Iščete alternativo za Gorgias?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Gorgias na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Želite postati bolj socialen in prodati več s svojo podporo za stranke s pravo programsko opremo za pomoč strankam? Gorgias je odličen, vendar ste že preizkusili LiveAgent?

Povečajte zadovoljstvo strank s programsko opremo, ki vas ne bo pustila na cedilu. Bolje izkoristite svojo programsko opremo za prodajo vstopnic, klepet v živo ali bazo znanja z LiveAgent. Izkoristite številne funkcije in integracije, kot je Shopify, družbene medije, kot so Instagram, Facebook Messenger ali Twitter. Nadaljujte z branjem in ugotovite, zakaj smo prava večkanalna programska rešitev za vašo službo za pomoč uporabnikom.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

3 razlogi, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Gorgiasu

Ugotovite, kakšne so prednosti uporabe LiveAgent

Poveča donosnost naložbe

Izgradnja boljših odnosov s strankami vodi do boljše baze strank in povečanega dohodka.

Prihranite čas in denar

Funkcije, kot so analitika, intuitivni sistem upravljanja in sistem vstopnic, vam pomagajo bolje upravljati svoje vire.

Izboljša potek dela

Uporabite orodja, kot so družabni mediji, odličen sistem izdajanja zahtevkov, zbirka znanja in drugo za boljši potek dela in zanesljivejšo večkanalno podporo strankam.

Kratka primerjava med Gorgiasom in LiveAgentom

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Gorgija
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
Gorgias ponuja vstopnice.
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Gorgias ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Gorgias ponuja klicni center.
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Gorgias ne ponujasamopostrežni portal.
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
Gorgias ponuja integracijo s Facebookom.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
Gorgias ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Gorgias ponuja integracijo Instagrama.
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
Gorgias ne ponuja integracije Viber.
App
Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
Gorgias ponuja integracijo WhatsApp.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Gorgias ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Gorgias ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Gorgias ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
Gorgias ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Gorgias ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Gorgias ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
Gorgias ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Gorgias ne ponuja neomejenega spletaspletna mesta.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Gorgias ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Gorgias ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Gorgias ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
Gorgias ponuja neomejeno podporo 24/7.

Najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču

S tem mislimo zelo resno. Trdo smo delali, da smo izpopolnili naš pripomoček za klepet v živo in bilo je vredno. Naš pripomoček za klepet v živo je najhitrejši na trgu, s hitrostjo prikaza klepeta v 2,5 sekunde.

Zdaj imate lahko resnično hiter klepet v živo s službo za pomoč uporabnikom. Uporabite LiveAgentov klepet v živo, da zagotovite izjemno hitro in zanesljivo uporabniško izkušnjo, ne glede na to, ali uporabljate Shopify ali celo, ko vodite svojo lastno trgovino. Klepet v živo lahko preprosto obrne ploščo in spremeni obiskovalca spletne strani v stranko, ki plača.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Oglejte si naš klepet v živo

Bolje je videti, kaj zmore alternativna programska oprema za pomoč strankam. Oglejte si naš klepet v živo v akciji in se odločite, ali je prava izbira za vašo službo za pomoč uporabnikom.

Prosto si oglejte naš kanal, saj imamo videoposnetke o naših orodjih in funkcijah službe za pomoč uporabnikom, kot so funkcija klicnega centra, IVR in več, ki bodo kmalu na voljo.

Programska oprema za podporo strankam in odlična izkušnja strank

Podjetje programske opreme za podporo strankam mora biti zgled in zagotoviti najboljšo podporo strankam. Zadovoljna služba za pomoč uporabnikom uporablja programsko opremo za pomoč strankam, ki zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo.

Zato našim strankam nudimo podporo strankam 24 ur na dan, vse dni v tednu. Preprosto izberite svoj kanal, ne glede na to, ali gre za telefonski klic, sporočilo v družabnem omrežju ali bazo znanja, tam smo za vas.

get inspired

Kako je videti odlična izkušnja strank

Primerjava med LiveAgent in Gorgias

LiveAgent vs Gorgias comparison

Popravljeno od 16. 9. 2020

increase availability

Preizkusite brezplačno še danes

Preklopite z Gorgias na našo programsko opremo za pomoč strankam in preizkusite naše napredne funkcije , kot so zbirka znanja, klicni center, socialni mediji ali integracije Shopify.

Zagotovite si brezplačno 14-dnevno preskusno različico brez pogojev in podatkov o kreditni kartici. Želimo vam dokazati, da smo prava programska oprema za pomoč strankam za vaše podjetje. Izboljšajte svojo uporabniško izkušnjo z LiveAgent še danes

Nas želite primerjati z drugo programsko opremo za pomoč strankam?

Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.

    Povezani članki zGorgias alternative
    Komunikacijska programska oprema za klepet v živo omogoča takojšnjo interakcijo s predstavniki podjetja prek spletnega mesta.

    Pregledi programske opreme za klepet v živo

    Komunikacijska programska oprema za klepet v živo omogoča takojšnjo interakcijo s predstavniki podjetja prek spletnega mesta.

    Obvestila po e-mailu lahko pošiljajo e-mail agentom, ko je zahtevek dodeljena agentu ali ko stranka odgovori na dodeljen zahtevek. Preberite o tej funkciji.

    Email obvestila

    LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, programska oprema odjemalskega portala in programska oprema za upravljanje e-pošte. Ponuja cenik, lastnosti, alternative, integracije, podporo, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, zahtevke za predlog in partnerski program. Poleg tega ima tudi portal za podporo, lahko se naročite na novice in obstaja akademija ter spletni seminarji. LiveAgent je last Quality Unit, LLC, ki ima v lasti tudi nadzor nad pogoji poslovanja, varnostno politiko zasebnosti, politiko zasebnosti GDPR in sitemap-om. Namenjen je pomoči pri izgradnji podjetja in izboljšanju odnosov s strankami.

    Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem. Oglejte si njihovo zgodbo o uspehu.

    WebSupport

    Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem. Oglejte si njihovo zgodbo o uspehu.

    Bi radi izvedeli več o LiveAgentu? Zahtevajte brezplačno predstavitev, če želite izvedeti več o LiveAgentu in kako vam lahko pomaga pri uspehu.

    Rezervirajte si predstavitev

    LiveAgent ponuja različne programske rešitve za podporo strankam, vključno s sistemom za upravljanje zahtevkov, integracijo z družbenimi mediji, SLA upravljanjem, vgrajenim klicnim centrom in analitičnimi poročili. Orodja za pomoč strankam so ključna za opolnomočenje strank, kar vodi v večje zadovoljstvo in zvestobo. LiveAgent ponuja programsko opremo za samopostrežno podporo strankam in bazo znanja, kar pomaga agentom pri njihovem delu. Klepet v živo pa je odlično orodje za izobraževalne in nevladne organizacije, saj omogoča modernizacijo službe za podporo strankam.

    LiveAgent ponuja dnevnik izpolnjenih in neizpolnjenih SLA pogodb o ravni storitev za določeno časovno obdobje in oddelek. Posamezne vnose lahko razvrstite po različnih filtrih.

    Poročilo SLA dnevnik

    SLA je pogodba med ponudnikom storitev in stranko glede ravni storitev, ki jih je treba zagotoviti. LiveAgent ponuja poročilo o izpolnjenih in neizpolnjenih SLA pogodbah ter dnevnik zahtevkov. Pravila SLA se lahko kombinirajo s pravili za eskalacijo zahtevkov in se lahko uporabljajo za več oddelkov. LiveAgent ponuja tudi orodje za upravljanje SLA na več ravneh, da se preprečijo nezadovoljstvo strank in škoduje poslovanju.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x