Kaj je poročilo o zadovoljstvu?
Poročilo o zadovoljstvu je poročilo, ki ga ustvari podjetje in prikazuje, kako zadovoljni so kupci z njihovimi izdelki in storitvami.
Na poročilo o zadovoljstvu ne vpliva le denarno, ampak tudi na kakovost izdelkov in poprodajnih storitev. Pogosto se zdi, da po nakupu izdelka opazite napako v izdelku in se za pomoč obrnete na službo za stranke. Vaše izkušnje z njihovim sistemom podpore vplivajo tudi na to, kako dobro je poročilo o zadovoljstvu podjetja.
Boljše kot je poročilo o zadovoljstvu podjetja, bolj je verjetno, da podjetje skrbi za svoje stranke.
Frequently Asked Questions
Kaj je poročilo o zadovoljstvu?
Poročilo o zadovoljstvu je poročilo, ki prikazuje, kako so vaše stranke zadovoljne z vašimi izdelki in storitvami. Najpogosteje ga ustvari podjetje, na katerega se nanaša poročilo. Upošteva ne le uporabo izdelkov in storitev, temveč tudi stopnjo zadovoljstva s storitvami za stranke.
Kdo naj pregleda poročilo o zadovoljstvu?
Poročilo o zadovoljstvu si morajo zagotovo ogledati zaposleni v podjetju, ki jih mora zanimati poročilo. Pokazal jim bo, kje so njihove prednosti, pa tudi kje so njihove slabosti. Če so poročila javna, je vredno prebrati poročila tekmecev. Zahvaljujoč temu vemo, kaj lahko navdihnemo in čemu se je bolje izogniti. Poročilo lahko preberejo tudi stranke, ki želijo kupiti določen izdelek ali storitev.
Pregled funkcij LiveAgent gamification
Oglejte si naš pregled funkcij LiveAgent gamification, ki so zasnovane tako, da vam pomagajo motivirati vašo ekipo in izboljšati zadovoljstvo strank.
Predloge za pridobitev e-pošte
Za vse priložnosti uporabite naše brezplačne predloge za e-pošto za pridobivanje strank! Izboljšajte sodelovanje strank, stopnjo obiskov e-pošte in še več!
Klepet v živo statistika in trendi
Storitev za stranke v realnem času je ključnega pomena. Oglejte si našo statistiko klepeta v živo in trende, da ugotovite, koliko je vaše podjetje odvisno od tega.