A live chat button is an icon placed somewhere on your website that allows customers to communicate with customer support in real time. It enables your agents to quickly and effectively resolve customer inquiries. The live chat button can increase a company’s profit, customer satisfaction, customer retention, agent satisfaction, and many more.
You can customize your chat button to better fit your page and overall branding. In LiveAgent, you can even set up a chat button animation to grip your website visitor’s attention right off the bat.

If you would like to learn about other features to improve your customer service, check out help desk software.
Strokovna opomba
<p>Gumb za klepet je odlična platforma za spletno klepetanje, ki omogoča učinkovito in hitro komunikacijo med podjetjem in stranko. Uporabniki spletne strani pa lahko gumb za klepet prilagodijo svojim željam in potrebam.</p>

LiveAgent je brezplačna programska oprema za klepet v živo, ki strankam omogoča realnočasovno komunikacijo in pomembno postaja kanal za storitve za stranke. Klepet v živo zmanjšuje stres in povečuje konverzije pri strankah. LiveAgent ponuja 15 funkcij, vključno z oblikovanjem gumbov in oken za klepet ter proaktivnimi povabili. Poleg tega ponuja tudi brezplačen sistem zahtevkov z univerzalnim nabiralnikom, klicnim centrom in portalom za stranke. Naše spletno mesto uporablja piškotke, ki jih lahko zavrnete ali sprejmete v skladu z našim pravilnikom o zasebnosti in piškotkih.
LiveAgent je podjetje, ki ponuja programske rešitve za upravljanje s strankami, vključno s klepetom v živo in samopostrežnimi rešitvami. Nudi spletni blog, akademijo, predloge in spletni seminarje za stranke ter kalkulator stroškov. Uporabniki lahko prenašajo slike, glasovne in video posnetke ter dokumente v klepetne seje. LiveAgent ponuja brezplačen 14-dnevni preizkus, pomoč pri konfiguriranju računa na Wordpressu ter več kot 140 funkcij in 40 integracij. Klepet v živo ima najnižjo ceno med konkurenco.
Orodje za klepet v živo je učinkovit način komunikacije s strankami na spletnem mestu. Klepetom v živo omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni. Poleg prenosa besedilnih sporočil in drugih vsebin uporabnikom ponuja tudi številne druge funkcije, kot so predklepetni obrazci, obrazci brez povezave in proaktivna vabila na klepet. Napredna verzija klepeta omogoča tudi skupno rabo zaslona in celo glasovne in video klice. Uporaba orodja za klepet na spletnem mestu je stroškovno učinkovit način pretvorbe obiskovalca spletnega mesta v plačljivega kupca.