Programska oprema kontaktnega centra

Postanite dosegljivi s programsko opremo kontaktnega centra.

Izboljšajte prizadevanja za podporo strankam z večkanalnim kontaktnim centrom LiveAgent še danes.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli


Začnite | 14 dni brezplačno


Oglejte si to v akciji

Uporablja ga

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Ustvarite brezhibno storitveno izkušnjo s programsko opremo kontaktnega centra

Današnji potrošniki, ki se spoznajo na digitalno tehnologijo, uporabljajo več platform, da se obrnejo na podjetja in od vseh platform pričakujejo enotno izkušnjo. Zato je večina podjetij, ki se ukvarjajo s strankami, že sprejela rešitve kontaktnih centrov, da bi zadovoljila povpraševanje svojih strank po brezhibni vsekanalni izkušnji.
Ne glede na kanale, ki jih uporabljajo vaše stranke – s programsko opremo kontaktnega centra LiveAgent lahko preprosto, priročno in učinkovito upravljate vse interakcije s strankami na enem mestu.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

undraw_key_points_ig28

Kaj je programska oprema kontaktnega centra?

Programska oprema kontaktnega centra je orodje, ki podjetjem omogoča racionalizacijo komunikacije s strankami na vseh možnih stičnih točkah in kanalih. Ti lahko vključujejo glas, VoIP, e -mail, klepet v živo, besedilo in platforme za družabne medije.
Z naraščajočim številom podjetij, ki uvajajo rešitve kontaktnih centrov, naj bi velikost svetovnega trga sistemov kontaktnih centrov do leta 2025 dosegla 47,76 milijarde USD.

Zakaj potrebujete programsko opremo za stike v oblaku

Programska oprema za kontaktne centre v oblaku odpravlja potrebo po zanašanju na tradicionalne lokalne rešitve. To pomeni, da za vzpostavitev in zagon zmogljivega sistema kontaktnega centra z robustnimi funkcijami za upravljanje ni potrebna več draga strojna oprema, infrastruktura in strokovne ekipe IT.
Rešitve v oblaku so primerne tako za mala podjetja kot za velike organizacije, saj zagotavljajo veliko razširljivost, prilagodljivost, ponujajo večjo varnost in so zelo stroškovno učinkovite.
undraw_maintenance_cn7j

Kaj lahko pričakujete od uporabe rešitev kontaktnega centra

Statistic icon

Boljše upravljanje storitev

Možnosti poročanja in analitike sistemskih orodij kontaktnih centrov upravljavcem olajšajo spremljanje in upravljanje vseh vidikov njihovih storitev, sledenje kritičnim meritvam storitev in pridobivanje vpogleda v uspešnost agentov.
Union icon

Izboljšana varnost podatkov

Rešitve programske opreme kontaktnega centra ponujajo napredne varnostne funkcije, vključno s šifriranjem podatkov in varnostno kopijo podatkov za zaščito občutljivih podatkov strank.
Tachometer icon

Izboljšana produktivnost

Sistemske platforme kontaktnih centrov so opremljene z bogatim naborom funkcij, ki agentom omogočajo spremljanje podatkov o strankah in jim omogočajo hitro in strokovno reševanje težav, hkrati pa ohranjajo visoko raven produktivnosti.

Dodatne prednosti programske opreme kontaktnega centra

live chat increase sales

Manj podpore stroškov

Poenostavitev, avtomatizacija in optimizacija vaših podpornih procesov pomeni krajše odzivne čase, boljše ločljivosti in manj ponovljenih klicev – vse to prispeva k večji učinkovitosti podpore in nižjim operativnim stroškom.
Integrations pricing

Povečane prodajne možnosti

S takojšnjim dostopom do izčrpnih podatkov o strankah, od osebnih podatkov do zgodovine nakupov in storitev vsakega odjemalca, lahko agenti po potrebi navzkrižno prodajajo in prodajajo ustrezne izdelke ali storitve.

Večnakanalna programska oprema za večkanalni kontaktni center, ki jo izdeluje LiveAgent

Sistem kontaktnega centra LiveAgent je večkanalna rešitev, bogata s funkcijami, zaradi katere je vaša podpora učinkovitejša in stranke zadovoljnejše.

Popolnoma funkcionalni zahtevki

Programska oprema kontaktnega centra LiveAgent ponuja celoten nabor zahtevkov, vključno s pametno distribucijo zahtevkov, avtomatizacijo poteka dela, enostavnim upravljanjem odgovornosti, pripravljenimi odgovori in predlogami, upravljanjem SLA, razdelitvijo in združevanjem zahtevkov, orodji za sodelovanje v skupini, poročanjem in še veliko več za hitro in učinkovito reševanje zahtevkov.https://youtu.be/zyBEt7ScQYkhttps://youtu.be/GO4rPDffDew

Podpora klepetu v živo

Klepet v živo je ena od osnovnih funkcij platforme kontaktnega centra LiveAgent, ki vam omogoča takojšnjo podporo, ki jo današnji potrošniki pričakujejo od blagovnih znamk.
LiveAgent klepet v živo je napolnjen z več deset edinstvenih funkcijami za klepet v živo, vključno z več možnostmi usmerjanja klepeta, proaktivnimi povabili na klepet, spremljanjem spletnih obiskovalcev, prikazom tipkanja v realnem času in drugimi.
Izvedite več

Glasovni in video klici

Klicni center v oblaku je sestavni del kompleksne rešitve kontaktnega centra LiveAgent. Omogoča vam sprejemanje klicev s stacionarnih telefonov ali z vašega spletnega mesta, oblikovanje celo najbolj zapletenih in prilagojenih dreves IVR, določanje pravil za avtomatizacijo preusmerjanja klicev in prenosov klicev, neomejeno snemanje klicev in še veliko več.https://youtu.be/SyvXUDe3g6Ahttps://youtu.be/XXiy81-m3zY

Integracija družbenih medijev

65% ljudi, starih od 18 do 34 let, meni, da so družbeni mediji učinkovit kanal za pomoč strankam. LiveAgent se povezuje z najbolj priljubljenimi kanali družbenih medijev, kot so Facebook, Twitter in Instagram, da vam pomaga spremljati in odgovarjati na vsa vaša sporočila v družabnih medijih, komentarje in omembe blagovnih znamk iz ene same nadzorne plošče. Z LiveAgent ni treba preklapljati med različnimi družabnimi računi ali spremljati več naprav.
Izvedite več

Popolna rešitev vse v enem

70% potrošnikov raje uporablja spletne strani podjetja za odgovore na svoja vprašanja namesto telefona ali e-maila za stik s podjetji. Z LiveAgent lahko razširite svoje zmogljivosti podpore tako, da omogočite popolnoma prilagodljiv samopostrežni portal z bazo znanja, pogostimi vprašanji in forumi za stranke, ki strankam omogočajo, da same rešujejo težave, ne da bi pri tem sodelovali vaši agenti.
undraw_book_lover_mkck

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Potrebujete programsko opremo kontaktnega centra?

Ker so na trgu različni ponudniki programske opreme za kontaktne centre, je izbira enega lahko zapletena. Ko ugotovite, kakšno programsko opremo kontaktnega centra iščete, razmislite o ustvarjanju seznama nujnih funkcij, ki so bistvene za vašo ekipo za podporo strankam. Medtem ko nekateri ponujajo osnovne funkcije kontaktnega centra, drugi vključujejo napredne zmogljivosti. V LiveAgentu smo zgradili rešitev za večkanalni kontaktni center z več kot 179+ funkcijami v tem trenutku in preko 40 vključenimi integracijami.
Izvedite več

Zakaj je programska oprema LiveAgentovega kontaktnega centra prava za vas

Cloud icon

Tehnologija, ki temelji na oblaku

Uživajte v hitri uvedbi, enostavni uporabi, napredni varnosti in drugih prednostih tehnologije v oblaku.
Lovely customer icon

Zaupa mu 30k podjetij

Več kot 30.000 podjetij v različnih panogah je za orodje za podporo strankam izbralo LiveAgent.
Buble icon

Razširljiv & prilagodljiv

Programsko opremo je mogoče enostavno prilagoditi in prilagoditi glede na vaše posebne zahteve.
undraw_Savings_dwkw

Izberite paket, ki ustreza vašemu podjetju

Najboljša programska oprema kontaktnega centra je tista, ki se popolnoma ujema z vašimi poslovnimi cilji, potrebami po podpori strankam in s proračunom.

LiveAgent ponuja 4 različne pakete – vključno s popolnoma brezplačnim – brez pogodb ali skritih pristojbin, s popolnoma preglednimi in poštenimi cenami, ki se zaračunavajo le za resnično uporabo vsak mesec. Načrt lahko tudi znižate in nadgradite ter v vsakem trenutku dodate ali odstranite agente.

Izvedite več

Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x