Businesswoman and customers shake hands

Nova stranka kontrolni seznam za vključitev

Ste lastnik podjetja, ki išče načine za izboljšanje procesa vključevanja strank? Če je tako, ste na pravem mestu – ta objava vam bo ponudila novo predlogo kontrolnega seznama za vkrcanje strank, da bo postopek bolj gladek in manj stresen tako za vas kot za vaše stranke. Nadaljujte z branjem za več informacij.

Pomen kontrolnega seznama za vključitev nove stranke

Kot lastnik podjetja je pomembno, da imate vzpostavljen kontrolni seznam za vključitev nove stranke, da ljudem zagotovite najboljšo možno izkušnjo strank z vašim podjetjem. Če imate kontrolni seznam, ki mu morate slediti, lahko pospešite postopek vključevanja stranke in ga naredite učinkovitejšega.

Komu lahko koristi kontrolni seznam za vključitev nove stranke?

  • Lastniki podjetij

Nov kontrolni seznam za vključitev strank vam lahko pomaga poenostaviti proces in zagotoviti, da svojim strankam zagotavljate najboljšo možno storitev. Če sledite kontrolnemu seznamu, ste lahko prepričani, da so opravljeni vsi potrebni koraki, da bodo vaše stranke zadovoljne s svojo izkušnjo.

  • Upravitelji

Vodje so pogosto odgovorni za izkušnjo vključevanja strank, zato bi jim morali zagotoviti tak kontrolni seznam. Pomaga jim, da ne spregledajo nečesa pomembnega, poskrbijo, da so sprejeti vsi potrebni koraki, in izboljšajo učinkovitost z izogibanjem podvajanju.

  • Predstavniki službe za stranke

Kontrolni seznam za vključitev nove stranke agentom za pomoč strankam omogoča, da hitro in enostavno vzpostavijo novo stranko z vašim podjetjem in njegovimi izdelki ali storitvami. Prav tako lahko pomaga preprečiti napake in zagotoviti pozitivno izkušnjo strank že od samega začetka.

  • Stranke

Stranke imajo koristi tudi od kontrolnega seznama za vključitev novih strank. Z vsemi potrebnimi informacijami in dokumenti na enem mestu bodo vedeli, kaj lahko pričakujejo, in se tako izognili frustracijam. Dobra izkušnja vključevanja strank jih lahko pripelje do njih ponavljajoče poslovanje z vašim podjetjem in puščanje pozitivnih ocen na spletu.

Raziščite naš novi kontrolni seznam za vključitev strank

Nova stranka kontrolni seznam za vključitev

Ta oseba bo odgovorna za vzdrževanje stika s stranko, pa tudi za zagotavljanje informacij o vašem podjetju in njegovih izdelkih ali storitvah.

Zakaj je pomembno dodeliti prodajnega predstavnika?

Prodajni zastopnik je ključni stik med stranko in podjetjem, s katerim posluje. Imenovana oseba bo odgovorna za vzpostavljanje odnosov in zagotavljanje pozitivne izkušnje stranke. Naročnikov prodajni zastopnik bi torej moral biti nekdo, na katerega se je mogoče zanesti pri odgovorih na vsa ključna vprašanja ali pomisleke.

Kako dodeliti prodajnega predstavnika?

Upravitelj, ki je odgovoren za proces vključevanja stranke, bi moral dodeliti prodajnega predstavnika. Vodja bo upošteval potrebe in zahteve stranke ter izdelke ali storitve podjetja, da bi se odločil, koga bi bilo najbolje dodeliti posamezni stranki.

Vodja prodaje

Katera orodja uporabiti za dodelitev prodajnega predstavnika?

  • sistem za upravljanje odnosov s strankami (CRM) – za spremljanje interakcij in stanja računa
  • imenik podjetja – za iskanje kontaktnih podatkov za zaposlene
  • e-poštni odjemalec – za komunikacijo s prodajnim predstavnikom, dodeljenim stranki

Prejemnik bo v tem primeru odgovoren za podporo stranki in odgovarjanje na vsa morebitna vprašanja.

Zakaj je pomembno dodeliti predstavnika za pomoč strankam?

Kadar koli ima stranka vprašanje ali naleti na težavo, se bo morala zanesti na nekoga, ki ji lahko zagotovi odgovore in pravočasno reši težavo.

Kako dodeliti predstavnika za pomoč strankam?

Predstavnika za pomoč strankam lahko na enak način kot prodajnega zastopnika določi vodja, odgovoren za vkrcanje stranke postopek. Zato bodo sledili podobnemu postopku kot prejšnji korak, da dodelijo nekoga, za katerega menijo, da bi bil najprimernejši za določeno stranko.

hitra podpora strankam - ilustracija

Katera orodja uporabiti za dodelitev predstavnika za pomoč strankam?

  • sistem za upravljanje odnosov s strankami (CRM) – za spremljanje interakcij in stanja računa
  • imenik podjetij – za iskanje kontaktnih podatkov za zaposlene
  • e-poštni odjemalec – za komunikacijo s predstavnikom za pomoč strankam, ki je dodeljen stranki

Pogodba je ključni dokument, ki opisuje pogoje pogodbe med vašim podjetjem in stranko.

Zakaj je pomembno potrditi pogodbo?

Pogodba je pravno zavezujoč dokument, ki opisuje pogoje sporazuma med dvema ali več strankami. Pomembno je potrditi pogodbo, da se prepričate, da so pogoji pošteni in razumni, da so vse podrobnosti pravilne in da sta obe strani zadovoljni s pogodbo o prodajnem postopku, preden nadaljujete.

Kako potrditi pogodbo?

Upravitelj, ki je odgovoren za proces vključitve stranke, bo pregledal pogodbo in se prepričal, da so vsi pogoji jasni in jedrnati. Preverili bodo tudi, ali so vse podrobnosti točne in ali sta obe strani zadovoljni s sporazumom.

Predloge poslovne e-pošte

Katera orodja uporabiti za potrjevanje pogodbe?

  • imenik podjetij – za iskanje kontaktnih podatkov za stranko
  • e-poštni odjemalec – za komunikacijo s stranko o pogodbi
  • predloga pogodbe – ustvariti osnutek pogodbe

Pozdrav vaši novi stranki je odličen način za začetek postopka vključevanja.

Zakaj je pomembno poslati pozdravno e-pošto?

Pozdravno e-poštno sporočilo je vljudna gesta, ki pomaga ustvariti dober prvi vtis. Ponuja tudi priložnost za predstavitev podjetja in njegovih izdelkov ali storitev ter za razlago, kaj lahko stranka pričakuje od procesa vključevanja.

Kako napisati pozdravno e-pošto?

Pošlje pozdravno e-pošto stranki je ena od nalog predhodno dodeljenega prodajnega zastopnika, ki se bo med postopkom predstavil. To sporočilo mora vključevati tudi pregled tega, kaj lahko stranka pričakuje med uvajanjem, kontaktne podatke (npr. e-poštni naslov) svojega predstavnika za pomoč strankam, priloženo kopijo pogodbe in vse druge pomembne informacije.

Dobrodošli v LiveAgent email

Katera orodja uporabiti za pošiljanje pozdravnega e-poštnega sporočila?

  • e-poštni odjemalec – za sestavljanje in pošiljanje pozdravnega e-poštnega sporočila
  • imenik podjetja – za iskanje podrobnosti o stranki, vključno s kontaktnimi podatki
  • predloga pogodbe – priložiti kopijo pogodbe e-pošti

Če želite nadaljevati s postopkom vključevanja stranke, se morate z njo dogovoriti za osebni ali spletni sestanek.

Zakaj je pomembno načrtovati sestanek s stranko?

To je najboljša priložnost, da pregledate vse podrobnosti pogodbe, odgovorite na morebitna vprašanja in zagotovite, da razumejo pogodbo. Ta sestanek vam daje tudi priložnost, da razložite, kaj lahko stranka pričakuje od preostalega dela procesa vključevanja.

Kako načrtovati sestanek s stranko?

Prodajni predstavnik, ki je odgovoren za stranko, se bo dogovoril za uro in datum, ki ustrezata obema stranema, prav tako bo izbral najboljšo obliko sestanka (osebno ali spletno). Upoštevajte, da bi to lahko sprožili kot del pozdravnega e-poštnega sporočila v prejšnjem koraku.

requestDemo

Katera orodja uporabiti za načrtovanje sestanka s stranko?

  • razporejevalnik sestankov – za iskanje časa, ki ustreza obema stranema
  • programska oprema za videokonference – za izvedbo spletnega sestanka (če velja)

Med sestankom bo stranka verjetno imela ključna vprašanja in nekaj pomislekov glede procesa vključevanja, pogodbe in/ali vašega prihodnjega odnosa.

Zakaj je pomembno navesti vsa strankina vprašanja in skrbi?

S tem boste lahko med sestankom nagovorili vse. To bo pomagalo zagotoviti, da se bo stranka počutila slišano in da bodo njene pomisleke jemali resno, ter prepoznala vsa področja, kjer bi stranka morda potrebovala več pojasnil.

Kako navesti vsa strankina vprašanja in skrbi?

Dodeljeni prodajni zastopnik bi si moral zapisovati vsa vprašanja, ki jih stranka izpostavi med sestankom. Druga možnost je, da stranko vprašajo, ali bi bilo v redu posneti pogovor, da se lahko pozneje vrne in pregleda podrobnosti.

Ilustracija raziskave strank

Katera orodja uporabiti za seznam vseh strankinih vprašanj in pomislekov?

  • beležnica (fizična ali programska) – za zapisovanje vseh vprašanj in pomislekov
  • snemalnik zvoka – za snemanje sestanka (če je primerno)
  • programska oprema za videokonference – za snemanje spletnega sestanka (če je primerno)

Med pregledovanjem vprašanj in pomislekov, ki jih je izpostavila stranka, boste morda prepoznali nekatere možne ovire.

Zakaj je pomembno, da katalogizirate morebitne rdeče zastavice ali težave, ki jih ima stranka?

To je priložnost, da jih neposredno nagovorite in poskrbite, da se bo stranka počutila udobno pri napredovanju v procesu vključevanja. Prav tako jim bo omogočilo, da navedejo vsa področja, kjer bo podjetje morda moralo narediti nekaj sprememb.

Kako katalogizirati morebitne rdeče zastavice ali težave, ki jih ima stranka?

Upoštevajte morebitne opozorilne znake ali težave, ki jih izpostavi stranka. Komercialist, ki je odgovoren za stranko, si jih lahko zapiše ali zabeleži.

Najboljša programska oprema za upravljanje incidentov

Katera orodja uporabiti za katalogiziranje morebitnih opozoril ali težav, ki jih ima stranka?

  • urejevalnik besedil – za beleženje rdečih zastavic ali težav
  • preglednica – za katalogiziranje rdečih zastavic ali težav in njihovega stanja

Ko so bila obravnavana vsa vprašanja in pomisleki, je čas, da natančno ugotovite, kaj stranka pričakuje od poslovanja z vašim podjetjem.

Zakaj je pomembno definirati naročnikova pričakovanja?

To pomeni, da bosta obe strani na isti poti naprej in da na poti ni nobenih presenečenj. To je tudi priložnost za določitev realnih ciljev glede tega, kaj podjetje lahko in česa ne more zagotoviti.

Kako prepoznati naročnikova pričakovanja?

Med sestankom bi morali stranko neposredno vprašati o njenih pričakovanjih. Povprašate lahko tudi o njihovih ciljih in ciljih, da boste bolje razumeli, kaj iščejo.

informativne e-poštne predloge

Katera orodja uporabiti za prepoznavanje strankinih pričakovanj?

  • beležnica (fizična ali programska)
  • urejevalnik besedil
  • programska oprema za videokonference

Zdaj, ko veste, kaj stranka želi, je čas, da si začnete postavljati nekaj ciljev.

Zakaj je pomembno postaviti kratkoročne in dolgoročne cilje?

Daje vam načrt za vaš prihodnji odnos s stranko naprej. Omogoča tudi spremljanje napredka in merjenje uspeha skozi čas.

Kako postaviti kratkoročne in dolgoročne cilje?

Cilji morajo biti specifični, merljivi, dosegljivi, ustrezni in časovno omejeni. Prav tako morajo biti usklajeni s pričakovanji strank.

ciljni cilji ekipe - ilustracija

Katera orodja uporabiti za postavljanje kratkoročnih in dolgoročnih ciljev?

  • Delovni list za določanje ciljev SMART – za seznam ciljev
  • orodje za vodenje projektov – za sledenje napredku ciljev skozi čas
  • Programska oprema CRM – za spremljanje odnosa s strankami

Zdaj, ko imate novo stranko, je pomembno, da shranite njene podatke in jih posodabljate.

Zakaj je pomembno spremljati podatke stranke?

Te informacije bodo uporabljene za komunikacijo s stranko, razumevanje njenih potreb in zagotavljanje najboljše možne storitve. Prav tako vam bo pomagal spremljati vaše interakcije s stranko in meriti njihovo zadovoljstvo skozi čas.

Kako spremljati podatke stranke?

Uporabite lahko stike službe za pomoč uporabnikom LiveAgent, da shranite strankino ime, e-pošto, telefonsko številko in druge osebne podatke. Programska oprema službe za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, vam omogoča tudi ustvarjanje polj za stik po meri za shranjevanje edinstvenih informacij o vaših strankah za bolj prilagojeno komunikacijo.

Stiki v sistemu prodaje vstopnic - LiveAgent

Katera orodja uporabiti za spremljanje strankinih podatkov?

  • LiveAgent – za shranjevanje podatkov o strankah s funkcijo stikov službe za pomoč uporabnikom

Ko nova stranka začne z vašim podjetjem, je čas, da ugotovite, kako uporablja vaše storitve ali orodja.

Zakaj je pomembno oceniti, kako stranke uporabljajo storitve/orodja?

Pomagalo vam bo razumeti, kako stranka uporablja vaše izdelke ali storitve in ali od njih kar najbolje izkoristi ali ne. Prav tako vam lahko pomaga prepoznati vsa področja, kjer stranka morda potrebuje več podpore.

Kako oceniti, kako stranke uporabljajo storitve/orodja?

Z neposrednim spraševanjem stranke, opazovanjem njenega vedenja, pregledovanjem podatkov in analitike in/ali izvajanjem uporabniških testov. Nato lahko te informacije primerjate s svojimi cilji, da vidite, kako dobro se primerja s strankino uporabo.

Funkcija pregleda analitike v programski opremi za pomoč strankam - LiveAgent

Katera orodja uporabiti za ocenjevanje uporabe storitev/orodij pri strankah?

  • programska oprema za testiranje uporabnikov – za opazovanje, kako stranka uporablja vaš izdelek ali storitev
  • programska oprema za analizo – za pregled strankinih podatkov o uporabi
  • vprašalnik za vključitev strank – da jih neposredno vprašate o njihovih izkušnjah

Ko ocenite strankino uporabo vaših storitev, zabeležite vse spremembe v njenem vedenju.

Zakaj je pomembno zabeležiti vsako povečanje ali zmanjšanje uporabe?

To vam omogoča, da razumete, kako dobro stranka uporablja vaše izdelke ali storitve. Na podlagi teh informacij lahko predlagate dodatne storitve ali podporo.

Kako opaziti povečanje ali zmanjšanje uporabe?

Če spremljate podatke in analitiko skozi čas, lahko vidite, kako se spreminja uporaba odjemalca. Če opazite zmanjšanje uporabe, se lahko obrnete na stranko in preverite, ali potrebuje pomoč.

Google Analytics - Realtime

Katera orodja uporabiti za ugotavljanje povečanja ali zmanjšanja uporabe?

Nasveti za spremljanje novih strank

  • Pošljite prilagojeno zahvalo v 24 urah po srečanju s stranko

Po srečanju z novo potencialno stranko je vedno dobro poslati zahvalo. To nadaljnje e-poštno sporočilo ali druga vrsta sporočila kaže, da vas zanima izgradnja odnosa in da ste hvaležni za njihov posel.

  • Dodajte novo stranko na svoj poštni seznam in ji pošljite občasne novice o svojem podjetju

Lahko jih boste obveščali o svojem poslu in sčasoma zgradili trden odnos z njimi. Posledično bodo v prihodnosti bolj verjetno uporabljali vaše izdelke ali storitve.

  • Povežite se s stranko na družbenih medijih in spremljajte njene posodobitve

Družabni mediji so odličen način za ohranjanje stika s strankami – s spremljanjem njihovih posodobitev lahko izveste več o njih in njihovih zanimanjih. Posledično jim boste lahko zagotovili boljše storitve in zmanjšajte odliv strank.

  • Povabite stranko na dogodke ali sestanke za mreženje, ki so pomembni za njihovo panogo

S tem jim boste lahko pokazali, da vas njihov posel zanima in da jim želite pomagati pri rasti. To vam bo tudi omogočilo, da izveste več o njihovi industriji in zgradite svojo mrežo.

  • Ponudite brezplačne vire ali svetovalne storitve, ki bi lahko koristile stranki

S tem boste stranki pokazali, da vas zanima njen uspeh, poleg tega pa ji boste omogočili, da ji zagotovite dragocene informacije ali storitve. Majhna gesta, kot je ta, lahko veliko pripomore k vzpostavitvi močnega odnosa s stranko.

  • Občasno preverite pri stranki, da vidite, kako gre

Če jih redno kontaktirate, tudi s samo hitrim klicem ali e-pošto, ste lahko prepričani, da so zadovoljni z vašimi izdelki ali storitvami. Tako jim lahko po potrebi ponudite tudi dodatno podporo.

Povzetek kontrolnega seznama za vključitev nove stranke

  • Določite prodajnega predstavnika
  • Določite predstavnika za pomoč strankam
  • Potrdite pogodbo
  • Pošljite pozdravno e-pošto
  • Dogovorite se za sestanek s stranko
  • Navedite vsa strankina vprašanja in skrbi
  • Katalogizirajte morebitne rdeče zastavice ali težave, ki jih ima stranka
  • Ugotovite strankina pričakovanja
  • Postavite si kratkoročne in dolgoročne cilje
  • Spremljajte podatke stranke z LiveAgent
  • Ocenite uporabo storitev/orodij pri strankah
  • Upoštevajte vsako povečanje ali zmanjšanje uporabe

Frequently asked questions

Kako pogosto naj posodobim svoj kontrolni seznam za vključitev nove stranke?

To je odvisno od vašega podjetja in od tega, kako pogosto se spreminjajo vaši procesi, vendar bi bilo idealno, če bi ga posodobili vsakič, ko pride do sprememb v postopkih, izdelkih ali bazi strank vašega podjetja. Prav tako je lahko koristno, če občasno pregledate svoj kontrolni seznam, da ugotovite, ali obstajajo področja, kjer bi lahko izboljšali učinkovitost.

Ali lahko z orodji avtomatiziram dele procesa vključevanja svoje nove stranke?

Da, s programsko opremo, kot so CRM, platforme za e-poštno trženje in orodja za vodenje projektov. Uporaba tehnologije za avtomatizacijo procesa vključevanja vaše nove stranke vam lahko prihrani čas in energijo ter vam pomaga lažje spremljati vaše nove stranke.

Kako lahko olajšam postopek vključevanja nove stranke zase in zanjo?

Načrtujte korake, ki jih boste izvedli vnaprej, tj. sledite kontrolnemu seznamu, kot je ta, ki je naveden tukaj, in se prepričajte, da je vse, kar vaša nova stranka potrebuje, pripravljeno in jo čaka, ko pride na krov. Lažje kot boste svojim novim strankam omogočili začetek, večja je verjetnost, da bodo zadovoljne z vašimi storitvami in bodo z vami ostale dlje časa. To bo posledično povečalo vašo povprečno življenjsko dobo stranke in stopnje obdržanja strank.

Katere so pogoste napake, ki jih podjetja naredijo med postopkom vključevanja novih strank?

Pri vključevanju nove stranke je treba upoštevati veliko dejavnikov, a tukaj je nekaj najpogostejših napak, ki vključujejo nesporočanje pričakovanj in ciljev projekta stranki, neustrezno razlago ali prikaz delovanja vašega izdelka ali storitve, neuspeh ustvariti časovnico ali določiti roke za dokončanje in ne spremljati strank po opravljenem delu.

Ali lahko postopek vključitve svoje nove stranke oddam tretjemu ponudniku?

Ko se odločate o tem, se vprašajte: »Ali bodo lahko zagotovili raven storitev, ki izpolnjuje ali presega moja pričakovanja?«, »Ali so sposobni slediti rasti mojega podjetja?«, »Ali jim lahko zaupamo, ravnati z občutljivimi podatki strank?« in »Ali bo njihova rešitev stroškovno učinkovita?« Če na vsa ta vprašanja odgovorite z »da«, potem je morda najboljša možnost za vaše podjetje zunanje izvajanje procesa vključevanja vaše nove stranke. Če pa na katerega koli odgovorite z ne, je morda najbolje, da postopek vključevanja obdržite doma.

Sorodni viri

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico