Prenos zahtevka

Kaj je namen prenosa zahtevka?

Zahtevki se lahko prenašajo med oddelki in/ali agenti. Privzeto v praznem novem primerku LiveAgent vsi zahtevki pripadajo splošnemu oddelku. Če ustvarite več oddelkov in dodate več agentov, lahko v spustnem meniju izberete prenos lastništva zahtevka.

Vsi prenosi zahtevkov so časovno označeni, točen čas in oseba, odgovorna za prenos, pa je razvidna iz niti zahtevka.

Kaj je namen prenosa zahtevka?

Frequently asked questions

Kaj pomeni prenos zahtevka?

Prenosni zahtevek je zahtevek, ki se prenaša iz enega oddelka v drugega ali od enega agenta do drugega.

 

Kako lahko uporabite možnost prenosa zahtevka?

Če želite uporabiti možnost prenosa zahtevka, morate izbrati zahtevek, ki ga želite prenesti, in nato zastopnika ali oddelek, v katerega želite, da se prenese.

 

Ali je funkcija prenosa zahtevka na voljo v storitvi LiveAgent?

Prenos zahtevka je na voljo pri LiveAgent. Privzeta možnost pomeni, da vse zahtevke spadajo v splošni odsek. Če imate več oddelkov in več agentov, morate v spustnem meniju izbrati prenos lastništva zahtevka.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico