Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Zakaj je LiveAgent najboljša LiveChat alternativa na tržišču?

  • ✓ Brez stroškov postavitve    
  • ✓ Podpora strankam 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo za LiveChat?

LiveAgent ponuja več kot 175 uporabnih funkcij in najhitrejši vmesnik za klepet v živo na tržišču, klicni center in podporo kanalom, kot sta Instagram in Viber. Vse v enem paketu.

Narediti spremembo je enostavno! Ponujamo vam pomoč pri migraciji z LiveChat k LiveAgent in preselimo vse vaše podatke. Migracija je brezplačna in traja le 5 minut.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

LiveChat proti LiveAgent primerjava

Funkcije Liveagent LiveChat
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
LiveAgent ponuja vstopnični sistem v paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja vstopnični sistem v paketu za $19 na agenta/mesec.
Klepet v živo
Realnočasovni vmesnik za klepet v živo, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Vstopnice+klepet za $29 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja klepet v živo v paketu za $19 na agenta/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
LiveAgent ponuja klicni center.
LiveChat ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
LiveAgent ponuja portal za stranke v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja portal za stranke v paketu za $19 na agenta/mesec.
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Facebook integracijo v vstopničnem sistemu za $39/mesec na agenta ali v All-inclusive paketu brez dodatnih stroškov.
LiveChat ponuja Facebook integracijo v paketu za $19 na agenta/mesec.
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
LiveChat ne ponuja Twitter integracije.
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
LiveChat ne ponuja Instagram integracije.
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
LiveChat ne ponuja Viber integracije.
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja bazo znanja v paketu za $19 na agenta/mesec.
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat oponuja forum za stranke v paketu za $19 na agenta/mesec.
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu za $15 na agenta/mesec.
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
LiveAgent ponuja API funkcije v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja API funkcije v paketu za $19 na agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
LiveAgent ponuja IVR.
LiveChat ne ponuja IVR.
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici.
LiveAgent ponuja video klice.
LiveChat ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino vstopnic v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja neomejeno zgodovino vstopnic v paketu za $19 na agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate za neomejeno število spletnih strani.
LiveAgent ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani v paketu za $19 na agenta/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v Vstopnice+klepet paketu za $29 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja neomejeno število gumbov za klepet paketu za $19 na agenta/mesec.
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v paketu za $19 na agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak dohodni in odhodni klic in si ga predvajajte kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
LiveChat ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja neomejeno 24/7 podporo v paketu za $19 na agenta/mesec.

Poglejte v čem se razlikujemo

Podpora klicnega centra

Poleg veliko ostalih funkcij, LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Je hitra in enostavna!

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo enostavnejše in bolj prijetno.

Dostopne cene

LiveAgent ponuja veliko za razumno ceno. Izberite enega od treh plačljivih paketov, ali pa izberite posamezne funkcije ter jih prilagodite vaši podpori strankam.

Book demo with LiveAgent -illustration

Zmogljiva LiveChat alternativa

LiveAgent vaši podporni službi daje svobodo, ki jo potrebuje. Vsebuje funkcije in lahko integrira skoraj vse, od elektronske pošte, klepeta v živo, klicnega centra pa do družbenih omrežij Facebook, Twitter in Instagram.

Vse to za zelo razumno ceno. Naši paketi so prilagojeni vašim potrebam. Če pa želite še kaj dodatnega, pa lahko po ugodni ceni dokupite posamezne funkcije.

Najhitrejši pripomoček za klepet

Klepet v živo mora biti odziven in hiter ter mora omogočati vam in vašim strankam takojšnjo komunikacijo. LiveAgent pripomoček za klepet je resnično najhitrejši in omogoča prikaz klepeta v le 2.5 sekundah. Teste hitrosti lahko preverite sami.

Watch the website loading time
Savings illustration

Cenovno ugodno z obilico funkcij

LiveAgent ponuja tri plačljive pakete, ki vas ne bodo udarili po žepu. Vsi trije že vsebujejo uporabne funkcije, lahko pa, če potrebujete še kaj več, dokupite dodatke.

Preverite vse tri pakete in ugotovite, kateri je pravšnji za vaše podjetje.

Dobite več za manj

LiveAgent vam krije hrbet, ko gre za večkanalno komunikacijo in več računov. Zanesljiv vstopnični sistem vam pomaga organizirati elektronsko pošto, klepet v živo, telefonske klice in družbena omrežja Facebook, Twitter ter Instagram. Tako imate vse pokrito in organizirano na enem mestu.

phone puzzle piece-illustration

Primerjava LiveAgent in LiveChat

Poglejte si primerjavo z LiveChat in ocene uporabnikov na Capterra.

LiveChat vs LiveAgent comparison

Poglejte zakaj so se podjetja odločila za prehod na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

man and woman winners-illustration

Ste pripravljeni narediti spremembo?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2019. Bodite blizu vašim strankam in jim ponudite hitrejšo podporo z LiveAgent.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zLiveChat alternativa
Najboljše alternative klepeta v živo vsebujejo določen nabor funkcij, ki vam bodo zagotovile uspet. Še danes ugotovite, katere so!

Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo

LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, ki je pospešilo komunikacijo, izboljšalo podporo, in povečalo zadovoljstvo strank ter prodajo.

Preidite na programsko opremo z vrhunskim klepetom v živo in večkanalnim vstopničnim sistemom. Izboljšajte vašo službo za pomoč strankam z elektronsko pošto, družbenimi omrežji in še veliko več.

Iščete uporabniško podobno alternativo?

LiveAgent je večkanalna platforma za pomoč strankam z naprednim sistemom zahtevkov in najhitrejšim klepetom v živo na trgu, ki ponuja storitve za izboljšanje komunikacije s strankami, integracije, glosar, blog in spletne seminarje.

Poglejte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za Desk.com. Spoznajte prednosti in se prijavite za brezplačni 14-dnevni preizkus že danes.

Iščete boljši program za podporo strankam?

Platforma LiveAgent je namenjena podpori strankam s pomočjo programske opreme za upravljanje klicnega centra in pomoč strankam. Ponuja tudi možnost integracij, spletnih seminarjev ter individualnih ponudb za izboljšave.

Iščete alternativo za Olark? Poglejte si LiveAgent zmogljivosti, orodja, funkcije in večkanalno podporo za ugodno ceno.

Iščete Olark alternativo?

LiveAgent je najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču, čas prikaza je samo 2.5 sekunde. Ponuja tri plačljive pakete z odličnimi orodji, funkcijami in integracijami za izboljšanje delovnega toka. Ugodna cena za vse orodja.

Ne izgubljajte časa z iskanjem alternative za Channels. Poglejte si LiveAgent in njegovo večkanalno podporo, orodja in funkcije.

Iščete alternativo za Channels?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Pridobite več in dajte več!

LiveAgent zmore več, kot le elektronsko pošto. Pokrivajte vse pomembne komunikacijske kanale. LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču, s hitrostjo prikaza v le 2.5 sekunde. Podpira pa tudi integracijo klicnega centra.

Iščete alternativo za SupportBee?

Podjetje LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Zagotavlja hitro in učinkovito podporo strankam. Poskusite brezplačno zdaj!

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico