Kaj je poročilo o zadovoljstvu?
Poročilo o zadovoljstvu je poročilo, ki ga ustvari podjetje in prikazuje, kako zadovoljni so kupci z njihovimi izdelki in storitvami.
Na poročilo o zadovoljstvu ne vpliva le denarno, ampak tudi na kakovost izdelkov in poprodajnih storitev. Pogosto se zdi, da po nakupu izdelka opazite napako v izdelku in se za pomoč obrnete na službo za stranke. Vaše izkušnje z njihovim sistemom podpore vplivajo tudi na to, kako dobro je poročilo o zadovoljstvu podjetja.
Boljše kot je poročilo o zadovoljstvu podjetja, bolj je verjetno, da podjetje skrbi za svoje stranke.
Frequently asked questions
Kaj je poročilo o zadovoljstvu?
Poročilo o zadovoljstvu je poročilo, ki prikazuje, kako so vaše stranke zadovoljne z vašimi izdelki in storitvami. Najpogosteje ga ustvari podjetje, na katerega se nanaša poročilo. Upošteva ne le uporabo izdelkov in storitev, temveč tudi stopnjo zadovoljstva s storitvami za stranke.
Kdo naj pregleda poročilo o zadovoljstvu?
Poročilo o zadovoljstvu si morajo zagotovo ogledati zaposleni v podjetju, ki jih mora zanimati poročilo. Pokazal jim bo, kje so njihove prednosti, pa tudi kje so njihove slabosti. Če so poročila javna, je vredno prebrati poročila tekmecev. Zahvaljujoč temu vemo, kaj lahko navdihnemo in čemu se je bolje izogniti. Poročilo lahko preberejo tudi stranke, ki želijo kupiti določen izdelek ali storitev.
- Zadovoljstvo strank [Pojasnjeno]
- Vprašanja v anketi o zadovoljstvu strank (brezplačne predloge)
- Zadovoljstvo s storitvami za stranke [Pojasnjeno]
- Zadovoljstvo strank [Pojasnjeno]
- Ocena zadovoljstva strank [Pojasnjeno]
- Cilji in najboljše prakse zadovoljevanja strank (pojasnjeno)
- Kaj je vrednost za stranke in kako jo ustvarite? (+Ugodnosti)
- Ocene napovedi zadovoljstva (Pojasnjeno)