Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Zakaj je LiveAgent najboljša LiveChat alternativa na tržišču?

  • ✓ Brez stroškov postavitve
  • ✓ Podpora strankam 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo za LiveChat?

LiveAgent ponuja več kot 175 uporabnih funkcij in najhitrejši vmesnik za klepet v živo na tržišču, klicni center in podporo kanalom, kot sta Instagram in Viber. Vse v enem paketu.

Narediti spremembo je enostavno! Ponujamo vam pomoč pri migraciji z LiveChat k LiveAgent in preselimo vse vaše podatke. Migracija je brezplačna in traja le 5 minut.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

LiveChat proti LiveAgent primerjava

Funkcije Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
LiveChat
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
LiveAgent ponuja vstopnični sistem v paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja vstopnični sistem v paketu za $19 na agenta/mesec.
Klepet v živo
Realnočasovni vmesnik za klepet v živo, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Vstopnice+klepet za $29 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja klepet v živo v paketu za $19 na agenta/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
LiveAgent ponuja klicni center.
LiveChat ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
LiveAgent ponuja portal za stranke v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja portal za stranke v paketu za $19 na agenta/mesec.
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Facebook integracijo v vstopničnem sistemu za $39/mesec na agenta ali v All-inclusive paketu brez dodatnih stroškov.
LiveChat ponuja Facebook integracijo v paketu za $19 na agenta/mesec.
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
LiveChat ne ponuja Twitter integracije.
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
LiveChat ne ponuja Instagram integracije.
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
LiveChat ne ponuja Viber integracije.
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja bazo znanja v paketu za $19 na agenta/mesec.
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat oponuja forum za stranke v paketu za $19 na agenta/mesec.
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu za $15 na agenta/mesec.
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
LiveAgent ponuja API funkcije v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja API funkcije v paketu za $19 na agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
LiveAgent ponuja IVR.
LiveChat ne ponuja IVR.
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici.
LiveAgent ponuja video klice.
LiveChat ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino vstopnic v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja neomejeno zgodovino vstopnic v paketu za $19 na agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate za neomejeno število spletnih strani.
LiveAgent ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani v paketu za $19 na agenta/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v Vstopnice+klepet paketu za $29 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja neomejeno število gumbov za klepet paketu za $19 na agenta/mesec.
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v paketu za $19 na agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak dohodni in odhodni klic in si ga predvajajte kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
LiveChat ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveChat ponuja neomejeno 24/7 podporo v paketu za $19 na agenta/mesec.

Poglejte v čem se razlikujemo

Podpora klicnega centra

Poleg veliko ostalih funkcij, LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Je hitra in enostavna!

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo enostavnejše in bolj prijetno.

Dostopne cene

LiveAgent ponuja veliko za razumno ceno. Izberite enega od treh plačljivih paketov, ali pa izberite posamezne funkcije ter jih prilagodite vaši podpori strankam.

Book demo with LiveAgent -illustration

Zmogljiva LiveChat alternativa

LiveAgent vaši podporni službi daje svobodo, ki jo potrebuje. Vsebuje funkcije in lahko integrira skoraj vse, od elektronske pošte, klepeta v živo, klicnega centra pa do družbenih omrežij Facebook, Twitter in Instagram.

Vse to za zelo razumno ceno. Naši paketi so prilagojeni vašim potrebam. Če pa želite še kaj dodatnega, pa lahko po ugodni ceni dokupite posamezne funkcije.

Najhitrejši pripomoček za klepet

Klepet v živo mora biti odziven in hiter ter mora omogočati vam in vašim strankam takojšnjo komunikacijo. LiveAgent pripomoček za klepet je resnično najhitrejši in omogoča prikaz klepeta v le 2.5 sekundah. Teste hitrosti lahko preverite sami.

Watch the website loading time
Savings illustration

Cenovno ugodno z obilico funkcij

LiveAgent ponuja tri plačljive pakete, ki vas ne bodo udarili po žepu. Vsi trije že vsebujejo uporabne funkcije, lahko pa, če potrebujete še kaj več, dokupite dodatke.

Preverite vse tri pakete in ugotovite, kateri je pravšnji za vaše podjetje.

Dobite več za manj

LiveAgent vam krije hrbet, ko gre za večkanalno komunikacijo in več računov. Zanesljiv vstopnični sistem vam pomaga organizirati elektronsko pošto, klepet v živo, telefonske klice in družbena omrežja Facebook, Twitter ter Instagram. Tako imate vse pokrito in organizirano na enem mestu.

phone puzzle piece-illustration

Primerjava LiveAgent in LiveChat

Poglejte si primerjavo z LiveChat in ocene uporabnikov na Capterra.

LiveChat vs LiveAgent comparison

Poglejte zakaj so se podjetja odločila za prehod na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Ste pripravljeni narediti spremembo?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2019. Bodite blizu vašim strankam in jim ponudite hitrejšo podporo z LiveAgent.

Primerjajte nas z drugo programsko opremo za klepet v živo

Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z drugimi rešitvami za klepet v živo? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.

    Povezani članki zLiveChat alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x