Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
LiveAgent ponuja 4 različne pakete – vključno s popolnoma brezplačnim – brez pogodb ali skritih pristojbin, s popolnoma preglednimi in poštenimi cenami, ki se zaračunavajo le za resnično uporabo vsak mesec. Načrt lahko tudi znižate in nadgradite ter v vsakem trenutku dodate ali odstranite agente.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Sistem kontaktnega centra je programska oprema, kjer je vsa komunikacija s strankami združena v en vmesnik. Torej je vsa komunikacija s strankami v enem vmesniku, zaradi česar je učinkovita in učinkovita rešitev kontaktnega centra za vaše agente in stranke. Stranke hitro dobite odgovore in agenti lahko enostavno rešijo povpraševanje strank. Kontaktni center je običajno del kompleksne rešitve službe za pomoč uporabnikom, ki ponuja različne funkcije za ustvarjanje najboljšega možnega CX.
Vsekanalni kontaktni center pomeni, da lahko vaše podjetje integrira vse kanale v eno rešitev kontaktnega centra in zagotavlja brezhibno uporabniško izkušnjo. Poleg tega rešitev kontaktnega centra vključuje podatke o vaših strankah in preteklo zgodovino vstopnic.
Namen kontaktnega centra je zagotoviti podporo vašim strankam, kadar je to potrebno, na najbolj učinkovit način.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih