Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Zendesk kontakti za pomoč strankam

Zendesk kontakti za pomoč strankam

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Zendesk. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Zendesk. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Zendesk in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Zendesk stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Zendesk kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Zendesk po e-pošti

Zendesk Podpora preko e-pošte

N/A

Klepetajte s predtavnikom podjetja Zendesk

Zendesk Podpora preko klepeta v živo

Gumb za klepet v živo na spletni strani

Pokličite podporo Zendesk

Zendesk Podpora preko klicnega centra

888-670-4887

Izvedite več o izdelkih Zendesk

Zendesk Baza znanja

https://www.zendesk.com/guide/

Kontakti podpore za družbene medije

Zendesk Instagram

Zendesk Instagram

instagram.com/zendesk/

Zendesk Facebook Stran

Zendesk Facebook Stran

facebook.com/zendesk

Zendesk Twitter

Zendesk Twitter

twitter.com/zendesk

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Zendesk Pogoji in določila

Zendesk Pogoji in določila

N/A

Zendesk Politika zasebnosti

Zendesk Politika zasebnosti

N/A

Zendesk Varnostna politika

Zendesk Varnostna politika

N/A

Zendesk GDPR

Zendesk GDPR

N/A

Zendesk Wikipedia stran

Zendesk Wikipedia stran

N/A

Zendesk Partnerski program

Zendesk Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Zendesk?

Zendesk gradi programsko opremo za boljše odnose s strankami.

Kakšno podporo ponuja Zendesk?

Ekipa za podporo strankam podjetja Zendesk ponuja naslednje kanale podpore: klepet v živo, klicni center, podporo za družabne medije, podporo za forum in samopostrežno podporo.

 

Kako stopim v stik z Zendesk?

Z Zendeskom se lahko obrnete tako, da začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu, pokličete njihov klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je Zendesk e-poštni naslov?

Zendesk nima email podpore. 

 

Ali Zendesk podpira klepet v živo?

Da, Zendesk ima podporo za klepet v živo. Pojdite na spletno mesto in poiščite gumb "Poišči pomoč": https://support.zendesk.com/ 

 

Kako naj govorim z nekom pri Zendesk?

Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč 888-670-4887

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico