Kaj je sistem zahtevkov za IT?
IT sistem za izdajanje zahtevkov je del službe za pomoč uporabnikom, ki vašim strankam olajša pomoč in vašim agentom hitre odgovore. Ko vam stranke pošljejo e-poštno sporočilo, klepetajo z zastopniki prek klepeta v živo ali se povežejo z vašim podjetjem prek drugega kanala – vsa komunikacija je shranjena v zahtevkih. Sistem IT zahtevkov upravlja z vsemi zahtevki, zato vašemu osebju za pomoč strankam pomaga ostati organiziran in učinkovit.
Frequently Asked Questions
Kaj je sistem zahtevkov za IT?
Sistem za izdajanje zahtevkov za IT je sistem, ki organizacijam omogoča reševanje njihovih notranjih poizvedb o podpori IT z upravljanjem in racionalizacijo procesa reševanja težav. Agenti obravnavajo posamezne elemente, imenovane zahtevki, ki jim omogočajo, da spoznajo težavo, s katero se sooča uporabnik.
Kako deluje sistem zahtevkov za IT?
Sistem za izdajanje zahtevkov za IT deluje tako, da ustvari zahtevek, v katerem so zabeležene interakcije s podporo ali zahtevo po storitvah. Zastopnik ima dostop do zahtevka in ima zato dostop do komunikacije v eni neprekinjeni niti. Na ta način agent ali stranka odpre nit, ki se je pojavila pred tem in lahko to stori brez težav. Pomaga tudi, da se na preprost način vrnemo k zgodbi.
Kako izgleda sistem zahtevkov za IT v LiveAgent?
LiveAgent sistem zahtevkov za IT je na voljo na enem panelu, tako kot druga orodja, ki jih ponuja LiveAgent. Zahvaljujoč temu imate dostop do univerzalnega nabiralnika, poizvedbe so združene v zahtevke, lahko preprosto preverite zgodovino stikov določene stranke in poročila, ki vam omogočajo analizo dosedanjih dejavnosti.
Samodejno dodeljevanje zahtevkov
Samodejno zasukajte dolžnost telefona in po potrebi nastavite čas premora za svoje agente. Preberite več o samodejnem dodeljevanju zahtevkov LiveAgent.
Podjetje ponuja klepet v živo s strankami prek platforme LiveAgent, ki vključuje 15 funkcij in omogoča prilagajanje videza, barv in časovnega žiga. Ta kanal za storitve za stranke je lahko konkurenčna prednost po ugodni ceni. Podjetje ponuja tudi portal za podporo, dnevnik sprememb in kalkulator stroškov. Izdelava računa omogoči dostop do nadzorne plošče, podatki za prijavo pa bodo poslani na e-poštni naslov. Uporaba piškotkov je potrebna za napredovanje v klepetu s strankami.