Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zaostanki zahtevkov

Kaj je zaostanek zahtevkov?

Zaostanek zahtevkov je fraza, ki jo upravitelji podpore za stranke imenujejo nerešeni zahtevki v določenem časovnem obdobju. Zahtevki so zaradi številnih razlogov nerešeni – lahko zaradi velike količine zahtevkov, nizke uspešnosti agentov ali samo nepričakovanega enkratnega navala.

Bistveno je, da spremljate zaostanke zahtevkov, da ugotovite, ali potrebujete novo zaposlovanje ali dodatno usposabljanje za predstavnike službe za stranke. Ponuja splošne informacije o uspešnosti vaše ekipe za podporo in kdaj je potrebna dodatna delovna sila.

Če je v zaostanku zahtevkov preveč nerešenih zahtevkov, lahko pride do nezadovoljnih strank.

Zaostanki zahtevkovZaostanki zahtevkov

Pogosta vprašanja

Kaj pomeni zaostanek zahtevkov?

Zaostanek zahtevkov je izraz, ki se nanaša na nerešene vloge v določenem obdobju. Razlogov je lahko veliko, vključno z omejeno zmogljivostjo posrednika, številom zahtev in odvisnostmi. Zaostanek zahtevkov je tudi odlična metrika, na katero morate biti pozorni, da ugotovite, kako učinkovit je vaš proces podpore. Pomaga tudi pri ocenjevanju stopnje zadovoljstva strank. & nbsp;

Kakšna so tveganja zaostanka zahtevkov?

Tveganja, povezana z zaostankom zahtevkov, so predvsem prepočasna obravnava dohodnih zahtev, ki lahko razočarajo stranke, in nizka učinkovitost agentov, ki je lahko posledica ne le prezaposlenosti, ampak tudi napačne določitve prioritet. Čeprav je to lahko le občasno, lahko to pomeni, da se v določenih obdobjih povečuje zanimanje strank, če pa je to redno, lahko vpliva na zadovoljstvo strank in podobo blagovne znamke. & nbsp;

Kako se izogniti zaostankom zahtevkov?

Da bi se izognili zaostankom zahtevkov, lahko zahtevkom dajete prednost. To naj bi zagotovo olajšalo in povečalo učinkovitost vašega dela. Naj vaša ekipa sodeluje in si pomaga pri reševanju zahtevkov. Ohranjanje ustreznega delovnega ritma podpira tudi učinkovito čiščenje zahtevkov. & nbsp;

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico