Kaj so pritožbe?
Pritožba je sporočilo ali obvestilo, v katerem stranke izrazijo svoje nezadovoljstvo. To se zgodi, ko pričakovanja strank niso izpolnjena ali pa imajo težave z izdelkom ali storitvijo.
Rešitev za te stranke je nadomestilo, darilo ali povratna informacija. Pritožbe niso dobre za podjetje, po drugi strani pa predstavnikom strank, menedžerjem pomagajo pri zagotavljanju boljše storitve.
Ko stranka objavi pritožbo na vašem Facebook profilu, se vse spremlja v LiveAgentu in nanjo se lahko odzovete v trenutku.
Frequently Asked Questions
Kaj so pritožbe?
Pritožbe strank so neujemanje med tem, kaj kupci pričakujejo, in tem, kakšen izdelek ali storitev prejmejo. Lahko se šteje, da gre za neizpolnitev obljube, ki jo je stranka dobila od blagovne znamke. Pritožbe se lahko nanašajo predvsem na kakovost izdelka.
Kako lahko stranke prijavijo pritožbe?
Če se želijo pritožiti, se morajo stranke obrniti na službo za pomoč uporabnikom. Odvisno od kanala ali kanalov, ki jih blagovna znamka izbere, je treba eno od poti izbrati kot način vložitve pritožbe. Običajno boste morali vnesti številko naročila.
Ali so pritožbe strank dobre?
Pritožbe strank na prvi pogled niso dobre, kljub temu pa iz njih lahko izhajajo dodana vrednost. Zahvaljujoč pritožbam ugotovimo, kaj nam ne uspe, kaj kupci pričakujejo, katere obljube blagovna znamka ni izpolnila. Poleg tega stranke ob ustreznem obravnavanju pritožb vidijo, da jih jemljejo resno. Njihovo mnenje šteje.
Expert’s note
Pritožbe so izražanje nezadovoljstva strank. Uporaba programske opreme za upravljanje pritožb pomaga pri sledenju rešitev in zagotavljanju boljše storitve.
Podjetja tekmujejo za pozornost kupcev in uporabljajo marketinške akcije, promocije in programe zvestobe. Za zadovoljstvo strank je pomembno poslušanje njihovih povratnih informacij in zagotavljanje odlične storitve. Pomembno je tudi zahtevati povratne informacije od strank na ustrezen način, da se izboljša izkušnja strank.