Podpora in storitve za stranke sta ključnega pomena za podjetja, ki se vsakodnevno ukvarjajo s strankami, saj je s strankami treba ravnati pravilno.
Ni pomembno, kakšen izdelek ali storitev prodajate: če ni dovolj dober za vaše stranke, bodo našli nekoga drugega, od katerega ga bodo kupili.
Če pa vzdržujete visoke standarde storitev za stranke, da svojim strankam zagotovite najboljšo možno storitev, se bodo te vedno znova vračale.
Oglejte si naš kontrolni seznam standardov storitev za stranke, da določite jasne smernice za svoje agente in ohranite svojo storitev na najvišji ravni.
Pomen kontrolnih seznamov standardov storitev za stranke
Ko gre za zagotavljanje podpore strankam, se mnoga podjetja borijo z ohranjanjem doslednosti. Razlog je pogosto pomanjkanje posebnih smernic za osebje za podporo strankam.
To lahko privede do nedoslednosti v kakovosti ponujene storitve, kar bo na koncu odražalo slabo izkušnjo strank. Dober način za boj proti tej težavi je uvedba kontrolnega seznama standardov za vaše podporno osebje., ki vam bo pomagal vzdrževati visoko kakovost storitev, lahko pa ga uporabite tudi v primeru kakršnega koli nesporazuma s strankami.
Komu lahko koristi kontrolni seznam standardov storitev za stranke?
Zastopnik službe za stranke
Z upoštevanjem teh smernic lahko ekipa za pomoč strankam strankam zagotovi visokokakovostne storitve. To je še posebej pomembno za podjetja z več lokacijami, da se ohrani doslednost pri zagotavljanju storitev vsake podružnice. Prav tako bo pomagalo izboljšati zadovoljstvo strank, kar lahko povzroči, da se bodo v prihodnosti vrnili.
Vodstvena ekipa
Vodstvena skupina lahko uporabi kontrolni seznam standardov storitev kot način za revizijo kakovosti storitev, ki jih ponuja njihovo podporno osebje. To jim bo pomagalo prepoznati vsa področja, ki jih je treba izboljšati, in jim dalo predstavo o tem, kako dobro deluje njihovo poslovanje.
Raziščite kontrolni seznam standardov storitev za stranke
Poglejmo, katere standarde industrije storitev za stranke bi moralo vaše podjetje pokrivati, da bi zagotovili visokokakovostno zagotavljanje storitev.
Kontrolni seznam standardov storitev za stranke
Je hrbtenica vaših osnovnih standardov storitev za stranke. Orisati mora, kako bo vaše podjetje nudilo podporo svojim strankam. Jasno navedite postopke, ki jih je treba upoštevati za rešitev morebitnih pritožb ali poizvedb.
Zakaj je politika storitev za stranke pomembna?
Vašemu osebju zagotavlja jasen nabor smernic, ki jih je treba upoštevati, ko pomagajo strankam. Posledično bodo lahko zagotavljali storitve z dosledno kakovostjo, zaposlenim pa bodo olajšali reševanje morebitnih sporov.
Kako nastaviti politiko storitev za stranke?
Vaša politika mora vključevati naslednje elemente:
Informacije, ki jih zagotovijo predstavniki službe za stranke
Katera orodja uporabiti za vzpostavitev politike storitev za stranke?
Na voljo so različna orodja, ki jih lahko uporabite za pomoč pri upravljanju svoje politike storitev za stranke, vključno z naslednjimi:
Obrazci za povratne informacije strank
Ankete o zadovoljstvu strank
Zahtevki za podporo strankam
Interna usposabljanja
Spletni tečaji usposabljanja
E-knjige in priročniki
Transparentna komunikacija je pomembna za odlično storitev za stranke. Zagotavlja, da ni napačne komunikacije med vodstvom in podpornim osebjem, ko gre za vsakodnevno ravnanje s strankami.
Zakaj je preglednost pomembna?
Pomanjkanje preglednosti med vašo skupino za podporo in vodstvom lahko povzroči nezaupanje. To lahko ovira komunikacijo in negativno vpliva na vaš rezultat.
Kako ohraniti preglednost?
To lahko storite z rednimi sestanki med vodstvom in osebjem. Obema strankama omogoča, da odkrito delita morebitne posodobitve ali pomisleke in ohranjata komunikacijo odprto.
vir: tanacopenhagen.com
Katera orodja uporabiti za ohranjanje preglednosti?
Google Docs
Skype
GoToMeeting
Strankam je treba ponuditi dosledno raven informacij, ko stopijo v stik s podjetjem.
Zakaj je pomembna doslednost?
Vašim strankam pomaga, da vam zaupajo. Med strankami, ki poskušajo dostopati do podpore, lahko pride do zmede, če ima vsak član osebja različno razumevanje politik podjetja.
Kako je mogoče izboljšati doslednost?
Naslednji koraki vam lahko pomagajo izboljšati doslednost storitev za stranke:
vzpostaviti politiko storitev za stranke, ki je jasna in lahko razumljiva
usposobite svoje osebje za zagotavljanje odlične pomoči
poskrbite, da bodo vaši kontaktni podatki lahko dostopni
spremljajte kakovost vaše storitve prek obrazcev za povratne informacije in anket
vir: voxco.com/de/
Katera orodja uporabiti za doslednost?
Obstaja več orodij, ki jih lahko uporabite, vključno z:
kontrolni seznam standardov za podporo strankam
obrazci za povratne informacije strank in ankete
ocene zadovoljstva strank
Zelo pomembna lastnost je dostopnost do kontrolnega seznama standardov storitev za stranke. Tako bo vaše osebje priročno, da se nanj sklicuje, kadar koli ga potrebuje, in jim bo olajšalo upoštevanje smernic, navedenih v dokumentu.
Zakaj je enostaven dostop pomemben?
Če standardi storitev za stranke niso na voljo, je manj verjetno, da se bo osebje sklicevalo nanje, kar bo povzročilo možno zmanjšanje kakovosti storitev. To lahko zmede podporno osebje.
Kako je treba obravnavati enostaven dostop?
Shranite jih na priročno mesto, kot je mapa v skupni rabi v omrežju podjetja. Lahko jih daste na voljo tudi na spletu ali jih celo natisnete, tako da ima osebje fizično kopijo, na katero se lahko sklicujete.
Katera orodja uporabiti za enostaven dostop?
Microsoft Word
Google Drive
Eden od glavnih ciljev standardov storitev za stranke je zagotoviti, da so odzivni časi čim krajši. Pokaže, da vaše podjetje skrbi za svoje stranke, da so cenjene in cenjene.
Zakaj je pomembna hitrost odziva?
Hiter povprečni odzivni čas je bistven za raven zadovoljstva strank. Dokazuje, da vaše podjetje spoštuje čas svojih strank.
Kako zmanjšati hitrost odziva?
To lahko storite z uvedbo sistema za izdajo zahtevkov ali uporabo programske opreme za pomoč uporabnikom. Tako boste lahko spremljali napredek vsake zahteve za podporo in vam pomagali pri hitrem odzivu na vsa vprašanja.
Katera orodja uporabiti za skrajšanje odzivnega časa?
Nujno je, da ste vedno vljudni do svojih strank, da pomagate svojemu podjetju vzpostaviti in ohraniti pozitiven ugled.
Zakaj je vljudnost pomembna?
Upoštevati morate potrebe svojih strank, če želite, da vidijo pozitivno podobo vašega podjetja. Podpora za stranke je pogosto prvi vtis, ki ga imajo ljudje o vašem podjetju, zato je pomembno, da se prepričate, da je dobro.
Kako biti vljuden?
Postavite lahko standarde za vedenje zaposlenih in zagotovite tečaje usposabljanja, ki se osredotočajo na vljudnost in dobre manire. Uporabite lahko tudi skripte za storitve za stranke.
vir: kissflow.com
Katera orodja vam lahko pomagajo biti vljudni?
tečaji usposabljanja zaposlenih
vljudnostni tečaj usposabljanja
skripte za agente za pomoč strankam
Da bi imele vaše stranke pozitivno uporabniško izkušnjo in postale stalne stranke, sta natančnost in pozornost do detajlov ključna dejavnika.
Zakaj je natančnost pomembna?
Ko so vaši zaposleni prijazni in kažejo točnost, je večja verjetnost, da bodo stranke vaše podjetje dojemale pozitivno.
Kako ohraniti natančnost?
Za pozorno spremljanje vseh interakcij s strankami lahko uporabite orodja, kot je programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent. Poleg tega so vse povpraševanja strank dostopne v enem samem univerzalnem predalu. S tem sistemom ne bo nič spregledano. Vašemu osebju lahko koristijo tudi skripti storitev za stranke z vsemi podrobnimi informacijami, ki jih potrebujejo.
vir: site.helprace.com
Katera orodja uporabiti za ohranjanje natančnosti?
skripte za storitve za stranke
tečaj usposabljanja za natančnost
pozornost nameniti podrobnemu tečaju usposabljanja
Stranke raje postrežejo takoj na njihovo zahtevo. Najboljša rešitev bi bila, da bi bil nekdo dostopen 24 ur na dan, 7 dni v tednu prek klepeta v živo, da bi takoj odgovoril na vprašanja strank, vendar to seveda ni vedno mogoče. Prav tako je zbirka znanja dober način za opolnomočenje strank, da sami rešujejo težave.
Zakaj je pomembna odzivnost?
Če nudite odzivno storitev, ste lahko prepričani, da bodo vsa vprašanja ali težave takoj rešena. Če stranka ne prejme odgovora, jo lahko pripelje do tega, da misli, da je ignorirana ali da ni pomembna za podjetje.
Kako biti odziven?
Zagotovite preprost način, da vas uporabniki dosežejo (na primer e-poštni naslov) in poskrbite, da nekdo vedno spremlja ta kanal. Najboljša je večkanalna podpora, saj omogoča stranki interakcijo s službo za pomoč uporabnikom prek več komunikacijskih kanalov. Številne stranke se raje obrnejo na klicni center ali klepet v živo, da bi hitro rešile svoje težave.
Odzivnost pomeni tudi odgovor na vse pritožbe strank.
Prepričajte se, da imate vzpostavljen sistem za sledenje poizvedbam in pritožbam strank. Pri posameznih strankah lahko spremljate morebitne težave ali napredek. Programska oprema, kot je služba za pomoč uporabnikom LiveAgent, je odlična za to.
LiveAgent klepet v živo
Katera orodja uporabiti za odzivnost?
dobro organizirana programska oprema za upravljanje odnosov s strankami (CRM).
programska oprema za pomoč uporabnikom e-pošte
programska oprema za sporočanje
programska oprema za anketiranje
programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent
programska oprema za klepet v živo
V zadnjih nekaj letih je AI postala priljubljena rešitev.
Zakaj je UI pomembna?
Ponuja številne prednosti, vključno z zmožnostjo obravnavanja več poizvedb hkrati in zmožnostjo zagotavljanja človeške izkušnje za stranke.
Kako uporabljati UI?
Umetno inteligenco lahko implementirate v svoj oddelek za podporo strankam z uporabo virtualnih pomočnikov in različnih integracij z zmogljivostmi strojnega učenja. To vam omogoča, da zagotovite izjemno raven podpore strankam, poleg tega pa bo pomagalo zmanjšati obremenitev vašega podpornega osebja.
vir: cxtoday.com
Katera orodja UI uporabiti?
chatboti
virtualni pomočniki
Automatizacija storitev za stranke je sestavni del zagotavljanja visokokakovostne podpore. Poveča učinkovitost dela vašega osebja. Ponavljajoča se opravila, ki jih je mogoče definirati s kriteriji, se lahko izvajajo samodejno.
Zakaj je pomembna avtomatizacija storitev za stranke?
Uporaba orodij za avtomatizacijo pomaga učinkoviteje upravljati interakcijo s strankami. Prav tako bo postopek manj zamuden tako za vas kot za vaše stranke. Uporaba pravil za avtomatizacijo je koristna za velike količine vstopnic. Omogoča manj prostora za človeške napake in izboljša odzivne čase.
Kako avtomatizirati storitve za stranke?
Orodja za avtomatizacijo lahko uporabite za pomoč pri naslednjih opravilih:
upravljanje računa strank
upravljanje naročil
podpora in storitve za stranke
Katera orodja uporabiti za avtomatizacijo storitev za stranke?
LiveAgent
Zendesk
Salesforce
Pričakovanja strank so vedno visoka, vendar jih je mogoče držati pod nadzorom s pomočjo vodenja.
Zakaj je upravljanje pričakovanj strank pomembno?
Potrebe strank lahko bolje zadovoljite, če nadzorujete njihova pričakovanja. Kadar koli ne izpolnite pričakovanj strank, lahko postanejo nezadovoljne. Vedno si prizadevajte zagotoviti najboljšo možno storitev, vendar ne obljubljajte tistega, česar ne morete doseči.
Kako upravljati pričakovanja strank?
Poslušajte potrebe svojih strank in nato opišite, kaj je in kaj ni vključeno v standarde vaših storitev. Bodite neposredni in pošteni, namesto da pretiravate svoje zmožnosti. Če je mogoče, bodite prilagodljivi, vendar poskrbite, da bo vaša ekipa za pomoč strankam lahko obravnavala zahtevo.
vir: omniconvert.com
Katera orodja uporabiti za upravljanje pričakovanj strank?
obrazec za pomoč strankam
nadaljnja anketa
Upoštevajte, da se standardi podpore strankam v podjetju pogosto merijo z vedenjem zaposlenih do strank.
Zakaj je pomemben strokovni pristop?
Vašemu osebju pomaga graditi močne odnose s strankami.
Vključite svoje zaposlene v oblikovanje procesa standardov storitev za stranke in jim zagotovite strokovno usposabljanje.
vir: praveenthakur.com
Katera orodja uporabiti za profesionalen pristop?
standardi storitev za stranke
tečaji za usposabljanje zaposlenih
Vzdrževanje rednega načrta uspešnosti za vašo ekipo za podporo strankam zagotavlja izpolnjevanje standardov, ki ste jih postavili.
Zakaj je načrt uspešnosti pomemben?
Načrti uspešnosti sporočajo strategije in cilje podjetja. Prav tako pomagajo izboljšati produktivnost in motivacijo zaposlenih ter zagotavljajo, da so seznanjeni s cilji podjetja.
Kako ustvariti načrt uspešnosti?
Postavite si cilje in cilje, ki so povezani z delovno uspešnostjo vašega osebja. S karticami kazalnikov lahko spremljate njihov napredek in prepoznate področja, ki jih je treba izboljšati.
vir: cezannehr.com
Katera orodja uporabiti za ustvarjanje načrta uspešnosti?
Asana
scorecard
programska oprema za upravljanje projektov
Pomembno je, da imate načrt usposabljanja za svoje servisne agente, da bodo vedno na tekočem z najnovejšimi spremembami.
Zakaj je razvoj agenta pomemben?
Vaši agenti morajo vedeti o najnovejših dogodkih. Program usposabljanja je bistvenega pomena za vaše agente, da zagotavljajo zanesljive in posodobljene storitve.
Kako lahko upravljate razvoj agenta?
Ugotovite, katera področja je treba izboljšati, in okoli njih ustvarite načrt usposabljanja. Določite lahko tudi cilje in cilje, ki bodo izboljšali uspešnost vaših agentov in jih ohranili motivirani.
vir: evolveip.net
Katera orodja uporabiti za razvoj agenta?
načrt usposabljanja
tečaji usposabljanja za agente za podporo strankam
Analiza vaših rezultatov vam bo pomagala ugotoviti, katere oglaševalske akcije delujejo dobro, katere bi bilo treba izboljšati in kako vsaka trženjska kampanja deluje.
Zakaj je spremljanje in sledenje rezultatom pomembno?
Za sprejemanje premišljenih odločitev je treba ugotoviti, katere tržne metode so učinkovite.
Kako spremljati in slediti rezultatom?
Prepričajte se, da so vse povratne informacije pravilno zabeležene (programska oprema CRM je odlična za to), da jih boste lahko analizirali pozneje.
>
Bodite pozorni na analitiko svojega spletnega mesta, da vidite, koliko ljudi obišče in katere strani si ogledujejo. To vam bo pomagalo razumeti, katera vsebina je priljubljena in kaj je treba izboljšati.
Primerjajte svoje rezultate z rezultati vaših konkurentov – kaj počnejo oni, česar ne?
Katera orodja uporabiti za spremljanje in sledenje rezultatom?
Nekatera najbolj priljubljena orodja za spremljanje in sledenje rezultatom so:
Google Analytics
programska oprema za upravljanje odnosov s strankami (CRM), kot sta HubSpot ali Mailchimp
LiveAgent
Povzetek kontrolnega seznama standardov storitev za stranke
Nastavite politiko storitev za stranke
Ohranite preglednost
Zagotovite dosledno izkušnjo
Poskrbite za enostaven dostop
Preverite hitrost odziva
Spoštujte stranke
Bodite pozorni na podrobnosti
Bodite odzivni
Uporabite umetno inteligenco
Avtomatizirajte storitve za stranke
Upravljajte pričakovanja strank
Imejte profesionalen pristop
Ustvarite načrte delovanja
Razvijte svoje agente
Nadzirajte in spremljajte rezultate
Customer service standards FAQs
What are the 3 important qualities of customer service?
1. Courtesy: being polite and courteous to your customers at all times will help to create a positive image of your business. 2. Efficiency: customer support is often the first impression that people have of your company, so it's important to make sure that it's a good one. Customer satisfaction: provide your customers with a service that they are happy and satisfied with.
What are the different types of customer service?
Self-serve: customers resolve issues themselves. Live: customer service transactions are performed by a live agent. Web-based: customers interact with the company via the website or a chatbot. Community: customer service is delivered through e.g. social media channels.
How can I provide better customer service?
Provide your employees with effective training and support and set high standards for their behavior and interactions with clients. Use performance plans to help motivate your staff and to keep them up-to-date with the latest changes and developments. Improve your agents’ knowledge and skills. Make sure they understand your organization's goals and objectives.
What is the customer service CS formula?
It is a tool that can be used to measure the effectiveness of your customer service department. It consists of three elements: customer satisfaction, customer loyalty, and customer retention.
What are the customer service rules?
They are a set of guidelines to be followed by all employees when providing support to clients. Customer service agents should be polite, helpful, and professional at all times. They should also make every effort to resolve any complaints or queries that customers may have.
What are the benefits of providing good customer service?
Due to lower turnover rates, customer loyalty and retention rates increase, resulting in lower costs.<br>
Gaining a loyal client base that you can utilize later on in many ways. Improved customer satisfaction, which will lead to greater profits for your company. Having excellent customer service will differentiate your company from the competition.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent. Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo. Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Trenutno pripravljamo vašo LiveAgent nadzorno ploščo...
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Stanje namestitve
0%
////////////////////////
Nalaganje..
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.