Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Programska oprema za klepet

Kaj je programska oprema za klepet?

Programska oprema za klepet je najlažji in ne drag način komunikacije v realnem času med organizacijo in njenimi strankami ter obiskovalci spletnega mesta. Skupina za pomoč strankam ga uporablja za hiter odziv na poizvedbe.

Vsaka programska oprema za klepet ponuja številne funkcije in funkcije. V LiveAgentu lahko na svojem spletnem mestu nastavite povabila na klepet na vaši spletni strani, prilagodite gumb za klepet, vidite, kaj vaše stranke vpisujejo v klepetu v živo, in še veliko več. Za vašo organizacijo prinaša številne poslovne koristi.

Programska oprema za klepet

FAQ

What is chat software?

Programska oprema za klepet je storitev, ki omogoča podporo strankam v realnem času. Deluje kot storitev za takojšnje sporočanje, prek katere se lahko vaše stranke obrnejo na vas.

Ali LiveAgent ponuja programsko opremo za klepet?

LiveAgent ponuja programsko opremo za klepet. Zahvaljujoč tej funkcionalnosti in naprednim funkcijam prihranite čas in ga lahko porabite za izgradnjo odnosov med pogovorom v realnem času.

Katere so nujne funkcije programske opreme za klepet?

V programski opremi za klepet bi moralo biti nekaj bistvenih funkcij. Prva od teh funkcij so samodejna sporočila, ki omogočajo proaktivno storitev za stranke. Pripravljeni odgovori na pogosto zastavljena vprašanja so pomembno olajšanje. Zahvaljujoč tej možnosti bo stranka hitro dobila odgovor, agentu pa ni treba dolgo razmišljati, kaj naj napiše nazaj. Druga značilnost je ročno pošiljanje sporočil, ki vam daje priložnost, da s stranko vzpostavite odnos. Pomemben je tudi obrazec za klepet, saj vam omogoča, da pred začetkom pogovora zberete podatke za stik s stranko. Tako za servisno skupino kot za stranke bi moralo biti pomembno, da lahko stranka oceni klepet. To je pomembna povratna informacija za ekipo.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico