Kontrolni seznam standardov storitev za stranke je ključnega pomena za podjetja, ki želijo zagotoviti najboljšo izkušnjo strankam. Vsebuje smernice za politike storitev za stranke, dosego doslednosti, pozornost do podrobnosti in uporabo umetne inteligence. S pomočjo kontrolnih seznamov lahko dosežete visoko kakovost storitev, zadovoljstvo strank in lojalnost.
Podpora in storitve za stranke sta ključnega pomena za podjetja, ki se vsakodnevno ukvarjajo s strankami, saj je s strankami treba ravnati pravilno.
Ni pomembno, kakšen izdelek ali storitev prodajate: če ni dovolj dober za vaše stranke, bodo našli nekoga drugega, od katerega ga bodo kupili.
Če pa vzdržujete visoke standarde storitev za stranke, da svojim strankam zagotovite najboljšo možno storitev, se bodo te vedno znova vračale.
Oglejte si naš kontrolni seznam standardov storitev za stranke, da določite jasne smernice za svoje agente in ohranite svojo storitev na najvišji ravni.
Ko gre za zagotavljanje podpore strankam, se mnoga podjetja borijo z ohranjanjem doslednosti. Razlog je pogosto pomanjkanje posebnih smernic za osebje za podporo strankam.
To lahko privede do nedoslednosti v kakovosti ponujene storitve, kar bo na koncu odražalo slabo izkušnjo strank. Dober način za boj proti tej težavi je uvedba kontrolnega seznama standardov za vaše podporno osebje., ki vam bo pomagal vzdrževati visoko kakovost storitev, lahko pa ga uporabite tudi v primeru kakršnega koli nesporazuma s strankami.
Z upoštevanjem teh smernic lahko ekipa za pomoč strankam strankam zagotovi visokokakovostne storitve. To je še posebej pomembno za podjetja z več lokacijami, da se ohrani doslednost pri zagotavljanju storitev vsake podružnice. Prav tako bo pomagalo izboljšati zadovoljstvo strank, kar lahko povzroči, da se bodo v prihodnosti vrnili.
Vodstvena skupina lahko uporabi kontrolni seznam standardov storitev kot način za revizijo kakovosti storitev, ki jih ponuja njihovo podporno osebje. To jim bo pomagalo prepoznati vsa področja, ki jih je treba izboljšati, in jim dalo predstavo o tem, kako dobro deluje njihovo poslovanje.
Poglejmo, katere standarde industrije storitev za stranke bi moralo vaše podjetje pokrivati, da bi zagotovili visokokakovostno zagotavljanje storitev.
Je hrbtenica vaših osnovnih standardov storitev za stranke. Orisati mora, kako bo vaše podjetje nudilo podporo svojim strankam. Jasno navedite postopke, ki jih je treba upoštevati za rešitev morebitnih pritožb ali poizvedb.
Vašemu osebju zagotavlja jasen nabor smernic, ki jih je treba upoštevati, ko pomagajo strankam. Posledično bodo lahko zagotavljali storitve z dosledno kakovostjo, zaposlenim pa bodo olajšali reševanje morebitnih sporov.
Vaša politika mora vključevati naslednje elemente:
Na voljo so različna orodja, ki jih lahko uporabite za pomoč pri upravljanju svoje politike storitev za stranke, vključno z naslednjimi:
Transparentna komunikacija je pomembna za odlično storitev za stranke. Zagotavlja, da ni napačne komunikacije med vodstvom in podpornim osebjem, ko gre za vsakodnevno ravnanje s strankami.
Pomanjkanje preglednosti med vašo skupino za podporo in vodstvom lahko povzroči nezaupanje. To lahko ovira komunikacijo in negativno vpliva na vaš rezultat.
To lahko storite z rednimi sestanki med vodstvom in osebjem. Obema strankama omogoča, da odkrito delita morebitne posodobitve ali pomisleke in ohranjata komunikacijo odprto.
Strankam je treba ponuditi dosledno raven informacij, ko stopijo v stik s podjetjem.
Vašim strankam pomaga, da vam zaupajo. Med strankami, ki poskušajo dostopati do podpore, lahko pride do zmede, če ima vsak član osebja različno razumevanje politik podjetja.
Naslednji koraki vam lahko pomagajo izboljšati doslednost storitev za stranke:
Obstaja več orodij, ki jih lahko uporabite, vključno z:
Zelo pomembna lastnost je dostopnost do kontrolnega seznama standardov storitev za stranke. Tako bo vaše osebje priročno, da se nanj sklicuje, kadar koli ga potrebuje, in jim bo olajšalo upoštevanje smernic, navedenih v dokumentu.
Če standardi storitev za stranke niso na voljo, je manj verjetno, da se bo osebje sklicevalo nanje, kar bo povzročilo možno zmanjšanje kakovosti storitev. To lahko zmede podporno osebje.
Shranite jih na priročno mesto, kot je mapa v skupni rabi v omrežju podjetja. Lahko jih daste na voljo tudi na spletu ali jih celo natisnete, tako da ima osebje fizično kopijo, na katero se lahko sklicujete.
Eden od glavnih ciljev standardov storitev za stranke je zagotoviti, da so odzivni časi čim krajši. Pokaže, da vaše podjetje skrbi za svoje stranke, da so cenjene in cenjene.
Hiter povprečni odzivni čas je bistven za raven zadovoljstva strank. Dokazuje, da vaše podjetje spoštuje čas svojih strank.
To lahko storite z uvedbo sistema za izdajo zahtevkov ali uporabo programske opreme za pomoč uporabnikom. Tako boste lahko spremljali napredek vsake zahteve za podporo in vam pomagali pri hitrem odzivu na vsa vprašanja.
Nujno je, da ste vedno vljudni do svojih strank, da pomagate svojemu podjetju vzpostaviti in ohraniti pozitiven ugled.
Upoštevati morate potrebe svojih strank, če želite, da vidijo pozitivno podobo vašega podjetja. Podpora za stranke je pogosto prvi vtis, ki ga imajo ljudje o vašem podjetju, zato je pomembno, da se prepričate, da je dobro.
Postavite lahko standarde za vedenje zaposlenih in zagotovite tečaje usposabljanja, ki se osredotočajo na vljudnost in dobre manire. Uporabite lahko tudi skripte za storitve za stranke.
Da bi imele vaše stranke pozitivno uporabniško izkušnjo in postale stalne stranke, sta natančnost in pozornost do detajlov ključna dejavnika.
Ko so vaši zaposleni prijazni in kažejo točnost, je večja verjetnost, da bodo stranke vaše podjetje dojemale pozitivno.
Za pozorno spremljanje vseh interakcij s strankami lahko uporabite orodja, kot je programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent. Poleg tega so vse povpraševanja strank dostopne v enem samem univerzalnem predalu. S tem sistemom ne bo nič spregledano. Vašemu osebju lahko koristijo tudi skripti storitev za stranke z vsemi podrobnimi informacijami, ki jih potrebujejo.
Stranke raje postrežejo takoj na njihovo zahtevo. Najboljša rešitev bi bila, da bi bil nekdo dostopen 24 ur na dan, 7 dni v tednu prek klepeta v živo, da bi takoj odgovoril na vprašanja strank, vendar to seveda ni vedno mogoče. Prav tako je zbirka znanja dober način za opolnomočenje strank, da sami rešujejo težave.
Če nudite odzivno storitev, ste lahko prepričani, da bodo vsa vprašanja ali težave takoj rešena. Če stranka ne prejme odgovora, jo lahko pripelje do tega, da misli, da je ignorirana ali da ni pomembna za podjetje.
Zagotovite preprost način, da vas uporabniki dosežejo (na primer e-poštni naslov) in poskrbite, da nekdo vedno spremlja ta kanal. Najboljša je večkanalna podpora, saj omogoča stranki interakcijo s službo za pomoč uporabnikom prek več komunikacijskih kanalov. Številne stranke se raje obrnejo na klicni center ali klepet v živo, da bi hitro rešile svoje težave.
Odzivnost pomeni tudi odgovor na vse pritožbe strank.
Prepričajte se, da imate vzpostavljen sistem za sledenje poizvedbam in pritožbam strank. Pri posameznih strankah lahko spremljate morebitne težave ali napredek. Programska oprema, kot je služba za pomoč uporabnikom LiveAgent, je odlična za to.
V zadnjih nekaj letih je AI postala priljubljena rešitev.
Ponuja številne prednosti, vključno z zmožnostjo obravnavanja več poizvedb hkrati in zmožnostjo zagotavljanja človeške izkušnje za stranke.
Umetno inteligenco lahko implementirate v svoj oddelek za podporo strankam z uporabo virtualnih pomočnikov in različnih integracij z zmogljivostmi strojnega učenja. To vam omogoča, da zagotovite izjemno raven podpore strankam, poleg tega pa bo pomagalo zmanjšati obremenitev vašega podpornega osebja.
Automatizacija storitev za stranke je sestavni del zagotavljanja visokokakovostne podpore. Poveča učinkovitost dela vašega osebja. Ponavljajoča se opravila, ki jih je mogoče definirati s kriteriji, se lahko izvajajo samodejno.
Uporaba orodij za avtomatizacijo pomaga učinkoviteje upravljati interakcijo s strankami. Prav tako bo postopek manj zamuden tako za vas kot za vaše stranke. Uporabapravil za avtomatizacijo je koristna za velike količine vstopnic. Omogoča manj prostora za človeške napake in izboljša odzivne čase.
Orodja za avtomatizacijo lahko uporabite za pomoč pri naslednjih opravilih:
Pričakovanja strank so vedno visoka, vendar jih je mogoče držati pod nadzorom s pomočjo vodenja.
Potrebe strank lahko bolje zadovoljite, če nadzorujete njihova pričakovanja. Kadar koli ne izpolnite pričakovanj strank, lahko postanejo nezadovoljne. Vedno si prizadevajte zagotoviti najboljšo možno storitev, vendar ne obljubljajte tistega, česar ne morete doseči.
Poslušajte potrebe svojih strank in nato opišite, kaj je in kaj ni vključeno v standarde vaših storitev. Bodite neposredni in pošteni, namesto da pretiravate svoje zmožnosti. Če je mogoče, bodite prilagodljivi, vendar poskrbite, da bo vaša ekipa za pomoč strankam lahko obravnavala zahtevo.
Upoštevajte, da se standardi podpore strankam v podjetju pogosto merijo z vedenjem zaposlenih do strank.
Vašemu osebju pomaga graditi močne odnose s strankami.
Zadovoljstvo strank je mogoče izboljšati s programom usposabljanja zaposlenih, ki se osredotoča na komunikacijo in vedenje, osredotočeno na stranke.
Vključite svoje zaposlene v oblikovanje procesa standardov storitev za stranke in jim zagotovite strokovno usposabljanje.
Vzdrževanje rednega načrta uspešnosti za vašo ekipo za podporo strankam zagotavlja izpolnjevanje standardov, ki ste jih postavili.
Načrti uspešnosti sporočajo strategije in cilje podjetja. Prav tako pomagajo izboljšati produktivnost in motivacijo zaposlenih ter zagotavljajo, da so seznanjeni s cilji podjetja.
Postavite si cilje in cilje, ki so povezani z delovno uspešnostjo vašega osebja. S karticami kazalnikov lahko spremljate njihov napredek in prepoznate področja, ki jih je treba izboljšati.
Pomembno je, da imate načrt usposabljanja za svoje servisne agente, da bodo vedno na tekočem z najnovejšimi spremembami.
Vaši agenti morajo vedeti o najnovejših dogodkih. Program usposabljanja je bistvenega pomena za vaše agente, da zagotavljajo zanesljive in posodobljene storitve.
Ugotovite, katera področja je treba izboljšati, in okoli njih ustvarite načrt usposabljanja. Določite lahko tudi cilje in cilje, ki bodo izboljšali uspešnost vaših agentov in jih ohranili motivirani.
Analiza vaših rezultatov vam bo pomagala ugotoviti, katere oglaševalske akcije delujejo dobro, katere bi bilo treba izboljšati in kako vsaka trženjska kampanja deluje.
Za sprejemanje premišljenih odločitev je treba ugotoviti, katere tržne metode so učinkovite.
Prepričajte se, da so vse povratne informacije pravilno zabeležene (programska oprema CRM je odlična za to), da jih boste lahko analizirali pozneje.
Bodite pozorni na analitiko svojega spletnega mesta, da vidite, koliko ljudi obišče in katere strani si ogledujejo. To vam bo pomagalo razumeti, katera vsebina je priljubljena in kaj je treba izboljšati.
Primerjajte svoje rezultate z rezultati vaših konkurentov – kaj počnejo oni, česar ne?
1. Courtesy: being polite and courteous to your customers at all times will help to create a positive image of your business. 2. Efficiency: customer support is often the first impression that people have of your company, so it's important to make sure that it's a good one. Customer satisfaction: provide your customers with a service that they are happy and satisfied with.
Provide your employees with effective training and support and set high standards for their behavior and interactions with clients. Use performance plans to help motivate your staff and to keep them up-to-date with the latest changes and developments. Improve your agents’ knowledge and skills. Make sure they understand your organization's goals and objectives.
It is a tool that can be used to measure the effectiveness of your customer service department. It consists of three elements: customer satisfaction, customer loyalty, and customer retention.
They are a set of guidelines to be followed by all employees when providing support to clients. Customer service agents should be polite, helpful, and professional at all times. They should also make every effort to resolve any complaints or queries that customers may have.
Due to lower turnover rates, customer loyalty and retention rates increase, resulting in lower costs.
Gaining a loyal client base that you can utilize later on in many ways. Improved customer satisfaction, which will lead to greater profits for your company. Having excellent customer service will differentiate your company from the competition.
Due to lower turnover rates, customer loyalty and retention rates increase, resulting in lower costs. Gaining a loyal client base that you can utilize later on in many ways. Improved customer satisfaction, which will lead to greater profits for your company. Having excellent customer service will differentiate your company from the competition.
Poročila o storitvah za stranke
Poročila o storitvah za stranke so pomembna za izboljšanje zadovoljstva strank, optimizacijo agentov in prilagajanje dela podpore.
Vrednotenje storitev za stranke kontrolni seznam
Kontrolni seznam za oceno storitev za stranke je ključno orodje za izboljšanje storitev in povečanje prihodka. Pomaga prepoznati izzive, postavljati pričakovanja in cilje ter izboljšati komunikacijo s strankami.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team