Alil iščete nov način za sledenje težavam s strankami? LiveAgent je najboljša rešitev za pomoč uporabnikom v vašem podjetju.
Zanesljiv sistem zahtevkov, pokritost velikega števila komunikacijskih kanalov, uporabne funkcije in integracije omogočajo, da je LiveAgent prava izbira.
LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorb.
Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.
Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.
V primeru, da želite zagotoviti podporo z drugačnim in zanesljivim orodjem, vam LiveAgent krije hrbet.
LiveAgent širi vašo komunikacijo prek več kanalov, kot so e-pošta, klepet v živo, družabni mediji (Facebook, Twitter in Instagram), klicni center in baza znanja. Zakaj bi se zadovoljili z manj?
Ljudje so vsak dan bolj družabni na spletu, zato je pomembno, da podporo zagotovite prek družabnih medijev, ne le prek tradicionalnih kanalov.
LiveAgent je ponosen, da je ena redkih rešitev za pomoč uporabnikom, ki ne zajema le Facebooka in Twitterja, temveč tudi Instagram. Poleg tega delamo na integraciji Viberja v našo programsko opremo. LiveAgent pokriva veliko število kanalov, zato vam ni treba ločeno do njih. Zagotovite boljšo podporo z LiveAgent.
Pridobite vsa najboljša orodja in funkcije za izjemno ceno. LiveAgent ima tri cenovno dostopne načrte, ki vsebujejo vse, kar potrebujete za boljšo podporo.
Vse, kar morate storiti, je, da izberete tistega, ki vam najbolj ustreza. Oglejte si naše plačljive načrte in izvedite več.
Izvedite več
LiveAgent je najbolj ocenjena in najbolje želena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte s storitvijo LiveAgent.
Ali želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi programskimi rešitvami? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.
Podjetja se morajo prilagoditi premiku strank na splet. LiveAgent uporablja WhatsApp za neposredno komunikacijo s strankami. LiveAgent 5.28 prinaša pomembne popravke. Klicalniki klicnega centra in taktike blagovne znamke so pomembni za uspeh. VoIP telefonski sistemi in programska oprema CRM so ključni za zadovoljstvo strank. Konkurenti Zendesk in ServiceNow so pomembni za upravljanje interakcij s strankami. Vstopnični sistem za prijavo težav je ključen za zagotavljanje podpore. Stopnja odliva in klepetalni roboti igrajo pomembno vlogo pri izboljšanju storitev za stranke.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.