Kaj je integracija?
Za razširitev poslovanja integrirajte svoje spletno mesto z drugimi aplikacijami. Izbirajte med široko paleto aplikacij, orodij in vtičnikov. Trženje po e-pošti, upravljanje računov, CSM, CRM, upravljanje projektov, orodja za sodelovanje, orodja za selitev. Vse, kar potrebujete za zadovoljitev strank.
Oglejte si LiveAgent paleto integracij, vtičnikov in aplikacij.
Frequently asked questions
Kaj je integracija?
Integracija je sposobnost povezovanja različnih vrst spletnih mest, aplikacij, orodij in smernic. Zahvaljujoč integraciji lahko na enem mestu upravljate na primer račune, e-pošto, trženje v družabnih medijih, CRM, orodja za sodelovanje in migracijo. To omogoča učinkovitejše dejavnosti in izboljšuje delovanje digitalnih rešitev.
Kako integracija pomaga?
Integracija je izredno v pomoč, zlasti pri delu, ki zahteva uporabo številnih orodij in vtičnikov. Zahvaljujoč integraciji vam ni treba preklapljati med komunikacijskimi in upravljalnimi orodji, prihranite čas pri ponovnem vpisu. Poleg tega uporaba enega vmesnika pomaga pri organizaciji dejavnosti.
Katere so integracije v LiveAgent?
Z integracijo, ki jo ponuja LiveAgent, lahko povežete številna orodja, kot so: ponudnik VOiP, orodja za upravljanje podjetij, Googlovi obrazci, orodja za izpolnjevanje naročil, CRM, e-poštni nabiralniki, plačilna orodja in orodja za načrtovanje. To omogoča avtomatizacijo opravil in podpira tudi učinkovitost ekipe za pomoč strankam.
Expert note
Integracija omogoča povezovanje različnih orodij in smernic na enem mestu, kar izboljšuje učinkovitost in delovanje digitalnih rešitev.

Krepitev obstoječih prizadevanj za podporo s klepetom v živo prinaša številne prednosti. Blagovne znamke, ki ponujajo klepet v živo, so videti bolj zaupanja vredne, kar poveča zvestobo strank. Poleg tega klepet v živo prinaša povečanje prodaje in 40-odstotno povečanje stopnje konverzije. Proaktivna podpora za klepet v živo pomaga povečati prodajo za 60% blagovnih znamk. 79% podjetij je dejalo, da je uvedba klepeta v živo izboljšala prodajo in prihodke. 70% kupcev ima ugodnejši pogled na blagovne znamke, ki ponujajo proaktivne storitve.
Bonton klepeta v živo za podporo strankam
Upoštevajte protokole klepeta in vljudnega pogovora. Spoznajte komunikacijski bonton klepeta v živo in se seznanite s pravili za storitve za stranke.
Brezplačna programska oprema za klicni center
Pri upravljanju klicnih centrov je pomembno, da se posodabljajo scenariji za agentov klicnih centrov, da bi bili bolj samozavestni in produktivni pri delu. Prednosti uporabe orodij klicnega centra vključujejo izboljšanje produktivnosti, zadovoljstvo strank, nižje stroške, enostavno izvedbo in skalabilnost. Pomembna je tudi ustrezna oprema klicnega centra, sledenje pravilnega jezika, uporaba prave vrste programske opreme ter upravljanje klicnega centra. Stroški, potrebni za vzpostavitev klicnega centra, se lahko razlikujejo glede na vrsto in vključujejo plače, najemnino in programske stroške.