Business woman or judge consult having team meeting with client,

Kontrolni seznam Uvajanje stranke SaaS

Kontrolni seznam za vključitev stranke SaaS je orodje, ki ga upravitelji uspeha strank uporabljajo za spremljanje ključnih nalog, ki jih je treba opraviti med začetek strankine poti z novo aplikacijo Programska oprema kot storitev (SaaS). Ti koraki bodo stranki pomagali kar najbolje izkoristiti vaš SaaS in se izognili kakršnim koli morebitnim oviram, ki bi lahko povzročile zgodnjo opustitev.

Uspešna vključitev v novo aplikacijo SaaS je odvisna od tega, kako enostavna je za uporabo in kako hitro lahko stranka vidi rezultate uporabe programske opreme. Če je proces vključevanja stranke dolg, zapleten ali brez ključnih korakov, bo to nove stranke verjetno odvrnilo od uporabe programske opreme in povzročilo, da bodo odpadle.

Kontrolni seznam za uvajanje strank v SaaS lahko pripomore k uspehu strank vodje spremljajo ključne naloge, ki jih je treba opraviti na začetku strankine poti, in vsako pravilno izvedejo. Z implementacijo teh metod boste svojim strankam lahko zagotovili odlično uporabniško izkušnjo vkrcanja, zaradi katere bodo ostale zadovoljne z vašim izdelkom.

Komu lahko koristi kontrolni seznam za vključitev stranke SaaS

  • Upravljavci uspeha strank

Kontrolni seznam za vključitev stranke SaaS lahko pomaga upraviteljem uspeha strank, da spremljajo ključne naloge, ki jih je treba opraviti na začetku strankine poti. To jim bo omogočilo pravilno izvedbo vsake naloge in svojim strankam zagotovilo odlično uporabniško izkušnjo vkrcanja.

  • Upravitelji računov

Če ste upravitelj računa, vam kontrolni seznam za vključitev stranke SaaS pomaga spremljati naloge, ki jih je treba opraviti za vsako stranko. Na ta način jim lahko zagotovite najboljšo možno izkušnjo in ste lahko prepričani, da vaše stranke kar najbolje izkoristijo vašo aplikacijo SaaS.

  • New SaaS stranke

Kontrolni seznam za vključitev strank SaaS lahko pomaga novim strankam kar najbolje izkoristiti vašo programsko opremo. Če podjetje sledi korakom na takem kontrolnem seznamu, bodo stranke lahko hitro videle rezultate in ostale zadovoljne s storitvijo.

Raziščite naš kontrolni seznam za vključitev strank SaaS

Kontrolni seznam Uvajanje stranke SaaS

When a new customer signs up for your SaaS, send them a triggered greeting.

Why is it important to prepare an automated welcome message?

This is the first interaction that a new customer has with your company. It’s crucial to make this message as friendly and welcoming as possible, as it will set the tone for future interactions.

LiveAgent Welcome on board message

How to prepare an automated welcome message?

Your greeting should include information on how to get started with your software and what they can expect from the customer onboarding process. It’s also a good idea to include links to helpful resources, such as your company’s blog or FAQ section.

What tools to use for preparing an automated welcome message?

  • Marketing automation platform – to set up a triggered greeting
  • Email service provider – to send the automated welcome message
  • Your company’s blog or FAQ section – to provide helpful resources for new customers

Ko stranko pozdravite, je čas, da stopite v stik in se dogovorite za klic.

Zakaj je pomembno načrtovati klic s stranko?

Telefonski klic je odličen način za vzpostavitev odnosa z novo stranko. To je priložnost, da se predstavite, jih bolje spoznate, izveste več o njihovih potrebah in odgovorite na morebitna vprašanja.

Kako načrtovati klic s stranko?

Stranki pošljite e-poštno ali koledarsko povabilo z datumom in uro klica ter povezavo do sestanka. Ne pozabite vključiti vseh dodatnih informacij, ki jih morda potrebujejo, kot je dnevni red ali seznam vprašanj za pripravo na klic.

Katera orodja uporabiti za načrtovanje klica s stranko?

  • Orodje za razporejanje – za določitev ure za klic
  • Programska oprema za koledar – za shranjevanje datuma
  • Ponudnik e-poštnih storitev – za pošiljanje povabila

To je prva stvar, ki jo nove stranke vidijo, ko se prijavijo, zato bo nastavila ton za prihodnje interakcije.

Zakaj je pomembno vključiti pozdravni zaslon ali modal?

To ni le priložnost, da naredite odličen prvi vtis, ampak je tudi priložnost, da zagotovite nekaj koristnih informacij o vaši programski opremi. Tako bodo vaše stranke vedele, kaj lahko pričakujejo in kako kar najbolje izkoristiti vašo aplikacijo SaaS.

Kako vključiti pozdravni zaslon ali modal?

Ustvarite ga sami z uporabo HTML, CSS in JavaScript ali uporabite orodje, kot je Appcues, da ustvarite in upravljate svoje pozdrave.

Katera orodja uporabiti za vključitev pozdravnega zaslona ali načina?

  • HTML, CSS in JavaScript – za ustvarjanje pozdravnega zaslona ali modal
  • Appcues – za ustvarjanje in upravljanje pozdravov

Med klicem ali sestankom vprašajte stranko, kaj želi doseči z uporabo vašega SaaS.

Zakaj je pomembno postaviti cilje za uspeh strank?

Če jasno razumete strankin cilj vključevanja, pomeni, da boste lahko prilagodili proces vključevanja njihovim posebnim potrebam. Tako bodo hitreje opazili rezultate in povečali svoje možnosti za uspeh z uporabo vašega izdelka.

Kako postaviti cilje za uspeh strank?

Sodelujte s stranko, da ugotovite njene specifične cilje uporabe vaše programske opreme. Ko boste dobro razumeli, kaj želijo doseči, ustvarite seznam nalog za vkrcanje, da bodo lahko najbolje uporabili vašo aplikacijo SaaS za doseganje teh ciljev.

Katera orodja uporabiti za določanje ciljev uspeha strank?

  • Delovni list za določanje ciljev – za pomoč vam in stranki pri prepoznavanju specifičnih ciljev
  • Orodje za vodenje projekta – za ustvarjanje načrta za doseganje teh ciljev

Ko so strankini cilji določeni, je čas, da imenujete nekoga, ki bo spremljal napredek pri doseganju ciljev.

Zakaj je pomembno dodeliti upravitelja uspeha strank?

Dober vodja uspeha strank bo stranki pomagal kar najbolje izkoristiti vašo programsko opremo z zagotavljanjem navodil in podpore. Tam bodo odgovorili na vsa vprašanja, svetovali in spremljali, kako napreduje stranka.

Kako dodeliti upravitelja uspeha strank?

Izberite nekoga, ki pozna vašo programsko opremo in je dober pri delu z ljudmi. Ta oseba mora biti nekdo, s katerim se lahko stranka počuti udobno v komunikaciji in ji lahko zaupa, da ji bo pomagal doseči cilje.

Katera orodja uporabiti za dodelitev upravitelja uspeha strank?

  • Imenik zaposlenih – poiščite nekoga, ki pozna vašo programsko opremo in je dober pri delu z ljudmi
  • Sistem za upravljanje odnosov s strankami (CRM) – za spremljanje strankinega napredka in interakcije z upraviteljem uspeha strank

Vrsta, ki jo izberete, bo odvisna od potreb vašega podjetja in vaših strank.

Zakaj je pomembno izbrati pravi model vkrcanja?

Postopek uvajanja SaaS mora biti zasnovan tako, da ustreza posebnim potrebam vašega podjetja in vaših strank. Če je predolgo ali zapleteno, boste tvegali izgubo strank, preden sploh začnejo.

Kako izbrati model vkrcanja?

Samopostrežna uvedba pomeni, da lahko stranke začnejo uporabljati vašo programsko opremo brez vaše pomoči, zaradi česar je pogosto najboljša možnost za preproste aplikacije z nizko krivuljo učenja. Model vključevanja z nizkim dotikom zahteva nekaj pomoči, vendar lahko stranke še vedno večinoma ugotovijo stvari same. Model z visokim dotikom je najboljši za bolj zapletene aplikacije, ko bodo stranke za uspeh potrebovale veliko pomoči.

Kaj vam lahko pomaga izbrati model vkrcanja?

  • Vaši poslovni cilji – določiti, kakšna izkušnja pri vključevanju strank bo najbolje izpolnjevala vaše potrebe
  • Vaše stranke – razumeti njihove potrebe in kako se najbolje učijo

To vam bo omogočilo, da prepoznate vsa področja, kjer ima stranka težave.

Zakaj je pomembno nastaviti sledenje in analitiko?

Preverjanje napredka stranke vam bo pomagalo izmeriti njihov napredek pri izpolnjevanju ciljev in opaziti morebitne težave. Posledično jim boste lahko pomagali in poskrbeli, da bodo ostali na pravi poti.

Kako nastaviti sledenje in analitiko?

Ena najučinkovitejših metod je uporaba pristopa, ki temelji na podatkih . To pomeni zbiranje informacij iz različnih virov, da bi dobili popolno sliko o napredku stranke.

Katera orodja uporabiti za nastavitev sledenja in analitike?

  • Platforma za uspeh strank – za sledenje zdravju in dejavnosti strank na več kanalih
  • Orodje za vizualizacijo podatkov – za pomoč pri razumevanju vseh podatkov in prepoznavanju vzorcev

“A-ha!” trenutek je, ko stranka nenadoma spozna vrednost vašega izdelka.

Zakaj je pomembno prepoznati svoj trenutek Eureka?

“A-ha!” trenutek je bistven za spodbujanje sprejemanja izdelka in preprečevanje odpovedi strank. To je točka, ko spoznajo polni potencial vašega izdelka in kako jim lahko pomaga doseči njihove cilje.

Kako prepoznati svoj trenutek Eureka?

Najprej lahko vprašate obstoječe, zadovoljne stranke, kdaj so to izkusile v anketah, intervjujih ali celo le priložnostnih pogovorih. Prav tako lahko poiščete vzorce v svojih podatkih, da ugotovite, kdaj bodo različne stranke najverjetneje imele trenutke Eureka.

Katera orodja uporabiti za prepoznavanje vašega trenutka Eureka?

  • Orodje za anketiranje – za zbiranje povratnih informacij strank o njihovem “a-ha!” trenutki
  • Orodje za klepet – za pogovor s strankami v realnem času, da jih vprašate
  • Orodje za analizo podatkov – za prepoznavanje vzorcev v obnašanju strank

To je zaporedje dogodkov, ki odjemalca vodi od prve uporabe vaše programske opreme do tega, da ima “a-ha!” trenutek z njim.

Zakaj je pomembno zgraditi pot stranke nazaj od trenutka Eureka?

Z razumevanjem korakov, ki vodijo do “a-ha!” trenutek, si lahko prizadevate zagotoviti, da bodo vse stranke imele nemoteno in uspešno pot do njega. To bo na koncu pripomoglo k zmanjšanju odliva in povečanju sprejemanja izdelkov.

Kako zgraditi pot stranke nazaj od trenutka Eureka?

Začnite z načrtovanjem različnih korakov, ki vodijo do “a-ha!” trenutek, jih nato z obratnim inženiringom ustvarite pot stranke. Ko imate pot, lahko prepoznate morebitne ovire in jih odpravite.

Katera orodja uporabiti za ustvarjanje poti stranke nazaj od trenutka Eureka?

  • Orodje za načrtovanje poti stranke – za vizualizacijo poti stranke od začetka do konca
  • Orodje za vodenje projektov – pomaga odstraniti morebitne ovire in poenostaviti potovanje

Če imate na voljo zbirko člankov, vadnic za izdelke in drugih virov, boste strankam pomagali pri uporabi vašega SaaS.

Zakaj je pomembno vzpostaviti bazo znanja ali stran s pogostimi vprašanji?

Lahko so dragoceni viri za stranke, ki imajo težave z uporabo vašega izdelka ali imajo vprašanja o njem. Če jim zagotovite odgovore, ki jih potrebujejo, lahko zmanjšate verjetnost, da bodo obupali in se znebili.

Kako vzpostaviti bazo znanja ali stran s pogostimi vprašanji?

Članke ustvarite sami, najemite nekoga drugega, da jih napiše namesto vas, ali uporabite orodje za samodejno ustvarjanje. Skupaj si morate prizadevati za vsaj 100 člankov v svoji bazi znanja.

Katera orodja uporabiti za postavitev baze znanja ali strani s pogostimi vprašanji?

Vodniki vseh vrst so odličen način, da strankam pomagate pri učenju uporabe vašega izdelka.

Zakaj je pomembno narediti (video) vadnice?

Če stranke ne morejo ugotoviti, kako uporabljati vaš izdelek, bodo verjetno obupale in odšle. Če jim zagotovite vodnike po korakih, lahko povečate možnosti, da postanejo dolgoročne stranke ali celo zagovorniki blagovnih znamk.

Kako narediti (video) vadnice?

Lahko jih ustvarite sami ali najamete nekoga drugega, da to stori namesto vas. Obstaja več različnih načinov za pripravo vadnic, vendar je video pogosto najučinkovitejši.

Katera orodja uporabiti za izdelavo (video) vadnic?

  • Orodje za snemanje zaslona – za snemanje zaslona, ​​medtem ko hodite skozi korake
  • Programska oprema za urejanje videa – za dodajanje vizualnih elementov in poliranje končni izdelek
  • Platforma za gostovanje videa – za gostovanje in dostavo videoposnetkov vašim strankam

To je odličen način, da strankam ponudite podporo v realnem času, medtem ko uporabljajo vašo programsko opremo.

Zakaj je pomembno uvesti klepetalne robote ali orodja za pomoč v živo?

Stranke, ki imajo težave z uporabo vašega SaaS, bodo morda potrebovale pomoč v realnem času. Ponudba te vrste podpore jim bo pomagala, da kar najbolje izkoristijo vaš izdelek in zmanjšala verjetnost, da bodo odpovedali.

Kako implementirati klepetalne robote ali orodja za pomoč v živo?

Na voljo je več različnih orodij za klepet in pomoč v živo, zato se boste morali odločiti, katero je pravo za vaše podjetje. Ko se odločite, lahko začnete nastavljati orodje in usposabljati svojo ekipo za izdelke, kako ga uporabljati.

Katera orodja uporabiti za implementacijo klepetalnih robotov ali orodij za pomoč v živo?

Z zagotavljanjem podpore prek službe za pomoč uporabnikom lahko povečate zadovoljstvo in zvestobo strank. To je zato, ker boste lahko obravnavali njihove težave in jim pomagali kar najbolje izkoristiti vaš SaaS.

Kako uporabljati programsko opremo službe za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent?

Morali se boste prijaviti za račun in nato začeti nastavljati funkcije.

Če želite vedeti, kako to storiti, si oglejte zbirko znanja LiveAgent. Tam boste našli veliko uporabnih vadnic, ki vam bodo pomagale brez težav zagnati programsko opremo.

Ko uporabljate večkanalno programsko opremo službe za pomoč uporabnikom, lahko zagotovite brezhibno storitev za stranke na vseh kanalih. Z uporabo te rešitve boste lahko izboljšali svoj odzivni čas in hitreje odgovarjali na povpraševanja strank – navsezadnje bodo vaše stranke srečnejše.

LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico, tako da lahko kadar koli raziščete ključne funkcije in preverite, ali je prava za vaše podjetje.

Kakšno programsko opremo službe za pomoč uporabnikom uporabiti?

  • LiveAgent – ponuja 14-dnevno brezplačno preskusno različico in je ena najbolj priljubljenih možnosti za programsko opremo službe za pomoč uporabnikom z številne funkcije, kot so prodaja vstopnic, klepet v živo, baza znanja in avtomatizacija

Metode za vključitev strank SaaS

  • Poenostavite prijavo

Ta postopek mora biti čim lažji za vaše nove stranke, zato zmanjšajte število korakov in poskrbite, da bo postopek prijave kratek in preprost. Zapleten postopek prijave bo le odvrnil potencialne stranke.

  • Čim prej jih pripravite do uporabe vašega SaaS

Prej ko nova stranka začne uporabljati vašo programsko opremo, tem bolje. Ko se prijavijo, jim predstavite izdelek ali jim pošljite e-pošto z navodili, kako začeti.

  • Ustvarite prilagojeno izkušnjo

Vaš SaaS bi moral biti prilagojen vsaki stranki z dodajanjem osebne note, zato poskrbite, da boste zbrali podatke o njihovih željah in jih uporabili, da jim prilagodite vstopno pot stranke. To lahko vključuje stvari, kot je pošiljanje ciljne vsebine ali jim prilagojena predstavitev izdelka.

  • Zberite povratne informacije in jih uporabite za izboljšanje postopka

Mnenja strank so bistvena za izboljšanje vaše strategije vključevanja, zato redno zbirajte povratne informacije in jih uporabite za pozitivne spremembe. To lahko storite z nadaljnjim e-poštnim sporočilom, sporočili v aplikaciji, anketami, intervjuji itd. Mnenja uporabnikov, ki jih delijo na spletu, lahko delujejo tudi kot družbeni dokaz in delujejo kot pozitivna okrepitev za spodbujanje več potencialnih strank k uporabi vašega SaaS.

  • Zagotovite brezplačen preizkus

Dovolite potencialnim strankam, da preizkusijo vaš SaaS, preden se odločijo za nakup, je odličen način za povečanje konverzij. Prepričajte se le, da je preskus dovolj dolg, da lahko dobijo dober občutek o izdelku, ne da bi omejili eno samo funkcijo in potencialnim strankam preprečili, da bi izkusili njegov polni potencial.

Povzetek kontrolnega seznama za vključitev stranke SaaS

  • Pripravite avtomatizirano pozdravno sporočilo
  • Načrtujte klic s stranko
  • Vključite pozdravni zaslon ali modal
  • Postavite cilje uspeha strank
  • Določite upravitelja uspeha strank
  • Izberite svoj model vkrcanja
  • Nastavite sledenje in analitiko
  • Prepoznajte svoj Eureka trenutek, ki spodbuja sprejemanje izdelka
  • Zgradite pot stranke nazaj od trenutka Eureka
  • Nastavite bazo znanja ali stran s pogostimi vprašanji
  • Naredite (video) vaje
  • Implementirajte chatbote ali orodja za pomoč v živo
  • Uporabite programsko opremo službe za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent

Frequently asked questions

Kako lahko izboljšam postopek vključevanja svojih strank?

Prvi korak je, da strategijo vključevanja strank naredite preprosto in ji lahko sledite. Hitro jih seznanite z vsako osrednjo funkcijo, tako da zagotovite napotitveni vir za veliko koristnih materialov za vkrcanje, kot so vadnice in vodniki, ter ponudite podporo, da lahko vaša baza strank po potrebi dobi pomoč.

Kateri je najboljši način za vključitev novih strank?

Najprej je pomembno, da jasno definirate, kaj želite od novih strank – ali je to prijava za brezplačno preskusno različico, nakup ali kaj povsem drugega. Ko poznate svoj ciljni rezultat, lahko delate nazaj, da ugotovite korake, ki so potrebni za dosego cilja. Nato se prepričajte, da je vaš postopek vključevanja v SaaS poenostavljen in enostaven za razumevanje. Morda se odločite, da je vključevanje z nizkim dotikom, pristop, osredotočen na samopostrežbo, najboljši način za skrajšanje časa dokončanja.

Kako zmanjšam odliv strank?

Ena najpomembnejših stvari za povečanje stopnje obdržanja strank je zagotoviti, da so zadovoljne z vašim izdelkom ali storitvijo. Obravnavajte morebitne pritožbe strank in jih skušajte rešiti čim hitreje ter redno preverjajte svoje stranke, kako jim gre in kakšne so njihove potrebe. Če lahko proaktivno obravnavate morebitne težave, preden nekdo postane nezadovoljen, boste v veliko boljšem položaju, da ga preprečite, da bi odšel, in ga spremenite v zveste stranke.

Kdaj naj začnem z uvajanjem strank?

Na splošno, če to storite čim prej po tem, ko se stranka prijavi na vašo storitev, imate najboljšo možnost, da zagotovite, da razume, kako uporabljati vaš izdelek ali storitev, in da lahko kar najbolje izkoristi. Prav tako je pomembno vzdrževati redno komunikacijo s strankami, da prepoznate področja, kjer morda potrebujejo dodatno pomoč.

Kateri je najboljši način za sprejemanje novih strank?

Pokažite jim hvaležnost, ker so izbrali vaše podjetje – preprosta kartica z zahvalo lahko veliko prispeva k temu, da se stranke počutijo cenjene. Poskrbite tudi, da bodo imeli pozitivno izkušnjo – prvi vtis je pomemben, zato morate storiti vse, kar je v vaši moči, da zagotovite, da bodo stranke, ki prvič prihajajo, uživale v poslovanju z vami že od samega začetka.

Sorodni viri

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico