Kaj je poročilo o zadovoljstvu?
Poročilo o zadovoljstvu je poročilo, ki ga ustvari podjetje in prikazuje, kako zadovoljni so kupci z njihovimi izdelki in storitvami.
Na poročilo o zadovoljstvu ne vpliva le denarno, ampak tudi na kakovost izdelkov in poprodajnih storitev. Pogosto se zdi, da po nakupu izdelka opazite napako v izdelku in se za pomoč obrnete na službo za stranke. Vaše izkušnje z njihovim sistemom podpore vplivajo tudi na to, kako dobro je poročilo o zadovoljstvu podjetja.
Boljše kot je poročilo o zadovoljstvu podjetja, bolj je verjetno, da podjetje skrbi za svoje stranke.
Frequently Asked Questions
Kaj je poročilo o zadovoljstvu?
Poročilo o zadovoljstvu je poročilo, ki prikazuje, kako so vaše stranke zadovoljne z vašimi izdelki in storitvami. Najpogosteje ga ustvari podjetje, na katerega se nanaša poročilo. Upošteva ne le uporabo izdelkov in storitev, temveč tudi stopnjo zadovoljstva s storitvami za stranke.
Kdo naj pregleda poročilo o zadovoljstvu?
Poročilo o zadovoljstvu si morajo zagotovo ogledati zaposleni v podjetju, ki jih mora zanimati poročilo. Pokazal jim bo, kje so njihove prednosti, pa tudi kje so njihove slabosti. Če so poročila javna, je vredno prebrati poročila tekmecev. Zahvaljujoč temu vemo, kaj lahko navdihnemo in čemu se je bolje izogniti. Poročilo lahko preberejo tudi stranke, ki želijo kupiti določen izdelek ali storitev.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.
Orodje Klepet v živo LiveAgent ponuja 15 funkcij klepeta v živo, ki pomagajo izboljšati kakovost storitev strankam, povečati zadovoljstvo in zvestobo. Omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času, vključuje integracije z drugimi aplikacijami ter sistem upravljanja pritožb in VoIP telefonske sisteme. Klepet v živo je pomemben kanal za pridobivanje informacij o izdelkih in storitvah ter povečanje konverzij in zmanjšanja stresa strank.