Iščete alternativo za komunikacijo z vašimi strankami, da bi jih prepričali v nakup izdelka in jim ponudili podporo?
LiveAgent je pravi odgovor. Ponudite podporo po elektronski pošti, izredno hitrem klepetu v živo, družbenih omrežjih, telefonu in bazi znanja. LiveAgent ponuja več kot 175 funkcij, več kot 40 integracij in ima uporabniški vmesnik, ki bo olajšal vaš potek dela. Berite naprej in spoznajte več!
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Preizkusite drugačno rešitev za vašo podporo strankam. Ponudite podporo z več možnostmi, ko je govora o komunikaciji.
Vse, kar potrebujete, boste dobili v enem paketu. Nič več plačevanja za posamezna orodja. V naših paketih lahko izberete točno tisto, kar potrebujete.
Klepet v živo je osnovno orodje, ko gre za podporo strankam. Ker gre za takojšen stik s stranko, je hitrost zelo pomembna.
LiveAgent ima najhitrejši vmesnik za klepet v živo s časom prikaza v samo 2.5 sekundah. Nič ni hitrejšega od tega. Vaših obiskovalcev ne pustite čakati ampak jih spremenite v svoje stranke.
LiveAgent vsebuje veliko za razumno ceno. Izberite enega naših paketov ali pa izberite funkcije, ki so prilagojene za vašo podporo strankam.
Prihranite čas vašim agentom in z univerzalnim predalom rešite več zahtevkov.
Ker orodje LiveAgent že vsebuje funkcije elektronske pošte, klepeta v živo in druge, teh funkcij ni potrebno kupovati posebej. Izberite enega od LiveAgent paketov, ki vsebujejo vsa orodja, funkcije in integracije, da vam olajšajo delo.
Če pa res želite, lahko dokupite posamezne funkcije in tako izboljšate svojo podporo strankam.
Opremite svoje zaposlene z odlično rešitvijo za nudenje podpore.
LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za pomoč strankam, za mala in srednja podjetja, v letu 2020.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Vas zanima, kako se odrežemo v primerjavi z ostalimi rešitvami za klepet v živo? Poglejte si naše primerjalne strani in videli boste, kaj ponujamo.
LiveAgent ponuja naslednje dodatne funkcije, ki jih Drift nima: vstopnični sistem, klicni center, Twitter integracija, Viber integracija, samopostrežna pomoč, video klici, IVR and 24/7 podpora.
Dodatne prednosti so povečano zadovoljstvo strank, zadržanje strank, manjši stroški podpore strankam, manj odtekanja strank in bolj tekoč potek dela agentov.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih