Kaj je integracija?
Za razširitev poslovanja integrirajte svoje spletno mesto z drugimi aplikacijami. Izbirajte med široko paleto aplikacij, orodij in vtičnikov. Trženje po e-pošti, upravljanje računov, CSM, CRM, upravljanje projektov, orodja za sodelovanje, orodja za selitev. Vse, kar potrebujete za zadovoljitev strank.
Oglejte si LiveAgent paleto integracij, vtičnikov in aplikacij.
Frequently Asked Questions
Kaj je integracija?
Integracija je sposobnost povezovanja različnih vrst spletnih mest, aplikacij, orodij in smernic. Zahvaljujoč integraciji lahko na enem mestu upravljate na primer račune, e-pošto, trženje v družabnih medijih, CRM, orodja za sodelovanje in migracijo. To omogoča učinkovitejše dejavnosti in izboljšuje delovanje digitalnih rešitev.
Kako integracija pomaga?
Integracija je izredno v pomoč, zlasti pri delu, ki zahteva uporabo številnih orodij in vtičnikov. Zahvaljujoč integraciji vam ni treba preklapljati med komunikacijskimi in upravljalnimi orodji, prihranite čas pri ponovnem vpisu. Poleg tega uporaba enega vmesnika pomaga pri organizaciji dejavnosti.
Katere so integracije v LiveAgent?
Z integracijo, ki jo ponuja LiveAgent, lahko povežete številna orodja, kot so: ponudnik VOiP, orodja za upravljanje podjetij, Googlovi obrazci, orodja za izpolnjevanje naročil, CRM, e-poštni nabiralniki, plačilna orodja in orodja za načrtovanje. To omogoča avtomatizacijo opravil in podpira tudi učinkovitost ekipe za pomoč strankam.
Strokovna opomba
Integracija omogoča povezovanje različnih orodij in smernic na enem mestu, kar izboljšuje učinkovitost in delovanje digitalnih rešitev.

How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.