Kaj je namen prenosa zahtevka?
Zahtevki se lahko prenašajo med oddelki in/ali agenti. Privzeto v praznem novem primerku LiveAgent vsi zahtevki pripadajo splošnemu oddelku. Če ustvarite več oddelkov in dodate več agentov, lahko v spustnem meniju izberete prenos lastništva zahtevka.
Vsi prenosi zahtevkov so časovno označeni, točen čas in oseba, odgovorna za prenos, pa je razvidna iz niti zahtevka.
![](https://www.liveagent.si/wp/urlslab-download/320a6c6417a688e8af87c256a19c2b82/transfer-unassign.jpg)
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni prenos zahtevka?
Prenosni zahtevek je zahtevek, ki se prenaša iz enega oddelka v drugega ali od enega agenta do drugega.
Kako lahko uporabite možnost prenosa zahtevka?
Če želite uporabiti možnost prenosa zahtevka, morate izbrati zahtevek, ki ga želite prenesti, in nato zastopnika ali oddelek, v katerega želite, da se prenese.
Ali je funkcija prenosa zahtevka na voljo v storitvi LiveAgent?
Prenos zahtevka je na voljo pri LiveAgent. Privzeta možnost pomeni, da vse zahtevke spadajo v splošni odsek. Če imate več oddelkov in več agentov, morate v spustnem meniju izbrati prenos lastništva zahtevka.
Razmišljate o migraciji iz Kustomerja?
Programska oprema LiveAgent omogoča večkanalno rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje strank, vzpostavljanje pogovorov in ustvarjanje ločenih baz znanja glede na jezik, izdelek ali blagovno znamko.
Prehajate iz Extenda na programsko opremo LiveAgent?
Izberite "LiveAgent za vedno brezplačen" ali enega od plačljivih paketov z 43 različnimi jeziki in podporo 24/7. Povečajte prihranke in donosnost naložb z ugodnostmi LiveAgenta.
Personalizacija in prilagajanje sta ključni metodi izboljšanja uporabniške izkušnje in storitev za stranke. LiveAgent programska oprema za podporo strankam omogoča hitro odgovarjanje na sporočila, samopostrežno izkušnjo za stranke in optimizacijo izkušnje strank. Obstajajo tudi različne integracije in funkcionalnosti programske opreme.