Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vodja službe za stranke

Kdo je vodja službe za stranke?

Vodja službe za stranke je oseba, ki je odgovorna za službo za pomoč uporabnikom. Ta oseba ima številne odgovornosti, kot so določanje strategij, nalog, politik in standardov storitev, vodenje in motiviranje osebja za storitve za stranke.

Vodje služb za stranke morajo usposobiti predstavnike strank za zagotavljanje najboljše podpore, vzpostavitev zvestih odnosov s strankami in odlično znanje o izdelkih in storitvah. Analizirati morajo podatke, ustvarjati poročila in imajo tudi nekatere finančne odgovornosti. Zato mora biti vodja službe za stranke potrpežljiv, usposobljen za IT, prijazen in sposoben delati pod pritiskom.

Pogosta vprašanja

Kdo je vodja službe za stranke?

Vodja službe za stranke, znan tudi kot skrbnik za stranke, je oseba, ki skrbi za zadovoljstvo strank in potencialnih strank podjetja. Njegove naloge vključujejo predvsem zagotavljanje odličnih storitev za stranke, skrb za servisno ekipo ter ustvarjanje rešitev, ki to storitev izboljšujejo.

Kakšne so odgovornosti vodje službe za stranke?

Odgovornosti vodje službe za stranke vključujejo zagotavljanje celovitih storitev za stranke v podjetju. Za dosego tega cilja bi moral upravitelj učinkovito prenašati nekatera vprašanja strank na posebno ekipo, upravljati račune strank, pa tudi dohodne klice in e-pošto. Hraniti mora tudi evidenco interakcij med zastopniki in strankami ter posebne zapise o izvedenih dejanjih. Izjemno pomembno je tudi graditi odnose z zaposlenimi in skrbeti za njihov razvoj.

Ali lahko v LiveAgent dodate upravitelja službe za stranke?

V LiveAgent nimate na voljo vloge upravitelja podpore strankam, vendar ima lahko oseba s to vlogo večja pooblastila za agenta. Zato mu je vredno dati vlogo skrbnika ali lastnika (odvisno od potreb in politike podjetja). Nato lahko ustrezno upravlja ekipo in podatke.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico