Kaj je zadovoljstvo strank?
Zadovoljstvo strank je intenzivnost ali stopnja zadovoljstva z izdelki, storitvami ali skrbjo za stranke. To je situacija, ko je stranka zadovoljna s podjetjem. Zadovoljstvo strank odraža, ali so bila pričakovanja kupca izpolnjena ali ne.
Ko podjetje poveča zadovoljstvo strank, lahko zmanjša stroške in poveča prodajo. Vesela stranka podjetje pogosto priporoča svojim prijateljem, družini ali sodelavcem in prinaša nove potencialne stranke. Podjetje lahko poveča zadovoljstvo z zagotavljanjem kakovostnih izdelkov, storitev in podpore strankam, po cenah ali z dobrim vzdušjem v trgovini. Obstaja pa tudi veliko drugih načinov.

Frequently Asked Questions
Kaj je zadovoljstvo strank?
Zadovoljstvo strank je stopnja zadovoljstva strank z izdelkom ali storitvijo, ki so jo kupili, ali podporo za stranke. odraža, ali so bila pričakovanja stranke izpolnjena in so bile potrebe izpolnjene.
Kako meriti zadovoljstvo strank?
Zadovoljstvo strank lahko merimo na več načinov. Morda je to rezultat zadovoljstva strank, zaradi česar bomo dobili odgovore na vprašanje, ali so stranke zadovoljne s storitvami za stranke ali ne. Preverite lahko tudi oceno napora strank, ki prikazuje, koliko truda mora kupec vložiti v postopek, da stopi v stik s službo za pomoč uporabnikom. Druga možnost so ankete s podrobnimi poizvedbami, ki se strankam pošljejo po aplikaciji, po zaključku storitve, po e -pošti ali prek klepeta v živo.
Kako izboljšati zadovoljstvo strank?
Da bi izboljšali zadovoljstvo strank, naredite storitve za stranke čim višje - tako da stranka čuti, da je pomembna za vašo blagovno znamko. Poskusite razumeti tudi stranko in njene odločitve ter se odzvati na njene potrebe. Poskrbeti morate tudi za UX, da bo vaša stranka na najlažji in intuitiven način opravila postopek nakupa.
Strokovna opomba
<p>Zadovoljstvo strank je ključni cilj podjetij. Merimo ga z izpolnjevanjem pričakovanj kupcev. Lahko se izboljša s kakovostnimi izdelki, storitvami in podporo strankam.</p>

Predloge za storitve za stranke
Predloge storitev za stranke vključujejo filtriranje, vstopnični sistem, portal za stranke, klicni center, trženje, prodajo, e-trgovino in klepet v živo.