Brezplačen preizkus

Ustvarite bogastvo s programsko opremo za uspeh strank

Poskrbite za zadovoljstvo svojih strank tako, da zagotovite brezhibne storitve na vseh kanalih.

  • ✓ Brez stroškov namestitve  
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Programska oprema za uspeh strank za boljšo izkušnjo strank

Odlična programska oprema za uspeh strank vam omogoča, da zagotovite odlično podporo. Naša celovita rešitev vam omogoča, da se osredotočite na vzpostavljanje novih odnosov s strankami, saj se osredotoča na personalizacijo, hitrost in uporabnost. LiveAgent vam omogoča, da vse kanale za komunikacijo s strankami združite v en sam enoten poštni predal, do katerega lahko dostopajo vsi v vašem podjetju. Tako lahko vsak član osebja vidi vse interakcije s strankami na enem mestu, agenti pa lahko začnejo graditi odnose s strankami.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
  • SourceForge Leader Winter 2022
  • slashdot leader winter
  • Capterra Best Value 2021

Zakaj potrebujete programsko opremo za uspeh strank

Ključ do uspeha na področju storitev za stranke je dober odnos s strankami. Da bi to dosegli, je pomembno, da se na poizvedbe strank odzovete hitro, učinkovito in na oseben način. Vendar se številna spletna podjetja pri upravljanju poizvedb v službi za pomoč uporabnikom soočajo z izzivi, kar jim posledično onemogoča zagotavljanje učinkovitih odgovorov.
questions illustration

Pri upravljanju poizvedb v službi za pomoč uporabnikom so najpogosteje zabeležene naslednje težave

inbox cleanup - illustration

Izgubljena e-poštna sporočila

Pri večini e-poštnih odjemalcev je delo v skupnem e-poštnem predalu težko, saj niso bili ustvarjeni z mislijo na sodelovanje. Pri delu z Outlookom lahko na primer izbrišete delo sodelavca, ne da bi se tega zavedal, in obratno. Zato se lahko pomembna e-poštna sporočila zlahka izgubijo, spregledajo ali celo izbrišejo. Z LiveAgentom bodo imeli vsi vaši zaposleni dostop do skupnega poštnega predala, kar bo ekipam olajšalo sodelovanje.

Pozni odzivi

Ni dobro, da stranke čakajo, saj so lahko razočarane. Vendar je to pogosto realnost storitev za stranke. To še posebej velja za organizacije z velikimi podpornimi ekipami, saj zlahka spregledajo pomembna e-poštna sporočila, dokler ni prepozno. Vendar pa lahko s programom LiveAgent nastavite opomnike za spremljanje prednostnih e-poštnih sporočil. Tako bo vaša ekipa vedno ujela pomembna e-poštna sporočila, preden bo prepozno.
woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes
Test email campaigns

Težave pri sodelovanju

Če imate veliko ekipo za storitve za stranke je, z uporabo običajnih e-poštnih predalov, sodelovanje med njimi težko. Če na primer člani ekipe odidejo na dopust in prejmejo pomembna sporočila, se lahko izgubijo ali pozabijo. Rešitev? LiveAgent vam omogoča skupni službeni poštni predal, ki zaposlenim omogoča, da si delijo delovno obremenitev agentov. ki niso na voljo.

Upravljanje uspešnosti

Brez skupnega sistema za upravljanje komunikacije s strankami je zelo težko oceniti uspešnost podpore strankam. S programsko opremo LiveAgent lahko spremljate vsa sporočila, ki se izmenjujejo med vašo ekipo in strankami. Zlahka lahko odkrijete težave ali nagradite člane ekipe, ki vašim strankam zagotavljajo odlične storitve.
Cartoon woman looking at graph

Spoznajte LiveAgent - platformo za uspeh strank

Lost icon

Sledite poizvedbam in nanje odgovarjajte

LiveAgent vsem članom vaše ekipe omogoča enostaven način spremljanja poizvedb strank in njihovo odgovarjanje. Vse oblike komuniciranja s strankami integrira v eno celovito programsko opremo.
Group 370 icon

Večkanalna rešitev za vaše podjetje

Ne glede na to, ali stranke stopijo v stik z vami prek klicnega centra, klepeta v živo, družabnih medijev ali e-pošte, LiveAgent poskrbi, da lahko vaše osebje nenehno spremlja komunikacijo s strankami.
Clock icon

Učinkovito sporazumevanje z LiveAgentom

Ključ do uspeha strank je komunikacija, LiveAgent pa vam in vaši ekipi zagotavlja orodja, ki jih potrebujete za učinkovito komunikacijo.
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, upravljanje zahtevkov in avtomatizacijo, ki nam omogoča, da zagotovimo izjemno podporo našim strankam.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Napredne funkcije

LiveAgent ponuja številna orodja, ki lahko bistveno vplivajo na uspešnost vaše ekipe in na uspešnost vaših storitev za stranke. Ta orodja skupaj omogočajo, da vaše osebje brez težav komunicira s strankami prek različnih kanalov.
email ticketing - illustration
Savings illustration

Najboljše razmerje med kakovostjo in ceno

Naša programska oprema za uspeh strank ima najvišje ocene na tem področju in prekaša druge programske opreme za storitve za stranke, ki so dražji in imajo veliko manj funkcij.

Mobilna aplikacija za pomoč uporabnikom

Zagotavljanje uspeha strank pomeni, da strankam ponudite večkanalno izkušnjo. Zato smo razvili temu posvečeno, lastno aplikacijo za Android in iOS, ki se brez težav poveže z vašim spletnim odjemalcem. Tudi če je vaši zaposleni niso prisotni na delovnem mestu, lahko še naprej komunicirajo z vašimi strankami prek e-pošte, telefona in družabnih medijev – v svoji aplikaciji. Rezultat? Vsako pomembno sporočilo bo prejelo hiter odgovor.
Mobile application - illustration
connected world map

Popolnoma večjezično

Naša programska oprema za uspeh strank se uporablja po vsem svetu in vključuje popolno ali delno večjezično podporo. V aplikaciji ponuja več kot 40 različnih jezikov in omogoča popolno prilagoditev vsake posebne črke ali črke z naglasom. Tako lahko vaše osebje pri odgovarjanju na poizvedbe in zahteve strank uporablja svoj materni jezik, vaše stranke pa lahko poiščejo pomoč v svojem jeziku.

Funkcije, ki jih potrebujete

Z našim intuitivnim sistemom za upravljanje zahtevkov lahko takoj vidite vse interakcije s strankami in avtomatizirate številna ponavljajoča se opravila storitev za stranke. Vaše osebje lahko takoj prehaja med različnimi oblikami komunikacije, z oblikovanjem kontaktnih obrazcev in po meri izdelanimi centri za podporo pa lahko prilagodite izkušnjo strank posebnim potrebam svojega sektorja. LiveAgent se nenehno izboljšuje in razvija nove funkcije. LiveAgent že ponuja več kot 179 funkcij za pomoč uporabnikom in več kot 40 integracij.
features overview - integration

Več kot 21.000 podjetij se ne more motiti

LiveAgentu zaupajo nekatera največja in najprestižnejša podjetja na svetu. Preberite naše zgodbe o uspehu in priporočila ter ugotovite, kako vam lahko LiveAgent pomaga pri doseganju uspeha strank, zagotavljanju zvestobe strank in dvigu službe za podporo strankam.
app installation - illustration

LiveAgent se prilagodi vašemu podjetju

LiveAgent je zmogljivo orodje za uspeh strank za nova in obstoječa podjetja. Če šele začenjate s poslovanjem, vam bo omogočilo hitro oblikovanje baze strank in vzpostavitev zvestobe med strankami. Če ste uveljavljeno podjetje, ki želi svojo izkušnjo s strankami dvigniti na višjo raven, vam bo integracija vseh komunikacijskih kanalov v en centraliziran sistem omogočila, da bo vaše osebje veliko lažje in učinkoviteje komuniciralo s strankami. LiveAgent smo zasnovali kot agilno rešitev za storitve za stranke, naša programska oprema pa je primerna za podjetja vseh velikosti. Ne glede na to, v kateri panogi delujete ali kako veliko je vaše podjetje, vam lahko pomagamo vzpostaviti boljšo komunikacijo s strankami.

Kaj je programska oprema za uspeh strank?

Programska oprema za uspešnost strank bo vam in vaši ekipi pomagala pri upravljanju interakcij s strankami. LiveAgent je rešitev SaaS, ki združuje vse vaše komunikacije v en celosten sistem.
customer FAQ - illustration
to do list - illustration

Kako izbrati pravo programsko opremo za uspeh strank

Trg programske opreme za uspešnost strank je nasičen, vendar vam bo vsak ponudnik ponudil drugačen nabor orodij. Kot pri vsaki nakupni odločitvi bodo vaše potrebe po programski opremi za uspešnost strank odvisne od vašega sektorja, velikosti podjetja in vaših osebnih potreb. Večina ponudnikov programske opreme ponuja osnovne funkcije, ki vključujejo upravljanje zahtevkov, klepet v živo ali analitično nadzorno ploščo. Tiste, ki so naprednejše, imajo avtomatizacijo, več sistemov za podporo z bazami znanja ali različna orodja za sodelovanje. Z LiveAgentom smo šli še korak dlje. Programsko opremo za klicne centre smo vgradili neposredno v našo platformo, kar vam omogoča, da brez težav preklapljate med telefonskimi klici in drugimi oblikami komunikacije. LiveAgent podpira tudi sporočila družbenih medijev neposredno iz lastne nadzorne plošče, kjer lahko tudi odgovarjate na ta sporočila. Naš edinstven sistem za upravljanje zahtevkov združuje vse oblike komunikacije na enem mestu.

Primerjava programske opreme za uspeh strank

Ker je na trgu toliko možnosti, je izbira programske opreme za uspeh strank lahko težavna naloga. Zato smo LiveAgent ustvarili tako, da je čim bolj prilagodljiv. Če imate samo enega člana ekipe za podporo strankam, ni problema: LiveAgent bo poskrbel za organizacijo vseh sporočil. Če imate veliko ekipo, ki se ukvarja z vprašanji strank, jim bo LiveAgent omogočil sodelovanje in vašim strankam omogočil najboljšo možno izkušnjo. LiveAgent ponuja vse te funkcije prek intuitivnega uporabniškega vmesnika, ki je enostaven za uporabo in iz katerega si lahko ogledate ključne kazalnike, ki prikazujejo, kako dobro oskrbujete svoje stranke. Uporaba programske opreme LiveAgent je zelo ugodna, saj vse te uporabne funkcije dobite za ceno povprečne večerje za dve osebi.
Mobile testing illustration

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Pogosta vprašanja

Kaj je programska oprema za uspeh strank?

Programska oprema za uspeh strank pomaga podjetjem zagotoviti, da je večina interakcij s strankami zadovoljiva. Kako? Z vsakodnevnim zagotavljanjem potrebnih orodij svojim agentom.

Zakaj potrebujem programsko opremo za uspeh strank?

Platforma za uspeh strank olajša obravnavanje velikih količin poizvedb strank s funkcijami, kot so SLA, časovna pravila in samodejno razdeljevanje zahtevkov.

Kako opredeljujete uspeh strank?

Uspeh strank pomeni, da lahko vaše podjetje učinkovito in uspešno obravnava poizvedbe strank, da bi spodbudili zadrževanje in zvestobo strank ter povečali dobičkonosnost podjetja.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico