Kaj je dinamična vsebina?
Vsebina spletnega mesta, ki se pogosto spreminja glede na potrebe gledalca, je znana kot dinamična vsebina.
Ko kupec na spletni strani poda kakršno koli zahtevo, aplikacija deluje tako, da vsebina, ustvarjena in prikazana na zaslonu, temelji na željah stranke. To strankam pomaga do dobre izkušnje.
Vsi prejšnji obiski ene same stranke lahko pomagajo spremeniti vsebino, ki bi si jo uporabnik rad ogledal. Tudi jezikovna podpora je zelo v pomoč, saj se vsebina samodejno spremeni v jezik stranke, ki jo gleda.
Frequently Asked Questions
Kaj je dinamična vsebina?
Dinamična vsebina je vsa internetna in digitalna vsebina, ki se spreminja glede na podatke, s katerimi razpolagamo, pa tudi glede na vedenje in preference uporabnika. Lahko so objavljene v besedilni, video, zvočni ali mešani obliki. Na tej podlagi delujejo na primer YouTube algoritmi, ki prikazujejo gradivo glede na želje uporabnika.
Ali stranke cenijo dinamično vsebino?
Stranke cenijo dinamično vsebino, ker menijo, da je vsebina prilagojena njihovim interesom in željam ter je naslovljena tudi neposredno nanje. Večina družabnih medijev deluje po tem načelu, vendar se takšne vsebine pojavljajo tudi na spletnih mestih ali v storitvah za stranke.
Ali lahko v LiveAgent uporabljate dinamično vsebino?
V LiveAgent lahko uporabite dinamično vsebino. Ta se spremeni glede na potrebe gledalca. Strankini prejšnji obiski spletnega mesta pomagajo pri izbiri vsebine. Odlično deluje kot sistem za podporo jezikom, saj se vsebina spremeni v jezik odjemalca, ki brska po spletnem mestu.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.