Iščete alternativo Jira?

Alil iščete nov način za sledenje težavam s strankami? LiveAgent je najboljša rešitev za pomoč uporabnikom v vašem podjetju.

Zanesljiv sistem zahtevkov, pokritost velikega števila komunikacijskih kanalov, uporabne funkcije in integracije omogočajo, da je LiveAgent prava izbira.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Izboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorb.

Povečana produktivnost

Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.

app installation - illustration

Zmogljiva alternativa Jira

V primeru, da želite zagotoviti podporo z drugačnim in zanesljivim orodjem, vam LiveAgent krije hrbet.

LiveAgent širi vašo komunikacijo prek več kanalov, kot so e-pošta, klepet v živo, družabni mediji (Facebook, Twitter in Instagram), klicni center in baza znanja. Zakaj bi se zadovoljili z manj?

Bodite družabni

Ljudje so vsak dan bolj družabni na spletu, zato je pomembno, da podporo zagotovite prek družabnih medijev, ne le prek tradicionalnih kanalov.

LiveAgent je ponosen, da je ena redkih rešitev za pomoč uporabnikom, ki ne zajema le Facebooka in Twitterja, temveč tudi Instagram. Poleg tega delamo na integraciji Viberja v našo programsko opremo. LiveAgent pokriva veliko število kanalov, zato vam ni treba ločeno do njih. Zagotovite boljšo podporo z LiveAgent.

social notifications - illustration
Savings illustration

Vse za odlično ceno

Pridobite vsa najboljša orodja in funkcije za izjemno ceno. LiveAgent ima tri cenovno dostopne načrte, ki vsebujejo vse, kar potrebujete za boljšo podporo.

Vse, kar morate storiti, je, da izberete tistega, ki vam najbolj ustreza. Oglejte si naše plačljive načrte in izvedite več.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

winners illustration

Iščete boljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom?

LiveAgent je najbolj ocenjena in najbolje želena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte s storitvijo LiveAgent.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zAlternativa Jira
Pripravljen odziv je odlično orodje za vašo večjo učinkovitost. Zastopnikom pomaga objaviti vnaprej določen odgovor na pogosto zastavljena vprašanja.

Pripravljena sporočila

Canned messages are pre-defined responses to common questions which can eliminate the need for repeating answers to customers. LiveAgent offers unlimited canned messages that can be linked to specific keywords. Agents can also create their own canned messages for a more personalized workflow. Using canned messages can improve customer communication and long-term business success. LiveAgent offers various tools for customer support, such as data insights and self-service portals. 91% of customers prefer using a customized knowledge base, and self-service portals are a highly sought after feature. LiveAgent has 175 functions and over 40 integrations, and offers a 14-day free trial.

LiveAgent je rešitev za pomoč uporabnikom, ki vam omogoča nadaljnje napredovanje v službi za stranke. E-pošta, klepet v živo, družabni mediji (Facebook, Instagram in drugi).

Iščete alternativo Front?

LiveAgent je odlično podporno orodje, ki premaga druge konkurente, kot so Zendesk, Freshdesk, itd. Njegova funkcionalnost, cena, in podpora strankam so zelo cenjeni.

Ugotovite, katere alternativne možnosti za izdelavo zahtevkov so najboljše, in jih primerjajte po ceni, oceni in funkcijah. Vaša nova programska oprema za izdelavo zahtevkov vas že čaka!

Ste pripravljeni na nov sistem za izdelavo zahtevkov?

Naša programska oprema za izdelavo zahtevkov omogoča večuporabniški dostop in usmerjanje sporočil v en poštni predal. Pridružite se nam brezplačno.

Ocene napovedi zadovoljstva so merilo, ali bo zahtevek verjetno prejel pozitivno ali negativno oceno zadovoljstva.

Ocene napovedi zadovoljstva

Delo v službi za stranke zahteva pogovorne veščine in znanje uporabe programske opreme. Kontrolni seznam pomaga prepoznati primernost za delo. Preizkusi vse komunikacijske kanale s LiveAgentom.

Konkurenčna prednost je ena stvar, ki vas razlikuje od konkurence in vas naredi boljšega od drugih.

Konkurenčna prednost

Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, vključno z integracijami, glosarjem in spletnimi seminarji. Cultural factors vplivajo na standarde storitev za stranke po vsem svetu. Pomembnost storitev se razlikuje med državami.

Iščete drugačno rešitev za Gist? Oglejte si LiveAgent in si oglejte prednosti. Začnite brezplačno preskusno različico še danes in zagotovite boljšo podporo.

Iščete Gist alternativo?

Klepet v realnem času omogoča najboljšo podporo strankam. LiveAgent je programska oprema za podporo strankam z avtomatizacijo prodaje in integracijami. Cena se giblje od 15 USD na uporabnika na mesec.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico