Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zadovoljstvo strank

Kaj je zadovoljstvo strank?

Zadovoljstvo strank je intenzivnost ali stopnja zadovoljstva z izdelki, storitvami ali skrbjo za stranke. To je situacija, ko je stranka zadovoljna s podjetjem. Zadovoljstvo strank odraža, ali so bila pričakovanja kupca izpolnjena ali ne.

Ko podjetje poveča zadovoljstvo strank, lahko zmanjša stroške in poveča prodajo. Vesela stranka podjetje pogosto priporoča svojim prijateljem, družini ali sodelavcem in prinaša nove potencialne stranke. Podjetje lahko poveča zadovoljstvo z zagotavljanjem kakovostnih izdelkov, storitev in podpore strankam, po cenah ali z dobrim vzdušjem v trgovini. Obstaja pa tudi veliko drugih načinov.

Zadovoljstvo strank
Vektorski koncept povratnih informacij strank v ravnem slogu – ročno preverjanje odlične ocene v anketi

Pogosta vprašanja

Kaj je zadovoljstvo strank?

Zadovoljstvo strank je stopnja zadovoljstva strank z izdelkom ali storitvijo, ki so jo kupili, ali podporo za stranke. odraža, ali so bila pričakovanja stranke izpolnjena in so bile potrebe izpolnjene.

Kako meriti zadovoljstvo strank?

Zadovoljstvo strank lahko merimo na več načinov. Morda je to rezultat zadovoljstva strank, zaradi česar bomo dobili odgovore na vprašanje, ali so stranke zadovoljne s storitvami za stranke ali ne. Preverite lahko tudi oceno napora strank, ki prikazuje, koliko truda mora kupec vložiti v postopek, da stopi v stik s službo za pomoč uporabnikom. Druga možnost so ankete s podrobnimi poizvedbami, ki se strankam pošljejo po aplikaciji, po zaključku storitve, po e -pošti ali prek klepeta v živo.

Kako izboljšati zadovoljstvo strank?

Da bi izboljšali zadovoljstvo strank, naredite storitve za stranke čim višje - tako da stranka čuti, da je pomembna za vašo blagovno znamko. Poskusite razumeti tudi stranko in njene odločitve ter se odzvati na njene potrebe. Poskrbeti morate tudi za UX, da bo vaša stranka na najlažji in intuitiven način opravila postopek nakupa.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico