Predloge stikov za zapiranje/prekinitev klicnega centra za izjemne storitve za stranke. Vključujejo prijazne in profesionalne predloge, ki pomagajo zaključiti ali prekiniti stik s stranko na ustrezen in učinkovit način.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Storitve za stranke so pomemben steber vsakega podjetja. Ne glede na panogo je storitev za stranke vedno v ospredju vašega podjetja. Raven zadovoljstva strank, ki je neposredno povezana s storitvami za stranke, vpliva na zvestobo strank in bistvo vsakega podjetja.
Tako bi se moralo vsako podjetje, ne glede na to, kako veliko ali majhno, potruditi, da vsem svojim uporabnikom ali strankam zagotovi izjemne storitve za stranke. Natančneje, zastopniki storitev za stranke bi si morali prizadevati, da bi se stranke počutile oskrbljene in slišane v celotnem procesu podpore- od ustvarjanja zahtevkov do reševanja in zaprtja zahtevkov.
Ta pristop bi moral veljati za vse komunikacijske kanale, vključno s telefonsko podporo. Toda kaj točno bi morali storiti zastopniki za pomoč strankam in kakšne lastnosti in veščine morajo imeti, da lahko zagotovijo odlično storitev za stranke?
Služba za stranke je namenjena ljudem – tako strankam kot agentom za pomoč strankam. Enostavno ne morete dodeliti naključnih zaposlenih brez podpornega znanja za delo v prvi vrstici komunikacije s strankami. Ne pozabite, da ekipe za pomoč strankam pogosto veljajo za obraz vašega podjetja, zato razmislite, kdo bo na prvem mestu in kakšen vtis bodo naredili.
V nobenem primeru ne smete prepustiti delovanja skupin za pomoč strankam naključju. Odgovorna oseba ali osebe bi morale imeti odprto komunikacijsko linijo in nekakšno “knjigo iger”, ki jim bo pomagala pri opravljanju dolžnosti.
Za vaše udobje smo ustvarili seznam lastnosti in spretnosti, ki bi jih morala imeti vsaka oseba, ki dela v službi za stranke, in si nenehno prizadevati za izboljšanje. Preverite jih spodaj.
Zastopniki, ki delajo s strankami, morajo biti odlični komunikatorji. Vedeti morajo, kako se povezati s tistim, ki je na drugem koncu telefona, e -pošte, klepeta ali števca. Vedeti morajo jasno govoriti na način, ki bo razumljiv za različne ljudi in bo pomagal razbliniti vse dvome ali negativne občutke, ki jih ima stranka.
Nedvomno morajo zastopniki poznati podjetje, v katerem delajo, in izdelke ali storitve, s katerimi sodelujejo. Morali bi znati odgovoriti na večino vprašanj, predlagati pristne in iskrene rešitve in ne bi smeli biti presenečeni s skoraj nobenim vprašanjem.
Hitrost in odločnost je ena najpomembnejših lastnosti dobrega agenta za pomoč strankam. To iščejo uporabniki ali stranke. Pričakujejo, da bodo hitro dobili pomoč in prejeli preprosta pojasnila, ki bodo bodisi rešila njihove težave ali vsaj osvetlila njihova vprašanja in predstavila možne rešitve.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Zastopniki ali menedžerji službe za pomoč strankam bodo morali pogosto krmariti po neprijetnih, napetih in zapletenih interakcijah s strankami. Zato morajo biti potrpežljivi in empatični ter sposobni delati z vsemi strankami – tudi če so besne in nespoštljive.
V idealnem primeru bi se morali agenti znati postaviti na mesto druge osebe, da bi razumeli njihovo stališče. Včasih imajo stranke nenavadne težave, zastopniki pa morajo imeti čim več informacij, da jim pomagajo in z njimi sočustvujejo.
To bo odvisno od podjetja, v idealnem primeru pa bi si morali zastopniki prizadevati vedeti in si zapomniti ime osebe, s katero se pogovarjajo. Če vaši zastopniki vaše stranke vedno kličejo po imenu, se bodo počutili samozavestno in bolj povezani s podjetjem. Zahvaljujoč temu bo celoten komunikacijski proces veliko lažji.
Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.
Da, najbolje bi bilo, če stranko vedno obvestite, zakaj zaprete njen zahtevek. Tudi če želite reči le: “Težava, o kateri ste poročali, je bila pravkar rešena, zato zapiramo vaš zahtevek”.
Če zahtevek odložite, je še pomembneje, da stranko obvestite. Vsakič, ko je zahtevek zadržan, morate to sporočiti stranki, razložiti, zakaj se to zgodi, in jo obvestiti, koliko časa bo trajalo, da se zadeva razreši, ali celo, koliko časa bo trajalo, da se zahtevek znova odpre. V nasprotnem primeru se lahko stranke počutijo pozabljene ali neinformirane in takšne razmere jim ne bodo zagotovile izjemne izkušnje s strankami.
Na to vprašanje ni enostavnega odgovora. Vaše podjetje in njegovi zastopniki bi se morali potruditi, da zahtevke rešijo čim prej. Ljudje ne marajo čakati in vaše stranke niso izjema. Zato ne smete preizkušati potrpežljivosti ljudi tako, da predolgo zadržujete njihove zahtevke. Če želite zagotoviti, da je storitev, ki jo ponujate, dovolj dobra, poiščite merila za panogo.
Tovrstni podatki vam bodo pokazali, kako dolgo traja, da druga podjetja iz vašega sektorja razrešijo zahtevke za storitve za stranke in koliko časa traja, da znova odprejo zahtevek itd. Ko imate te podatke, poskusite rešiti težave hitreje kot vaši konkurenti. .
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih