Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademija
  • Kako uporabljati spodbude za stranke

Kako uporabljati spodbude za stranke

Po raziskaviy Virtual Incentives, 75% kupcev ceni blagovne znamke, ki ponujajo spodbude in programe zvestobe. Poleg tega je 28% ljudi pri odločanju o nakupu določila spodbuda za kupce kot odločilen dejavnik.

Poleg tega je raziskava Vibe pokazala, da se 61% potrošnikov naroči in omogoča mobilna potisna obvestila samo za novice o spodbudah programa zvestobe. Kar pomeni, da spodbude programa zvestobe odpirajo nova vrata za komunikacijo s strankami.

Zakaj morate uporabljati spodbude za stranke?

Spodbude lahko opredelimo kot nekaj, kar prinaša dodatno vrednost že opravljeni storitvi ali izdelku. Ponujanje svojim strankam dodatnih ugodnosti, kot so brezplačni artikli, bonusi, popusti, programi zvestobe ali posebne ponudbe, je tisto, kar navadno nakupovalno izkušnjo spremeni v nekaj nepozabnega. Vse to so primeri cenovnih spodbud, saj zagotavljajo dodatno vrednost za spodbujanje določene vrste vedenja strank.

Če je vaše podjetje pripravljeno strankam ponuditi nekaj več kot le vaše izdelke ali storitve, ga lahko zlahka obravnavamo kot orientiranega na stranko. Cenovne spodbude so pri pravilni uporabi zelo močno orodje.

Podjetjem omogoča:

  • Izboljšati zadrževanje
  • Spodbuditi želeno dejanje (sodelujejo v anketi, pustijo povratne informacije)
  • Popraviti se po negativni izkušnji stranke
  • Vzpostavitev zaupanja vreden odnos z dolgoletnimi strankami
  • Spodbuditi, da povratne stranke porabijo več
  • Spodbuditi bolj impulzivne nakupe
  • Izboljšati promocijo blagovne znamke
  • Spodbuditi sodelovanje na družbenih medijih

Tako kot zagotavljanje brezplačne mete po obroku v restavraciji poveča napitnine za 26%, tako da bodo vaše stranke z dodatnimi ugodnostmi povečale število povratnih strank in povečale vašo prodajo. In ravno zato toliko podjetij uporablja različne cenovne spodbude za pridobivanje kupcev.

Ideje za spodbujanje strank

Kaj lahko vaše podjetje ponudi kot spodbudo? Kupci bodo uživali v toliko stvareh. Oglejte si naše nasvete spodaj:

  • Popusti so velika spodbuda, saj stranke cenijo priložnost, da prihranijo denar. Poleg tega lahko popusti stranke v prihodnosti spodbudijo k dodatnim nakupom. Odličen primer tega je, ko nekaj kupite in ob naslednjem nakupu dobite 20% popusta.
  • Bonusi se lahko uporabijo za vsoto denarja, ki ste ga porabili. Na primer, za vsak porabljen 1 USD prejmete bonus v višini 1 USD, ki ga lahko nato uporabite pri nakupu kot popust.
  • Brezplačni vzorci in preskusni izdelki so odlična spodbuda, da kupca ne zanima samo vaša blagovna znamka, ampak tudi določen izdelek.
  • Brezplačni artikli – nekatere blagovne znamke svojim strankam omogočajo, da izberejo brezplačno darilo v določenem razponu vrednosti, druge pa vsem podarijo standardno brezplačno darilo.
  • Članstva ali programi zvestobe ponujajo svojim strankam posebne ponudbe, na primer popuste za začetnike ali brezplačno pošiljanje.
  • Brezplačne nadgradnje dobro delujejo pri blagovnih znamkah, ki prodajajo naročnine na programsko opremo, programe in aplikacije.
  • Kupone lahko uporabite za nakupe, da izkoristite ugodnost s fiksnim popustom, na primer ponudbo “kupi eno – dobi eno brezplačno”.

V bistvu lahko podjetja ponujajo na tone storitev, dejavnosti, kompenzacij, popustov – karkoli ustreza njihovemu področju poslovanja.

6 Razlogov za uporabo spodbud za stranke

Spodbude lahko uporabite kot orodje za povečanje prodaje, spodbujanje želenih dejanj, nagrajevanje strank ali samo za vzpostavitev odnosa in pošiljanje sporočila o vaši blagovni znamki.

1. Za spodbujanje povratnih informacij

Povratne informacije vam omogočajo, da ste pozorni in odpravite težave, ki jih prej niste opazili. Če vam primanjkuje povratnih informacij, lahko vedno uporabite spodbude za stranke, da spodbudite ljudi k večji komunikaciji z vašo ekipo za pomoč strankam. Na primer, lahko prosite, da ocenijo zadnji del komunikacije s svojim agentom, ali pustijo komentarje, s katerimi lahko upravljate v razdelku Povratne informacije&Predlogi. V zameno lahko ponudite popust pri naslednjem naročilu ali dodatne bonuse za člane vašega programa zvestobe.

2. Opravičiti se za napako

Opravičila so bistvena v vsakem poslu. Če ima vaša stranka težave, morate pokazati, da vam je mar. Ponudite popust za naslednje naročilo, nadomestilo ali brezplačne izdelke. Če je težava trajala predolgo, lahko opozorite svoje upravitelje, da si ta stranka zasluži posebno obravnavo v opravičilo.

Primer:

Christina Peterson (vodja ekipe za pomoč strankam pri storitvi EssayTigers): »Ko smo doživeli izpad električne energije, smo zamudili nekaj rokov za naše storitve. Takrat še nismo bili pripravljeni na take situacije in nismo imeli generatorja energije. Vendar smo prevzeli vso odgovornost in priznali svojo napako. Opravičili smo se in vsaki stranki, s katero smo delali ta dan, vrnili denar. To nam je omogočilo, da smo obdržali svoje stranke, čeprav so bile nekatere vseeno izgubljeni. “

3. Nagrajevati stranke za ocene

Mnenja dejanskih strank so veliko bolj verodostojna kot polirani oglasi. Zato so bistvenega pomena za privabljanje novih strank, ki se bodo nanje zanašale pri odločanju.

Ni pa veliko ljudi pripravljenih napisati oceno, zlasti pozitivno. Seveda mnoge znamke to težavo rešujejo tako, da same napišejo ocene. Ampak priznajmo, pristne ocene so bolj dragocene.

Uporaba spodbud v tej situaciji bo naredila razliko. Za vsak pregled lahko ponudite popuste, bonuse, kartice za nagrajevanje strank ali brezplačne vzorce in povečate njihovo število, da povečate stopnjo konverzije za 4,6% v skladu s statistiko Reevoo.

4. Nagrajevati stranke za poročanje o hroščih ali dajanje predlogov

Tudi največja podjetja niso zaščitena pred napakami. Včasih lahko samo pozoren uporabnik prijavi težavo, ki jo lahko podjetje hitro odpravi. Izboljšanje kakovosti vaših storitev je pomembno za razvoj blagovne znamke, zato uporabite vsako priložnost, da svoje stranke nagradite za njihov čas, tako da jim zagotovite brezplačne nadgradnje, popuste ali članstvo.

5. Nagrajevati dolgoročne stranke za njihovo zvestobo

Stranke, ki so zveste vaši blagovni znamki in se k vam vedno znova vračajo, potrebujejo posebno obravnavo. Vedno lahko preverite zgodovino komunikacije s to osebo, da ugotovite, kako dolgo so že pri vaši blagovni znamki, na primer z uporabo zgodovine univerzalnega nabiralnika. Svojim strankam je enostavno poslati e-poštno sporočilo, da cenite njihovo zvestobo, in jih nagraditi s posebnim popustom ali bonusi programa zvestobe.

6. Spodbuditi sodelovanje na družbenih medijih

Če večino vsebine ustvarite za socialne medije vaše blagovne znamke, endar se še vedno soočate z nezadostno angažiranostjo, lahko poskusite spodbude za stranke, da spodbudite skupno rabo in komentiranje vaše vsebine. Zagotovite popust ali brezplačne izdelke za del vsebine, ki jo ustvarijo uporabniki.

Na ta način boste dobili vsebino, ki se bo drugim uporabnikom zdela verodostojna (saj jo ponujajo uporabniki, ki so že kupili od vas) in bo vaše sledilce motivirala, da bodo bolj aktivni na vaši strani v družabnih medijih. Z lahkoto sledite skupnim rabam in označenim slikam, zato vas ne bo skrbelo, če držite obljubo.

Vrhunski primeri spodbudnega trženja

  • Dunkin’ Donuts. S skoraj petimi milijoni članov programa zvestobe ta veriga ve vse o spodbudah. Svoje stranke spodbujajo k nakupu več, da dobijo bonuse za vsak porabljen dolar. Kasnejše bonuse lahko uporabite za brezplačne pijače pri nakupovanju.
  • Sephora’s Beauty Insider. To je program zvestobe, ki vsako leto predstavlja do 80% celotne prodaje Sephore. To pomeni nagrajevanje strank z bonus točkami za vsak nakup in možnostjo, da jih uporabijo za unovčenje darilnih kartic in predmetov v omejeni nakladi.
  • Google Chrome nagrajuje uporabnike za poročila o hroščih. Če se jim zdi poročilo dragoceno in vsebuje zanesljiv opis, jih lahko nagradijo z do 15.000 USD.

Bi radi izvedeli več? Nato si oglejte naš poglobljen članek o mehkih veščinah za ravnanje s stranko.

Odkrijte sami

Znanje je pomembno, vendar le, če ga uporabljamo. Preizkusite vse, kar se naučite na naši akademiji LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj morate uporabljati spodbude za stranke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Spodbude lahko opredelimo kot nekaj, kar prinaša dodatno vrednost že opravljeni storitvi ali izdelku. Ponujanje strankam dodatne ugodnosti, kot so brezplačni artikli, bonusi, popusti, programi zvestobe ali posebne ponudbe, je tisto, kar navadno nakupovalno izkušnjo spremeni v nekaj nepozabnega.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakšne so prednosti spodbud za stranke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prednosti spodbud za stranke vključujejo; ohranjanje strank, angažiranost podjetja SoMe, izboljšana promocija blagovne znamke in zvestoba strank.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako lahko spodbudite stranke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kupci bodo uživali v toliko stvareh. Na primer popusti, bonusi, brezplačni vzorci, brezplačni artikli, članstva ali nadgradnje.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.