Želite postati bolj socialen in prodati več s svojo podporo za stranke s pravo programsko opremo za pomoč strankam? Gorgias je odličen, vendar ste že preizkusili LiveAgent?
Povečajte zadovoljstvo strank s programsko opremo, ki vas ne bo pustila na cedilu. Bolje izkoristite svojo programsko opremo za prodajo vstopnic, klepet v živo ali bazo znanja z LiveAgent. Izkoristite številne funkcije in integracije, kot je Shopify, družbene medije, kot so Instagram, Facebook Messenger ali Twitter. Nadaljujte z branjem in ugotovite, zakaj smo prava večkanalna programska rešitev za vašo službo za pomoč uporabnikom.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Ugotovite, kakšne so prednosti uporabe LiveAgent
Izgradnja boljših odnosov s strankami vodi do boljše baze strank in povečanega dohodka.
Funkcije, kot so analitika, intuitivni sistem upravljanja in sistem vstopnic, vam pomagajo bolje upravljati svoje vire.
Uporabite orodja, kot so družabni mediji, odličen sistem izdajanja zahtevkov, zbirka znanja in drugo za boljši potek dela in zanesljivejšo večkanalno podporo strankam.
Funkcije | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Gorgija
|
---|---|---|
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
|
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
|
Gorgias ponuja vstopnice.
|
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
Gorgias ponuja klepet v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center.
|
Gorgias ponuja klicni center.
|
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
|
Gorgias ne ponujasamopostrežni portal.
|
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
|
Gorgias ponuja integracijo s Facebookom.
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
|
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
|
Gorgias ne ponuja integracije Twitterja.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
|
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
|
Gorgias ponuja integracijo Instagrama.
|
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
|
Gorgias ne ponuja integracije Viber.
|
App
Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
|
Gorgias ponuja integracijo WhatsApp.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
Gorgias ne ponuja baze znanja.
|
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
Gorgias ne ponuja foruma za stranke.
|
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
Gorgias ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
|
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
|
Gorgias ponuja funkcije API-ja.
|
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
|
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
|
Gorgias ne ponuja funkcij IVR.
|
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
|
LiveAgent ponuja video klice.
|
Gorgias ne ponuja video klicev.
|
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
|
Gorgias ponuja neomejeno zgodovino.
|
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
Gorgias ne ponuja neomejenega spletaspletna mesta.
|
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
Gorgias ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
Gorgias ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
|
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
|
Gorgias ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
|
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
|
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
|
Gorgias ponuja neomejeno podporo 24/7.
|
S tem mislimo zelo resno. Trdo smo delali, da smo izpopolnili naš pripomoček za klepet v živo in bilo je vredno. Naš pripomoček za klepet v živo je najhitrejši na trgu, s hitrostjo prikaza klepeta v 2,5 sekunde.
Zdaj imate lahko resnično hiter klepet v živo s službo za pomoč uporabnikom. Uporabite LiveAgentov klepet v živo, da zagotovite izjemno hitro in zanesljivo uporabniško izkušnjo, ne glede na to, ali uporabljate Shopify ali celo, ko vodite svojo lastno trgovino. Klepet v živo lahko preprosto obrne ploščo in spremeni obiskovalca spletne strani v stranko, ki plača.
Bolje je videti, kaj zmore alternativna programska oprema za pomoč strankam. Oglejte si naš klepet v živo v akciji in se odločite, ali je prava izbira za vašo službo za pomoč uporabnikom.
Prosto si oglejte naš kanal, saj imamo videoposnetke o naših orodjih in funkcijah službe za pomoč uporabnikom, kot so funkcija klicnega centra, IVR in več, ki bodo kmalu na voljo.
Podjetje programske opreme za podporo strankam mora biti zgled in zagotoviti najboljšo podporo strankam. Zadovoljna služba za pomoč uporabnikom uporablja programsko opremo za pomoč strankam, ki zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo.
Zato našim strankam nudimo podporo strankam 24 ur na dan, vse dni v tednu. Preprosto izberite svoj kanal, ne glede na to, ali gre za telefonski klic, sporočilo v družabnem omrežju ali bazo znanja, tam smo za vas.
Roman Bosch
Partly
V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
Hendrik Henze
Spletno trženje HEWO
LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
Razvan Sava
Ponudbe WebMaster
Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
Andrej Ftomin
Skupina TAZAR
Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
Viviane Carter
Izdelki CSI
LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
Catana Alexandru
Websignal
Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
Jan Wienk
All British Casino
Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
Sissy Böttcher
Study Portals
Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
Peter Koning
TypoAssassin
Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
Aranzazu F
Factorchic
Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
Alexandra Danišová
Nay
Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
David Chandler
Volterman
Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
Popravljeno od 16. 9. 2020
Preklopite z Gorgias na našo programsko opremo za pomoč strankam in preizkusite naše napredne funkcije , kot so zbirka znanja, klicni center, socialni mediji ali integracije Shopify.
Zagotovite si brezplačno 14-dnevno preskusno različico brez pogojev in podatkov o kreditni kartici. Želimo vam dokazati, da smo prava programska oprema za pomoč strankam za vaše podjetje. Izboljšajte svojo uporabniško izkušnjo z LiveAgent še danes
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.
LiveAgent ponuja naslednje dodatne funkcije: samopostrežbo, integracijo Twitterja, integracijo Viberja, bazo znanja, forum za stranke, IVR, video klice, in cenejšo 24/7 pomoč.
Dodatne prednosti uporabe storitev, ki jih ponuja LiveAgent, v primerjavi z uporabo storitev programske opreme Gorgias vključujejo, večje zadovoljstvo strank, ohranjanje zvestobe strank, nižji stroški storitev za stranke, nižja stopnja izgube strank, in boljši potek dela agentov.
Kako na spletno mesto dodati gumb za klepet v živo
LiveAgent je programska oprema, ki ponuja podporo strankam na vseh kanalih, vključno s ključnim elementom za klepet v živo. Ta funkcija omogoča enostavno komunikacijo in interakcijo s strankami ter skoraj takojšen odgovor. Cena se razlikuje glede na število agentov v podjetju. Poleg tega oblikovanje strani s pogostimi vprašanji zahteva dobro organizacijo in jasno strukturo vprašanj in odgovorov z uporabo enostavne berljivosti ter vizualnih elementov. Glavna razlika med pogostimi vprašanji in bazo znanja je velikost, vsebina in pristop.
Omogočite stranke s programsko opremo baze znanja
The article discusses the benefits of implementing a knowledge base solution for businesses. By creating essential articles in multiple languages, this solution can improve customer experience and satisfaction, as well as reduce the workload for customer support teams. It also highlights the importance of providing quick and easy access to relevant information for impatient customers and preventing customer confusion and overload.
LiveAgent je platforma za upravljanje komunikacije s strankami, ki ponuja posodobitve in popuste. Registriranim uporabnikom bodo po e-pošti poslali podatke za prijavo in dostop do nadzorne plošče. Spletna stran uporablja piškotke, preden začnete uporabljati klepet v živo ali obrazec za stik. Uporabniki lahko kontaktirajo podjetje preko klepeta v živo, kontaktnega obrazca ali elektronske pošte.
LiveAgent offers a unified workspace for customer service agents with reliable request management system that simplifies communication. It provides various communication channels including email, social media, video chat, and more to utilize the capabilities of multichannel collaboration. LiveAgent also offers affordable pricing for its software which includes features such as customer segmentation, productivity tools, gamification, and email templates. Customers can choose the plan according to their business needs and choose the features they require such as chat support, call center or knowledge base software.
Pregled programske opreme za storitve za stranke v družabnih medijih Gorgias
Gorgias ponuja odlično programsko opremo za storitve za stranke v družabnih medijih. S pregledi lahko ugotovite, kako se odrežejo njihove funkcije, medtem pa vam cenik omogoča primerjavo z drugimi ponudniki. Jana Kostelanska je dala Gorgiasu odlično oceno in poudarila, da je zelo enostaven za uporabo ter deluje brezhibno. Edina pomanjkljivost je, da je Twitter na voljo samo v višjih načrtih.
LiveAgent je programska oprema, ki omogoča pomoč strankam v e-trgovini in storitvah preko klepetov v živo. Sodelavci in stranke so zadovoljni z uporabo LiveAgent, saj ima mnoge funkcije, ki pomagajo pri obdelavi zahtevkov, kar omogoča hitrejše in učinkovitejše delo. LiveAgent ponuja tudi podporo za klepet in programsko opremo za bazo znanja in samopostrežno podporo strankam. Začnete lahko z 14-dnevnim brezplačnim preskusom in uporabljate brezplačno e-pošto ali e-pošto podjetja. FrëschKëscht se je odločil za uporabo LiveAgent namesto elektronskega nabiralnika, kar je izboljšalo organizacijo in odzivnost ter prispevalo k povečanju prodaje.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih