učinkoviteje upravljati interakcijo s strankami. Prav tako bo postopek manj zamuden tako za vas kot za vaše stranke. Uporaba pravil za avtomatizacijo je koristna za velike količine vstopnic. Omogoča manj prostora za človeške napake in izboljša odzivne čase.
Orodja za avtomatizacijo lahko uporabite za pomoč pri naslednjih opravilih:
Pričakovanja strank so vedno visoka, vendar jih je mogoče držati pod nadzorom s pomočjo vodenja.
Potrebe strank lahko bolje zadovoljite, če nadzorujete njihova pričakovanja. Kadar koli ne izpolnite pričakovanj strank, lahko postanejo nezadovoljne. Vedno si prizadevajte zagotoviti najboljšo možno storitev, vendar ne obljubljajte tistega, česar ne morete doseči.
Poslušajte potrebe svojih strank in nato opišite, kaj je in kaj ni vključeno v standarde vaših storitev. Bodite neposredni in pošteni, namesto da pretiravate svoje zmožnosti. Če je mogoče, bodite prilagodljivi, vendar poskrbite, da bo vaša ekipa za pomoč strankam lahko obravnavala zahtevo.
Upoštevajte, da se standardi podpore strankam v podjetju pogosto merijo z vedenjem zaposlenih do strank.
Vašemu osebju pomaga graditi močne odnose s strankami.
Zadovoljstvo strank je mogoče izboljšati s programom usposabljanja zaposlenih, ki se osredotoča na komunikacijo in vedenje, osredotočeno na stranke.
Vključite svoje zaposlene v oblikovanje procesa standardov storitev za stranke in jim zagotovite strokovno usposabljanje.
Vzdrževanje rednega načrta uspešnosti za vašo ekipo za podporo strankam zagotavlja izpolnjevanje standardov, ki ste jih postavili.
Načrti uspešnosti sporočajo strategije in cilje podjetja. Prav tako pomagajo izboljšati produktivnost in motivacijo zaposlenih ter zagotavljajo, da so seznanjeni s cilji podjetja.
Postavite si cilje in cilje, ki so povezani z delovno uspešnostjo vašega osebja. S karticami kazalnikov lahko spremljate njihov napredek in prepoznate področja, ki jih je treba izboljšati.
Pomembno je, da imate načrt usposabljanja za svoje servisne agente, da bodo vedno na tekočem z najnovejšimi spremembami.
Vaši agenti morajo vedeti o najnovejših dogodkih. Program usposabljanja je bistvenega pomena za vaše agente, da zagotavljajo zanesljive in posodobljene storitve.
Ugotovite, katera področja je treba izboljšati, in okoli njih ustvarite načrt usposabljanja. Določite lahko tudi cilje in cilje, ki bodo izboljšali uspešnost vaših agentov in jih ohranili motivirani.
Analiza vaših rezultatov vam bo pomagala ugotoviti, katere oglaševalske akcije delujejo dobro, katere bi bilo treba izboljšati in kako vsaka trženjska kampanja deluje.
Za sprejemanje premišljenih odločitev je treba ugotoviti, katere tržne metode so učinkovite.
Prepričajte se, da so vse povratne informacije pravilno zabeležene (programska oprema CRM je odlična za to), da jih boste lahko analizirali pozneje.
>Bodite pozorni na analitiko svojega spletnega mesta, da vidite, koliko ljudi obišče in katere strani si ogledujejo. To vam bo pomagalo razumeti, katera vsebina je priljubljena in kaj je treba izboljšati.
Primerjajte svoje rezultate z rezultati vaših konkurentov – kaj počnejo oni, česar ne?
1. Courtesy: being polite and courteous to your customers at all times will help to create a positive image of your business. 2. Efficiency: customer support is often the first impression that people have of your company, so it's important to make sure that it's a good one. Customer satisfaction: provide your customers with a service that they are happy and satisfied with.
Self-serve: customers resolve issues themselves. Live: customer service transactions are performed by a live agent. Web-based: customers interact with the company via the website or a chatbot. Community: customer service is delivered through e.g. social media channels.
Provide your employees with effective training and support and set high standards for their behavior and interactions with clients. Use performance plans to help motivate your staff and to keep them up-to-date with the latest changes and developments. Improve your agents’ knowledge and skills. Make sure they understand your organization's goals and objectives.
It is a tool that can be used to measure the effectiveness of your customer service department. It consists of three elements: customer satisfaction, customer loyalty, and customer retention.
They are a set of guidelines to be followed by all employees when providing support to clients. Customer service agents should be polite, helpful, and professional at all times. They should also make every effort to resolve any complaints or queries that customers may have.
Due to lower turnover rates, customer loyalty and retention rates increase, resulting in lower costs.
Gaining a loyal client base that you can utilize later on in many ways. Improved customer satisfaction, which will lead to greater profits for your company. Having excellent customer service will differentiate your company from the competition.
Due to lower turnover rates, customer loyalty and retention rates increase, resulting in lower costs. Gaining a loyal client base that you can utilize later on in many ways. Improved customer satisfaction, which will lead to greater profits for your company. Having excellent customer service will differentiate your company from the competition.
Notes - Visible only to agents
Add private Notes to a ticket that are only visible to agents. It brings you many benefits. Read more and follow the instructions in the article and add Notes.
Kako zgraditi izdelek, ki se razširi v podjetje
Ustvarjanje in dodajanje oznak v LiveAgent zagotavlja organizacijo podatkov in večjo produktivnost agentov pri reševanju povpraševanj strank. Predstavljeni so tudi makri in poglobitev v programsko opremo.
Email accounts configuration introduction
Connect your own email accounts and have your business emails stored in LiveAgent as tickets. Read more about connecting your own mail account with LiveAgent.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih